L'urdinatori virtuali sò una caratteristica chì alcuni utenti tendenu à ignorà, considerendu chì ne anu parechji spazii di travagliu dispunibule hè qualcosa inutile, però, dopu avè pruvatu i vantaghji, dopu un pocu tempu diventa indispensabile.
In questu post vedemu cumu aghjunghje è rimuovere desktop desktop virtuali in KDE, un ambiente di scrittore cù parechje opzioni chì aspetta per esse cunfiguratu da l'utilizatori. Aumenta o diminuisce a quantità di desktop virtuale in KDE Ùn hè micca difficiule affattu, à u cuntrariu, basta à stabilisce u numeru di desktop virtuali chì vulemu avè in u Modulu di cunfigurazione currispundenza
Per aprila eseguemu «desktop virtuali» da Krunner (Alt + F2).
A finestra seguente serà aperta:
I campi chì pudemu cunfigurà parlanu per elli. In opzione Numaru di scrivanie stabilisce a quantità di desktop virtuali chì vulemu avè à a nostra dispusizione; in Numaru di file avemu impostatu u numeru di file in cui i desktop saranu visualizzati; l'opzione Diversi cumpunenti grafichi per ogni scrittore ci permette d'avè, o micca, sfarenti plasmoidi in ogni zona di travagliu.
Più in ghjò, in a sezzione Nomi di scrivania, pudemu stabilisce nomi persunalizati per ognunu di i nostri desktop virtuali.
Dopu ci hè a tabulazione Cambià:
In a tabulazione Cambià pudemu cambià, per ridondanza, a forma di navigazione - ciclica o micca - è u animazione quandu si cambia da un desktop à l'altru. Ci hè ancu una sezione da stabilisce accurtatoghji tastiera per ogni desktop è cambià trà elli, più una opzione per attivà l'infurmazioni nantu à u schermu.
Una volta chì avemu cunfiguratu tuttu secondu i nostri bisogni, duvemu simpliciamente accettà i cambiamenti fatti, chì entreranu in vigore subitu.
Più infurmazione - KDE: Cumu raggruppà Windows in schede
2 cumenti, lasciate i toi
2 mi basta !!
Eccellente. L'aghju fattu cun Compiz è mi piace assai. Ùn sapia micca cumu fà cù KDE solu. Avà l'aghju configuratu. Grazie!