Darktable 3.2 hè digià statu liberatu è vene cun sti miglioramenti

A nova versione di Darktable 3.2 hè digià stata liberata è dopu à 7 mesi di sviluppu attivu, sta nova versione sò presentati cù vari cambiamenti abbastanza interessanti di i quali si mettenu in risaltu i miglioramenti di l'istogramma, supportu abilitatu per e immagini AVIF, frà altri, è ancu di ùn scurdassi di e numerose ottimizzazioni minori è di currezzione di bug.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca Darktable, duvete sapè chì questu funziona cum'è una alternativa libera à Adobe Lightroom è hè specializatu in a manipulazione non distruttiva di e immagini crude.

À propositu di Darktable

Darktable furnisce una larga selezzione di moduli per fà tutti i tipi di operazioni di trasfurmazioni di foto, vi permette di mantene una basa di foto surghjente, navigà visualmente in e immagini esistenti è, se necessariu, eseguisce operazioni di correzione di distorsione è di miglioramentu di qualità, mantenendu l'immagine originale è tutta a storia di l'operazioni cun ella.

U codice di u prugettu hè distribuitu sottu a licenza GPLv3. I binari sò previsti in un prossimu futuru.

Principale nutizie in Darktable 3.2

In questa nova versione di l'applicazione di i cambiamenti più rilevanti chì sò presentati pudemu truvà chì u modu di tavulinu chjaru hè statu completamente riscrittu cù accelerazione significativa è Interazione migliorata finu à a risoluzione 8K.

Insemi cun ellu ancu migliurà u modu di visualizazione tooltip-overlays nantu à e miniature. Hè aghjuntu un menù per a configurazione di tooltips è tooltip overlays.

Un'altra sezzione chì hè stata riscritta in sta nova versione era u interfaccia CSS configurabile, questu hà aghjuntu una finestra di dialogu per selezziunà i temi dispunibili è un editore CSS per fà modifiche à i temi esistenti.

In quantu à u novu modu di istogramma, capacità aghjunta per cambià altezza istogramma aduprendu a combinazione di tasti Ctrl + Scroll.

U modulu per visualizà è edità metadati hè statu riprogettatu è allargatu. Capacità aghjunta per escludere l'importazione di campi di metadati individuali.

Hè aghjuntu u capacità di definisce un novu inseme di moduli predefiniti aduprendu u modulu "Film Tonal Nodding RGB" invece di l'unicu set dispunibule prima basatu annantu à a "Curva di Base". L'opzione hè dispunibule in l'articulu currispundente in u dialogu di cunfigurazione.

U modulu d'importazione d'imaghjini RawSpeed ​​hà aghjuntu un supportu per quasi 30 nuove fotocamere è hà acceleratu u prucessu di imballaggio di l'imaghjini.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • Traduzzioni aghjurnate.
  • U modu per visualizà a cinta temporanea hè stata riprogettata.
  • U modu di paragone è di selezzione hè statu mudificatu.
  • Lua API aghjurnatu à a versione 6.0.0
  • L'icone in l'applicazione è u contagocce di culore sò stati riprogettati.
  • U dialogu di i paràmetri di l'applicazione hè statu riprogettatu cumpletamente.
  • Un novu modulu hè statu aghjuntu per travaglià cù scans di film negativu.
  • U travagliu di u modulu "Trasfurmazioni" hè statu miglioratu è a capacità di misurà solu in piani orizontali o verticali hè stata aghjunta.
  • U modulu «Bilanciu Biancu» hè statu migliuratu.
  • A nova versione di u modulu «Film Tonal Nodding RGB» include un modu di recuperu di sovraesposizione integratu.
  • Hè aghjuntu un novu modu di gradiente.
  • L'ordine di i moduli hè statu riprogettatu cumpletamente è u dialogu di selezzione di versione currispundente hè statu aghjuntu.
  • Hè aghjunta a capacità di piattà temporaneamente maschere in i moduli "Ritoccu" è "Elimina Macchie".

Cume installà Darktable in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione, devenu sapè chì attualmente i binari precompilati per Ubuntu è i so derivati ​​ùn sò ancu dispunibili ancu s'ellu hè una questione di ghjorni prima ch'elli sianu dispunibili in i repositori.

Per installà da i repositori, basta à scrive:

sudo apt-get install darktable

Mentre per quelli chì volenu dighjà pruvà sta nova versione, ponu compilà l'applicazione in u modu seguente. Prima avemu u codice fonte cù:

git clone https://github.com/darktable-org/darktable.git
cd darktable
git submodule init
git submodule update

È procedemu à compilà è installà cù:

./build.sh --prefix /opt/darktable --build-type Release

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   U Sudaca Renegau dijo

    Grazie tante. A versione attuale di u repositoriu ufficiale hè 2.6. A lingua predefinita hè l'inglese è trà e opzioni, ci sò parechje. Hè chjaramente catalanu, ma micca spagnolu.
    Aghju pruvatu à compilà ma ci sò parechje dipendenze micca cumplete. Aghju pruvatu à installà i prugrammi mancanti unu à unu ma ùn aghju pussutu risolve. Aspettaraghju l'incorporazione di a nova versione in u repositoriu cù a speranza chì anu inclusu u spagnolu sta volta. Grazie mille per l'infurmazioni.