Darktable 3.4 hè digià statu liberatu è cuntinueghja cù a migrazione da Curva di Base à Curva di Tonu di Film RGB

Dopu quasi 5 mesi di sviluppu attivu a liberazione di a nova versione di Darktable 3.4 hè stata annunziata, in cui sò stati fatti vari miglioramenti, di i quali spicca u novu modulu di Calibrazione di i culori, è ancu u modulu di riduzione di rumore, frà altre cose.

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca Darktable, duvete sapè chì questu funziona cum'è una alternativa libera à Adobe Lightroom è hè specializatu in a manipulazione non distruttiva di e immagini crude.

À propositu di Darktable

Darktable furnisce una larga selezzione di moduli per fà tutti i tipi di operazioni di trasfurmazioni di foto, vi permette di mantene una basa di foto surghjente, navigà visualmente in e immagini esistenti è, se necessariu, eseguisce operazioni di correzione di distorsione è di miglioramentu di qualità, mantenendu l'immagine originale è tutta a storia di l'operazioni cun ella.

Principale nutizie in Darktable 3.4

In questa nova versione di u software hà ricevutu numerose correzioni minori è ottimizzazioni in u pannellu di cunfigurazione è l'interfaccia di u prugramma, in più di hè rimarcatu chì darktable cuntinua à migrà da u modulu Base Curve predefinitu, chì prova à ripruduce u risultatu di a cunversione JPEG integrata di a camera, à u novu modulu RGB Film Tone Curve. Comu parte di questu, Un novu inseme di moduli predeterminati hè statu prupostu. Alcuni moduli sò stati deprecati, ma sò stati conservati per una compatibilità retroattiva.

Inoltre, hè statu prupostu un novu modulu "Calibrazione di i culori", chì travaglia in leia cù u modulu «Bilanciu Biancu». U modulu offre strumenti avanzati per cunvertisce u spaziu di culore (ancu per rimpiazzà u modulu "Bilanciu Biancu") in un stadiu iniziale di u travagliu di l'imaghjini. Vi permette di riduce a probabilità di andà al di là di i limiti di u mudellu di culore, di cunvertisce in una rappresentanza in biancu è neru, è di adattà i canali di culore.

U modulu «Film RGB Tonal Curve» hà ricevutu vari tippi di raprisentazione grafiche di e trasfurmazioni realizate, è ancu u modulu per travaglià cù maschere hè statu trasferitu à a nova rappresentazione interna di u spaziu di culore JzCzHz (variante JzAzBz, 2017).

Per d 'altra banda, u modu di travagliu cù l'imaghjini nantu à a carta hà avà a capacità di aghjunghje gruppi persunalizati di imaghjini (i cosiddetti "Lochi"), pudemu ancu truvà chì u modu d'ancura hè statu cumplettamente riprogettatu è chì l'istogramma avà mostra i dati da secondu l'imaghjina trasmessa da a camera.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu di sta nova versione di Darktable 3.4

  • U modulu "Riduzzione di rumore" hè statu aghjuntu.
  • Aghjuntu a capacità di persunalizà i moduli di raggruppamentu.
  • Raggruppamentu predefinitu mudificatu.
  • A visualizazione di u gruppu hè stata migliurata nantu à a carta.
  • Ricerca di modulu migliurata
  • L'algoritmi spessu usati sò stati ottimizzati per travaglià cù wavelets è un filtru bilaterale. Ottimizazioni in i moduli "Liquidi", "Ombre è punti culminanti", "Curva di tonu di film RGB", "Filtru passu altu", "Riduzione rumore grezzu"
  • Migliurata esportazione in AVIF (richiede AVIF> = 0.8.2), aghjuntu supportu per AVIF in scala di grigi.
  • Aggiornamenti Lua API.
  • A publicazione di u manuale d'utilizatore hè sincronizata cù a liberazione di e nuove versioni di u prugramma.
  • Supportu aghjuntu per e nuove fotocamere.

Finalmente sè vulete sapè ne di più di sta nova versione di Darktable 3.4, pudete verificà l'annunziu originale In u ligame seguente.

Cume installà Darktable in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione, devenu sapè chì attualmente i binari precompilati per Ubuntu è i so derivati ​​ùn sò ancu dispunibili, ancu se hè una quistione di ghjorni prima ch'elli sianu dispunibili in i repositori.

Per installà da i repositori, basta à scrive:

sudo apt-get install darktable

Mentre per quelli chì volenu dighjà pruvà sta nova versione, ponu compilà l'applicazione in u modu seguente. Prima avemu u codice fonte cù:

git clone https://github.com/darktable-org/darktable.git
cd darktable
git submodule init
git submodule update

È procedemu à compilà è installà cù:

./build.sh --prefix /opt/darktable --build-type Release

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.