Desktops vs Window Managers in Ubuntu

Desktops vs Window Managers in Ubuntu

Qualchi ghjorni fà parlavamu unitati, u desktop sviluppatu da Canonical di Ubuntu è quanti u criticanu o veneranu. Nanzu in Ubuntu a scrivania hè stata aduprata Gnome in a so versione 2. Ma ci sò parechje persone chì ùn cunnoscenu micca a terminulugia di Conoscenza è e differenze riguardanti gestiunarii di finestra.

Cosa hè un Gestore di Finestre?

Un gestore di finestra hè un prugramma incaricatu di mustrà i sfarenti prugrammi chì eseguemu nantu à un'interfaccia gràfica, ma solu què. Ùn hè micca rispunsevule per a gestione di e rete à quale simu cunnessi, nè hè rispunsevule per vede i nostri fugliali o aumentà u voluminu di u sonu.

È un scrivanu?

Pudemu riferisce à una definizione assai tecnica ma ciò chì puderia causà hè più cunfusione. Simplificendu assai e cose, un desktop hè un inseme di applicazioni, applets, prugrammi chì sò messi inseme per simplificà l'usu di u pc. Cusì, nantu à un desktop, ùn truvemu micca solu un gestore di finestra chì gestisce l'interfaccia grafica, ma truvemu ancu un gestore di rete, è audio cù u so currispundente indicatore di volume. Avemu dinò un accessu rapidu à i nostri fugliali per mezu di un gestore di fugliale, ecc ...

A differenza hè chì mentre un gestore di finestra hè una parte, u desktop hè un inseme di prugrammi cuncepiti per furnisce funzionalità.

Perchè pensemu chì hè di primura sapè què? Perchè ci sò parechji chì parlanu di gestiunarii di finestre cume s'elli fussinu desktop è allora trovanu chì nunda ùn si pò fà. Sapendu dinò ci permette di pudè ghjucà cù u sistema in modu da pudemu installà Ubuntu è cambià l'interfaccia grafica di unitati per a fluxbox ( un capu di finestra) accelerendu assai u sistema è mantenendu prugrammi di scrittore cum'è u nautilus o u gestore di rete.

I scrivani sò pochi è certi sò cunnisciuti cum'è KDE, Gnome, Xfce, Lxde, E17 o Cinnamon. unitati hè un cavallu di scrittore è gestore di finestra. In prima istanza era un gestore di finestra chì era adupratu Gnome, ma versione dopu versione a mudificanu à tal puntu chì oghje parechji di noi a consideranu un desktop.

Trà i gestiunari di finestra più pupulari ci sò Fluxbox, Openbox, Metacity o Icewm tra l 'autri.

Se qualchissia chì ci leghje hà sappiutu investigà è installà parechje versioni di Ubuntu, averanu rimarcatu chì ci sò alcune distribuzioni chjamate: Xubuntu, Kubuntu, Lubuntu o Linux Mint. Beh, tutti sò Ubuntu ma cù sfarenti scrivanie è in u casu di Linux Mint Stanu cambiendu finu à l'usu di u sistema. A) Iè Xubuntu hè Ubuntu cù u desktop Xfce, Kubuntu hè cù u scrivanu KDE y Lubuntu hè cù u scrivanu Lxde.

Spergu d'avè spiegatu bè. Dumane parleraghju di i gestiunarii di finestre, un sugettu assai interessante è assai scunnisciutu. Saluti.

Più infurmazione - Cumu installà i desktop xfce è lxde in Ubuntu

Surghjente - Wikipedia , Ubuntu hè

Immagine - Lxde, Wikipedia


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

12 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Abimael martell dijo

    Mi piace assai openbox, assai configurabile 😛

    1.    felipe mayorga dijo

      Mi piace sempre openbox assai, hè assai assai configurabile

  2.   Jose Aguilar dijo

    Stò acutu

  3.   Luis David dijo

    In breve, semplice è cuncretu.

  4.   Bernardo dijo

    Avete assai ragiò Joaquín Vogliu felicità ti, ma, ci hè un errore è hè avà Linux mint, ùn hè micca una versione di Ubuntu ma a so cumpetizione diretta è ancu rivale, parechji utilizatori anu migratu da Ubuntu à mint per via di a lentezza di unità.

    Avà, parechji di noi abbandunemu Ubuntu, per via di i so scopi lucrativi, è di a so cumunità, egocentrica, dispotica è arrogante, benintesa micca tutti l'utenti sò cusì, ci sò utenti ubuntu assai rispettosi è caritativi.

    Aghju adupratu ubuntu 7.10, ma paragunatu à mint 7 a distro filandea era una bellezza, a mint hè più faciule da aduprà, rapida è flessibile libera è senza prufittu, più di u so magazinu d'accessori. soprattuttu perfettu per l'utilizatori principianti, diceraghju chì veramente Linux mint hè u sistema per l'umani.

    1.    Manolo dijo

      Omu, «cumunità, egocentrica, despota è arrogante ...». In ogni casu, ùn mi pare micca ghjustu.

      In quantu à i scopi lucrativi di Canonical, chì hà dettu chì u software liberu ùn pò micca generà redditu? Beh, avianu solu da perde soldi o vince solu a quantità chì ti paria "adatta". Ubuntu ùn hè micca liberu è liberu? Beh què, ùn vecu micca l'origine di u to disgustu.

    2.    Antonio dijo

      Sò un utilizatore Ubuntu è ciò chì dite nantu à a cumunità Ubuntu mi pare assai ingiustu. Per furtuna, aghju scontru solu persone staccate; micca in vain, fighjate u numeru di blog in Internet dedicatu à Ubuntu. Se vulemu ricunnosce lu o micca, Ubuntu hà purtatu GNU / Linux più vicinu à parechje persone. In quantu à Unità, lasciami dì chì evolve assai prestu è chì e so funzionalità (quelle di oghje) mi parenu belle. Hè nurmale, cum'è tuttu ciò chì principia, i so inizii ùn sò stati senza inconvenienti ma a prestazione ch'ella hà avà ùn hà nunda à chì vede cù quelli primi passi.

      Inoltre, e parolle chì dedicate à Canonical mi parenu assai ingiuste. Una sucietà cù cusì pochi travagliadori hà assai meritu per ciò chì face è ùn aghju mai avutu à pagà un euro per qualcosa ...

      In quantu à Linux Mint, vi dicu chì l'aghju nantu à unu di i mo urdinatori è chì mi piace, ancu cum'è altri sapori. In ogni casu, spergu d'ùn parè micca egocentricu, dispoticu o arrogante.

      L'articulu di u sgiò Joaquín García mi pare fantasticu perchè và à u puntu è u spiega assai chjaramente. Assai utile per i principianti. Grazie tante

    3.    Fitoschidu dijo

      Grazie per u vostru cummentariu pensativu, postu chì aghju avutu u mo indirizzu email @ ubuntu.com sò diventatu egocentricu, dispoticu è arrogante. Smette di mischjà cose chì ùn anu nunda à chì vede, mette u FUD da parte, smette di criticà è fà qualcosa di bonu.

  5.   Fernando Monroy dijo

    Assai bellu tema è ben spiegatu.

  6.   marce dijo

    Aghju installatu u desktop gnome 3 per a sola ragione chì ùn mi piacianu micca e grandi schede à sinistra di Unity, è ùn sapia micca cume rimuoverle. Gnome 3 ùn hà micca buttoni per minimizà maximizà cum'è l'altri versioni di gnome, cusì aghju avutu per attivà.

  7.   Alberto dijo

    Salutu amicu, sò novu in Ubuntu è aghju un prublema, quandu vogliu cambià u tema di u desktop mi dice chì u gestore di u desktop ùn hè micca attivatu, mi pudete aiutà cun questu per piacè? a mo mail hè 1977albertosangiao@gmail.com

  8.   batte dijo

    articulu assai interessante. Sò cù Ubuntu dapoi 2 anni è aghju trovu ch'ellu hè un sistema upirativu eccellente, aghju ancu mint in un Aspire One è funziona ancu assai bè. In ubuntu chì aghju in un vaio aghju sempre un pocu scomudu cù l'usu di memoria ram chì si riempia pocu à pocu è di tantu in tantu devu ripartà o chjude a sessione di unità allora questi ghjorni pruvavu cun gnome è Aghju nutatu chì quandu si usa cù u gestore di metacità a prestazione hè assai megliu è u ram ùn si riempie micca. ubuntu ùn hè micca perfettu ma pensu chì sia una cuntribuzione tamanta à a cumunità d'utilizatori chì circhemu qualcosa sfarente di Windows, benintesa, ancu ubuntu, mint o qualsiasi altra distribuzione Linux sò luntanu da l'utilizatore di massa postu chì duvete avè u anima di un ingenieru di sistemi Per utilizalli è quandu si impara un pocu sò assai divertenti è putenti ma e distribuzioni devenu cuntinuà à travaglià per rende li cusì semplici chì ancu un zitellu li pò aduprà è ùn hè micca necessariu cercà in blocchi soluzioni, a massificazione di u sistema hè in a simplicità d'usu, in In u mo casu, sò cuntentu d'avè un laptop cù e capacità di un servitore chì mi serve per cose simplici cum'è scrive una lettera o leghje u mail ma ancu cun ellu I pò fà cose più interessanti