digiKam 7.1.0 vene cun miglioramenti di compatibilità, correzioni è ancu di più

digiKam 7.1.0

Dopu parechje settimane di sviluppu continuu, sVene di presentà a liberazione di a nova versione di digiKam 7.1.0. Questa versione di mantenimentu hè u risultatu di un longu periodu di valutazione di l'errore in Bugzilla è introduce assai riparazioni è alcune caratteristiche.

Per quelli chì ùn sanu micca di digiKam devenu sapè questu hè un organizatore di immagini gratuitu è ​​editore di tag è open source scrittu in C ++ cù l'applicazioni KDE.

Funziona nantu à i più famosi ambienti di desktop è gestiunarii di finestre, basta chì e biblioteche necessarie sianu installate.

Supporta tutti i formati di file di maghjine principali, cume JPEG è PNG, oltre à più di 200 formati di maghjine brute, è pudete organizà e cullezzione di foto in album basati in u cartulare o album dinamichi per data, timeline o per tag.

L'utilizatori ponu ancu aghjunghje didascalie è valutazioni à e so immagini, truvalli è salvà e ricerche per l'usu dopu.

L'autotrasformazioni di basa ponu ancu esse implementate à a mosca durante u download di l'immagine. Inoltre, digiKam offre strumenti di rinforzamentu di l'immagine attraversu u so quadru KIPI è i so propri plugins, cume a rimozione di l'ochji rossi, a gestione di i culori, i filtri di l'immagine, o l'effetti speciali.

DigiKam 7.1.0 Novità Caratteristiche Chjave

Sta versione uttene à currege l'errori 314 è ancu à aghjunghje qualchì miglioramentu cumpatibilità, tale hè u casu di e metadati Canon CR3. DigiKam prova à supportà u più numeru di formati di file di fotocamera digitale, ma supportà i file RAW hè una grande sfida.

Hè ancu u casu cù a Canon CR3: u furmatu RAW pruduttu da sta camera hà dumandatu una ingegneria inversa intensa chì a squadra digiKam ùn pò micca sempre trattà bè.

Hè per quessa a putente libreria Libraw hè aduprata per prucessà i fugliali RAW in l'urdinatore. Questa libreria include algoritmi cumplessi per supportà tutti i tipi di diversi formati di file RAW, cumpresu Canon CR3.

Tuttavia, digiKam prova sempre à esse aggiornatu per supportà i file RAW per a maiò parte di l'ultime fotocamere.

Per digiKam 7.1.0, interfaccia di metadati libraw basata riscritta per CR3, è l'app pò avà leghje una grande parte di tag Exif, cumprese l'infurmazioni GPS, u prufilu di culore, è di sicuru i cuntenuti standard IPTC è XMP.

Un altru cambiamentu in sta nova versione currettiva hè in u cumpatibilità di u mudellu di scambiu d'infurmazioni IPTC, chì hè statu oramai rinfurzatu cù a codifica di caratteri UTF-8 è permette avà di aduprà inseme di caratteri stesi in tutti i cuntenuti di testu IPTC lasciti.

Oltri a chistu, hè introduttu un plugin per gestore di code in batch (Batch Queue Manager) a per applicà una tessitura sopra l'imaghjini è questu hè un bellu aghjuntu à u vostru flussu di travagliu di gestione di foto mentre travaglia cun un grande inseme di file.

Stu plugin hè statu ancu migliuratu per curregge automaticamente "Hot Pixels" in l'imagine.

Perchè per esempiu l'utillu pò risolve lu per mezu di un metudu di sottrazione di quadru neru. Questu strumentu, dighjà dispunibile da qualchì tempu in Image Editor, hè statu miglioratu è hè ora capace di gestisce una raccolta di fotogrammi neri da diversi mudelli di fotocamere.

Cume installà digiKam 7.1.0 in Ubuntu è derivati?

Per quelli interessati à pudè installà sta nova versione di digiKam 7.1.0 nantu à u vostru sistema Seranu capaci di fà lu simpliciamente.

Per questu solu avemu da scaricà u so installatore aduprendu alcuni di i cumandamenti chì spartemu cun voi quì sottu. Ciò chì avemu da fà hè di apre un terminal è scrivite u cumandamentu chì currisponde à a nostra architettura.
Per quelli chì sò utenti di sistemi 32-bit:

wget https://download.kde.org/stable/digikam/7.1.0/digikam-7.1.0-i386.appimage -O digikam.appimage

Se sò utenti di sistemi 64-bit:

wget https://download.kde.org/stable/digikam/7.1.0/digikam-7.1.0-x86-64.appimage -O digikam.appimage

Demu permessi di esecuzione cù:

sudo chmod +x digikam.appimage

È ponu eseguisce l'installatore cliccendu doppiu o da u terminal cù:

./digikam.appimage

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)