digiKam 7.2.0 arriva cù miglioramenti in u mutore di rilevazione di faccia, interfaccia è ancu di più

Dopu un annu di sviluppu a liberazione di a nova versione hè stata annunziata di u prugramma per gestisce a raccolta di foto digiKam 7.2.0 è sta nova versione ghjunghje risolvendu circa 360 errori è cù numerosi miglioramenti, di i quali spicca u mutore di rilevazione di u visu, è l'album, u strumentu di ricerca d'aghjurnamentu è ancu di più.

Per quelli chì ùn sanu micca di digiKam devenu sapè questu hè un organizatore di immagini gratuitu è ​​editore di tag è open source scrittu in C ++ cù l'applicazioni KDE.

Funziona nantu à i più famosi ambienti di desktop è gestiunarii di finestre, basta chì e biblioteche necessarie sianu installate.

Supporta tutti i formati di file di maghjine principali, cume JPEG è PNG, oltre à più di 200 formati di maghjine brute, è pudete organizà e cullezzione di foto in album basati in u cartulare o album dinamichi per data, timeline o per tag.

DigiKam 7.2.0 Novità Caratteristiche Chjave

In questa nova versione u mutore di rilevazione di u visu è u strumentu di rimozione di l'ochji rossi utilizanu un novu mudellu d'apprendimentu machine (Yolo) per definisce megliu e facce in immagini cù anguli cumplessi.

A velocità di trasfurmazione di i dati hè stata ancu aumentata è a pussibilità di paralelizà l'operazioni hè stata implementata, sò stati rimossi da i fugliali di distribuzione di basa cù dati da u mudellu di apprendimentu machine, chì sò avà caricati in runtime è interfaccia grafica riprogettata per travaglià cù e facce è ligate tag à elli, è ancu widgets cunnessi.

Un altru cambiamentu chì si distingue hè quellu u prucessu di gestione di l'album fotograficu hè statu migliuratue capacità di raggruppamentu di l'infurmazioni sò state allargate, u mutore di filtru di uscita maschera hè statu acceleratu, a visualizazione di e pruprietà hè stata ottimizzata è u supportu di media amovibile hè statu miglioratu.

U mutore internu per trattà e immagini RAW hè statu aggiornatu à a versione libraw 0.21.0. Aggiuntu supportu per i formati CR3, RAF è DNG, più supportu aghjuntu per i novi mudelli di fotocamera, cumpresu l'iPhone 12 Max / Max Pro, Canon EOS R5, EOS R6, EOS 850D, EOS-1D X Mark III, FujiFilm X -S10, Nikon Z 5, Z 6 II, Z 7 II, Olympus E -M10 Mark IV, Sony ILCE-7C (A7C) è ILCE-7SM3 (A7S III).

Di a altri cambiamenti chì spiccanu:

  • Strumentu miglioratu per importà e foto da e fotocamere, aghjuntu un supportu per a denominazione automatica à l'album è u rinominamentu durante u upload
  • Una utilità hè stata aghjunta per verificà l'aghjurnamenti di l'assemblei binari cù a capacità di scaricà è installalli automaticamente.
  • I build per macOS sò stati significativamente migliorati.
    U codice hè statu ottimizatu per travaglià cù a basa di dati è i schemi di almacenamentu aduprati per a ricerca, almacenamentu di metadati, ricunniscenza facciale è operazione di vari strumenti. Velocità di scansione di cullizzioni migliurata durante l'iniziu.
  • Un supportu miglioratu per l'integrazione cù u mutore di ricerca semantica è cù MySQL / MariaDB.
  • L'arnesi per u mantenimentu di basa di dati sò stati sviluppati.
    U travagliu hè statu fattu per migliurà a stabilità è l'usabilità di l'utillu per rinominà un gruppu di fugliali in modu batch.
    A capacità di salvà l'infurmazioni di situazione in metadati hè stata aghjunta è u supportu per i fugliali GPX hè statu miglioratu.

Infine, sè site interessatu à sapè ne di più circa a nova versione liberata pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà digiKam 7.2.0 in Ubuntu è derivati?

Per quelli interessati à pudè installà sta nova versione di digiKam 7.2.0 nantu à u vostru sistema Seranu capaci di fà lu simpliciamente.

Per questu solu avemu da scaricà u so installatore aduprendu alcuni di i cumandamenti chì spartemu cun voi quì sottu Ciò chì avemu da fà hè di apre un terminal è scrive:

wget https://download.kde.org/stable/digikam/7.2.0/digiKam-7.2.0-x86-64.appimage -O digikam.appimage

Demu permessi di esecuzione cù:

sudo chmod +x digikam.appimage

È ponu eseguisce l'installatore cliccendu doppiu o da u terminal cù:

./digikam.appimage

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.