Discordia, cumu installà u cliente per questu serviziu in Ubuntu 18.04 | 20.04

nantu à a discordia

In u prossimu articulu daremu un ochju cumu pudemu installà u cliente Discord in Ubuntu 18.04 | 20.04. In casu chì qualcunu ùn sà ancu, hè un serviziu freeware di messageria istantanea per chat VOIP, video è chat di testu, chì travaglia per mezu di servitori, chì sò separati in canali sia di testu sia di voce. Discord hè dispunibule per Gnu / Linux, Windows, MacOS, Android è IOS.

A Discordia offre a capacità di esse adupratu da un cliente desktop, ma pò ancu esse adupratu da u navigatore web. Ancu se l'applicazione hè per usu generale, e so caratteristiche l'orientanu versu e cumunità di videogiochi.

L'utilizatori è l'amichi di a cumunità ponu cumunicà per mezu chjami vucali, Video è missaghji instantani in modu privatu è faciule. Ch'ella fessi parte di un club privatu, gruppu di ghjochi, cumunità d'arte è di cuncepimentu, o vulete solu creà un picculu gruppu per una manata d'amici per cumunicà in modu privatu, Discord facilita fà cusì.

Installa Discrod in Ubuntu

In e seguenti linee avemu da vede cumu pudemu installà u cliente Discord in Ubuntu. Eccu alcuni di i metudi di installazione più popolari.

Attraversu u pacchettu DEB

Per principià, vedemu cumu pudemu scaricà è installà u cliente Discord cum'è un pacchettu .DEB. Mentre altre opzioni per installà Discord ponu esse boni per alcuni, installallu da u so pacchettu DEB ufficiale hè unu di i modi più faciuli per fà. Stu pacchettu u pudemu scaricà lu da a pagina ufficiale, sezione download.

Pudemu ancu aduprà u terminal per scaricà u pacchettu. Solu serà necessariu d'apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è lanciate i seguenti cumandamenti per scaricà l'ultima versione rilasciata di u pacchettu .DEB:

sudo apt update

scaricare discord deb

cd ~/Descargas

wget -O discord.deb "https://discordapp.com/api/download?platform=linux&format=deb"

Una volta chì u scaricamentu hè finitu, pudemu procedi à l'installazione. In u listessu terminal, avemu solu bisognu di lancià u cumandimu seguente:

stallà cum'è pacchettu deb

sudo apt install ./discord.deb

Dopu l'installazione, per apre u cliente, duveremu solu andà à "Mustrà Applicazioni"È in u mutore di ricerca scrive"Discord». Quandu u lanciatore appare nantu à u schermu, ùn ci hè nunda ma cliccate lanciatore per inizià u prugramma.

lanciatore per discordia

Quandu si principia, videremu una schermata da quale duveremu creà un contu o accede si ne avemu digià unu.

creà un cuntu di discordia

Dopu creà u contu, è cunfirmà l'email necessariu, pudemu cumincià à aduprà u cliente Discord da u desktop Ubuntu.

discordia currendu

Disinstalla

sobre caccià stu cliente da u nostru sistema, duveremu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu seguitu:

uninstall discord apt

sudo apt remove discord; sudo apt autoremove

Attraversu Snap

Un altru modu per installà Discord in Ubuntu utilizarà a so corrispondenza pacchettu snap. E snaps sò pacchetti di software containerizzati chì sò faciuli da creà è installà. Sti tippi d'applicazioni sò imballati cù tutte e so dipendenze da funziunà nantu à tutte e famose distribuzioni Gnu / Linux.

sobre installate Discord cum'è un pacchettu Snap, avemu solu bisognu à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu in questu:

stallà cum'è snap

sudo snap install discord

E snaps sò cunfinate, dunque a Discordia pò ùn esse capace di fà alcune di e cumpetenze ch'ella face nurmalmente quandu ùn hè micca cunfinita. Questa pò causà chì u registru di u sistema riceve errori apparenti. A cuncessione di l'accessu à l'interfaccia di osservazione di u sistema permetterà e funzioni necessarie è dunque duverebbe riduce questi errori. Pudemu cuncede stu accessu cù u cumandimu:

snap connect discord:system-observe

Una volta chì l'installazione hè finita, pudemu avà circà u lanciatore in u nostru urdinatore trà tutte l'applicazioni installate.

lanciatore di discordia

Disinstalla

Se avete sceltu di installà Discord attraversu u so pacchettu Snap, pudete caccià lu da u vostru sistema In una manera simplice. Avete solu bisognu à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu:

uninstall discord snap

sudo snap remove discord

Via Flatpak

Una altra opzione di installazione serà attraversu u so currispundente pacchettu Flatpak. Se utilizate Ubuntu 20.04 è ùn avete micca sempre sta tecnulugia attivata, pudete cuntinuà A Guida chì un cullega hà scrittu annantu à stu blog un pezzu fà annantu à questu.

Quandu pudete installà i pacchetti Flatpak, à procedi à l'installazione vi basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è lancià u cumandimu:

installate a discordia flatpak

flatpak install flathub com.discordapp.Discord

Quandu l'installazione hè compia, pudemu lanciari l'app scrivendu in u listessu terminal:

flatpak run com.discordapp.Discord

Disinstalla

sobre caccià stu prugramma installatu cum'è flatpak, hè necessariu solu per apre un terminal è eseguisce u cumandamentu in questu:

disinstallà discord flatpak

flatpak uninstall com.discordapp.Discord

I servitori di Discord sò organizzati in canali disposti per tema induve pudete collaborà, sparte, o solu parlà di a vostra ghjurnata. In queste linee avemu vistu quantu hè faciule d'installà l'applicazione Discord in Ubuntu 20.04 | 18.04. L'utilizatori chì volenu, ponu avè più informazioni nantu à sta applicazione in u situ di u prugettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.