Per piacè, ùn criticate micca i mo rigali artistichi, è menu cù un Touchpad. À u puntu: ci hè un nova app di disegnu in u mondu Linux. Hè chjamatu disegnu è a cosa più rimarcabile di questa app hè a so simplicità. Ùn ci sò micca cumplicazioni, praticamente tuttu hè in vista è ùn vedemu nunda eccessivu quandu apremu l'applicazione. Hè perfetta per quelli chì volenu disegnà e foto, ma pensu chì pò esse troppu cortu per parechji utilizatori.
U Disegnu hè una applicazione chì hè stata creata principalmente cù Maghjina GNOME, ma hè ancu dispunibile in Pantheon (OS elementariu) è MATE / Cinnamon. Ciò chì vede in l'imagine di l'intestazione di questu articulu hè a versione GNOME è hè facilmente installatu da Flathub, u più famosu repository per uttene applicazioni Flatpak. Dopu u tagliu vi lasciaremu i ligami in i quali spieganu cumu installà Disegnu cù un sistema diversu.
Chì possu fà cù Disegnu
Cumu avemu appena spiegatu, hè una applicazione abbastanza simplice è include l'utili:
- Matita.
- Selezzione.
- Testu.
- Selezzione di culore.
- Pittura (seau).
- Linea.
- Arc.
- Rettangulu.
- Cerculu.
- Poligonu.
- Forma libera.
- Dispunibule in spagnolu, inglese, francese è turcu.
Quandu selezziunate unu di i strumenti, in fondu videremu chì opzioni pudemu mudificà, cum'è u culore, a carattere è a so dimensione cù u testu o se vulemu un circhiu / rettangulu per avè un fondo o micca è chì culore.
Se vulete pruvà, diceraghju chì ùn perderete nunda, ma ùn sì sì avete u supportu di pacchettu attivatu Flatpak, postu chì l'installazione hè simplice cum'è cliccà sta lea è installallu da u vostru centru di software. A cosa cambia se vulete installalla cù l'altru metudu, qualcosa chì si spiega quì è installeremu una versione instabile.
Chì pensate di Disegnu? Hà una piazza in un settore induve avemu digià parechje applicazioni o hè troppu?
Un cummentariu, lasciate u vostru
bella interfaccia, a testeraghju cù a tavoletta, videraghju cumu funziona