A nova versione di OpenShot 2.4.3 hè dispunibule per u publicu

Schernu principale OpenShot

Interfacce OpenShot

OpenShot hè un editore video open source populari scrittu in Python, GTK è u quadru MLT, creatu cù u scopu di esse faciule da aduprà.

Disponibile in diversi sistemi operativi cum'è Linux, Windows è Mac. Hà dinò un supportu per i video ad alta risoluzione è parechji furmati video, audio è fiura.

Stu software Ci permetterà di mudificà i nostri video, foto è fugliali di musica è pudè mudificà à vuluntà per a creazione di video è cù un'interfaccia simplice chì ci permette di caricà facilmente sottotituli, transizioni è effetti, per poi esportalli in DVD, YouTube, Vimeo, Xbox 360 è assai altri furmati cumuni.

OpenShot hà una vasta gamma di funzioni necessarie è facili da truvà. I strumenti principali chì vulete - splicing, stretching, fuse, etc. - sò bè ​​in l'area induve i clips sò visualizati.

Altre caratteristiche apparenze quandu fate cliccu nantu à i vostri clips. Hè faciule d'applicà sfarenti sfumature è transizione per passà trà i clips, è ci hè un intervallu di transizione grafica decente, ma micca sopra a cima.

Stu software di editazione video Hà un strumentu assai praticu per creà un titulus. Hè limitatu in ciò chì pò, ma per presentazioni di basa hè solidu.

Ci hè un menu di effetti accantu à a tabulazione di transizione chì vi darà più di abbastanza effetti grafichi per suddisfà u tippu di editore video chì stu prugramma deve aduprà. Sò stabile è generalmente ùn vi daranu micca troppu prublemi.

Novità in OpenShot 2.4.3

Importa i fugliali in OpenShot

Importa video in OpenShot

U creatore di l'editore video open source di OpenShot, Jonathan Thomas, hà annunziatu questu weekend u debut di a versione v2.4.3 di u prugramma.

OpenShot 2.4.3 traUn supportu per mudificà skin è transizioni in ogni mumentu è skin animate, un buttone di salvà frames, traduzioni di lingue più espansive, una migliore stabilità per u prugramma varie correzioni UI, libopenshot supporta avà FFmpeg 3 è 4, è una varietà di altri cambiamenti in tuttu stu stack open source editor di video.

In quantu à e prestazioni, sta nova versione di OpenShot 2.4.3 hà datu miglioramenti à l'interfaccia di u prugramma chì duveria pruduce micca solu una velocità più alta in sistemi muderni multi-threaded, ma ancu una stabilità megliu.

Pudemu truvà dinò in sta nova versione di OpenShot Maschere è transizioni ponu avà esse mudificate in ogni mumentu è ponu avà aduprà una maghjina o un video.

Queste nuove pelle è transizioni in sta nova versione di OpenShot utilizanu a scala di grisgiu di ogni quadru è a trasformanu in una pelle, è pò esse aduprata per creà alcuni effetti veramente sorprendenti.

Da u latu di e prestazioni, ci sò miglioramenti in catena da OpenShot 2.4.3 chì devenu pruduce micca solu una velocità più alta nantu à i sistemi muderni multi-threaded, ma dinò una stabilità migliore chì pò esse apprezzata quandu si travaglia cù l'editore.

Altri cambiamenti in OpenShot 2.4.3 includenu:

    • Correzioni per zoom è annullà / rifà
  • Duplicazione di nome di fugliale di titulu migliurata
  • I nomi di e tracce sò affissati in a finestra "Add to timeline".
  • Prestazioni di visualizazione di forma d'onda migliorata
  • Cronologia fissa
  • Supportu per FFmpeg 3 è 4
  • Megliu FPS, durata di video è càlculu di u bit rate.

Cume installà OpenShot 2.4.3 in Ubuntu 18.04 LTS è derivati?

Questa nova aghjurnamentu ùn hè micca in i repositori ufficiali di Ubuntu, allora avete bisognu di aghjunghje u vostru repository ufficiale, per questu avete da apre un terminal è aghjunghje i repositori ufficiali.

sudo add-apt-repository ppa:openshot.developers/ppa

Aghjurnemu i repositorii

sudo apt-get update

È infine stallemu l'editore video in u nostru sistema.

sudo apt-get install openshot-qt

dinù hè pussibule di scaricà l'applicazione in un formatu appimage, per questu duvemu scaricà u schedariu seguente da u terminal:

wget https://github.com/OpenShot/openshot-qt/releases/download/v2.4.3/OpenShot-v2.4.3-x86_64.AppImage

Vi demu permessi d'esekuzione cù

sudo chmod a+x OpenShot-v2.4.3-x86_64.AppImage

È esecutemu cù:

./OpenShot-v2.4.3-x86_64.AppImage

O di listessa manera, ponu eseguisce l'applicazione cliccendu doppiu nantu à u fugliale scaricatu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.