Dopu parechji anni, FreeRDP 2.0 ghjunghje infine è quessi sò i so cambiamenti

Dopu à parechji anni di sviluppu è parechji RC (Candidati di Rilasciu) versione di versione stabile annunziata di u prugettu FreeRDP 2.0, chì offre una implementazione gratuita di u Protocollu Desktop Remotu (RDP), sviluppatu basatu annantu à e specifiche Microsoft.

U prugettu furnisce una libreria per integrà u supportu RDP in applicazioni di terze parti è un cliente chì pò esse adupratu per cunnette remotamente à u desktop Windows. U codice di u prugettu hè distribuitu sottu a licenza Apache 2.0.

Principali novità di FreeRDP 2.0

Frà i cambiamenti principali chì spiccanu in sta nova versione, si cita chì, perchè parechji anni anu da passà per a furmazione di sta nova filiale è u listessu ùn accade micca in e versioni successive, i sviluppatori per ùn ritardà u sviluppu in u futuru , e prossime versioni seranu sviluppate in u mudellu rinnovabile, chì implica a furmazione annuale di una versione significativa dopu a stabilizazione di u ramu maestru è a publicazione periodica di l'aghjurnamenti currettivi.

E versioni principali seranu supportate per dui anni: un annu per risolve i bug è un altru annu solu per risolve e vulnerabilità.

In quantu à i cambiamenti chì sò presentati per FreeRDP 2.0, si distingue U codice in relazione à u supportu di a carta intelligente hè statu riprogettatuInoltre, a funzionalità mancante prima hè stata aghjunta è a verificazione di i dati di ingressu hè stata rinfurzata.

Hè ancu messu in evidenza chì aghjustò a capacità di travaglià cum'è proxy RDP è l'implementazione di u componente RAIL (Applicazioni à Distanza Integrate Localmente), chì permette di urganizà l'accessu à distanza à l'individuali finestre è à l'indicatori di notificazione, hè statu aghjurnatu à a specificazione 28.0.

Un altru di i cambiamenti chì si distingue in sta nova versione hè u aghjuntu supportu per Flatpak, cù quale hè avà pussibule installà sta applicazione attraversu stu sistema di pacchetti autonomi.

Mentre era per i sistemi basati in Wayland chì utilizanu libcairo, u modu di scaling intelligente.

Inoltre, e suluzioni à e diverse vulnerabilità sò messe in risaltu: CVE-2020-11521, CVE-2020-11522, CVE-2020-11523, CVE-2020-11524, CVE-2020-11525, CVE-2020-11526, Tra i quali ci sò prublemi chì portanu à scrive in una zona di memoria fora di i buffer di area attribuita quandu trattanu i dati entranti. Inoltre, 9 vulnerabilità in più senza CVE sò state riparate, principalmente causate da e zone di memoria chì leghjenu fora di u buffer attribuitu.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Supportu aghjuntu per MS-RA 2 (Protocollo di Assistenza Remota).
  • Hè aghjuntu l'opzione "/ cert", chì combina a funzionalità furnita in precedenza da opzioni disparate per trattà i certificati (cert-ignore, cert-deny, cert-name, cert-tofu).
  • Cessione di a consegna da un cliente basatu in DirectFB, chì restava senza accumpagnamentu.
  • U lisciu di caratteri hè attivatu per difettu.
  • Introduttu API per scala l'imaghjini in a resa di u software.
  • Durante u funziunamentu, a definizione di supportu per u servitore di traduzzione hè furnita in u formatu H.264.
  • Opzione aghjuntu "maschera = »À i cumandamenti« / gfx »è« / gfx-h264 ».
  • Riformattatu u codice surghjente.
  • Aggiunta l'opzione "/ timeout" per impostà i pacchetti TCP ACK à timeout.

Cume installà FreeRDP 2.0 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione di FreeRDP 2.0, ponu fà seguendu l'istruzzioni chì spartemu quì sottu.

A prima cosa chì duvemu fà hè ottene u codice surghjente di sta nova versione per pudè custruisce i pacchetti per l'installazione di l'applicazione, pudemu custruisce un pacchettu flatpak da a surghjente un pacchettu .deb.

Per uttene u codice, avemu da apre un terminal è in ellu scrivemu i seguenti cumandamenti:

git clone git://github.com/FreeRDP/FreeRDP.git

cd FreeRDP

Avà per custruisce u pacchettu Flatpak, duvemu avè u sustegnu aghjuntu à u sistema. Se ùn l'avete micca, pudete fà seguendu l'istruzzioni chì sò dettagliati in questu articulu.

Cù u sustegnu aghjuntu, avemu da stallà u seguitu (hè impurtante esse pusizionatu in ogni momentu nantu à u cartulare chì cuntene u codice FreeRDP):

flatpak install flathub org.freedesktop.Platform//18.08

flatpak install flathub org.freedesktop.Sdk//18.08

flatpak-builder <build dir> packaging/flatpak/com.freerdp.FreeRDP.json

È voila, avete u vostru pacchettu flatpak custruitu per installà nantu à u vostru sistema.

Infine, Per custruisce u pacchettu deb, duvemu scrive u seguitu in u terminal:

sudo apt build-dep freerdp2-x11

sudo apt-get install ninja-build build-essential git-core debhelper cdbs dpkg-dev autotools-dev cmake pkg-config xmlto libssl-dev docbook-xsl xsltproc libxkbfile-dev libx11-dev libwayland-dev libxrandr-dev libxi-dev libxrender-dev libxext-dev libxinerama-dev libxfixes-dev libxcursor-dev libxv-dev libxdamage-dev libxtst-dev libcups2-dev libpcsclite-dev libasound2-dev libpulse-dev libjpeg-dev libgsm1-dev libusb-1.0-0-dev libudev-dev libdbus-glib-1-dev uuid-dev libxml2-dev libgstreamer1.0-dev libgstreamer0.10-dev libgstreamer-plugins-base1.0-dev libgstreamer-plugins-base0.10-dev libfaad-dev libfaac-dev

ln -s packaging/deb/freerdp-nightly debian

dpkg-buildpackage

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   akmmon dijo

    Aghju stu errore:

    x @ y: ~ / Downloads / apps / FreeRDP $ flatpak-builder build packaging / flatpak / com.freerdp.FreeRDP.json
    Violazione di u segmentu (core generatu)