Dropbox, ospite è sparte i vostri fugliali gratuitamente

circa dropbox

In u prossimu articulu avemu da fighjà Dropbox. Questu hè un serviziu multipiattaforma per ospità file in u cloud, chì hè amministratu da a cumpagnia Dropbox. U serviziu permette à l'utilizatori di almacenà è sincronizà i fugliali in ligna trà l'urdinatori. Pudemu ancu sparte fugliali è cartulari cù altri utilizatori, cù compresse è cellulari. Ci hè una versione gratuita è una versione pagata, chì furnisce ancu funzioni migliori.

U cliente Dropbox permette à l'utilizatori di almacenà qualsiasi fugliale in un cartulare in u so urdinatore. Stu cartulare serà sincronizatu in u nuvulu è cù tutti l'altri urdinatori cù i quali spartimu quellu cartulare. I fugliali in u cartulare Dropbox ponu esse spartutu cù altri utilizatori chì utilizanu stu serviziu, esse accessibile da u situ web di serviziu o esse spartutu per mezu di a ligame web di scaricamentu direttu. Quest'ultima pò esse accessibile sia da a versione web sia da a posizione originale di u fugliale nantu à qualsiasi computer induve l'utente hè. In a versione libera sò dispunibili pocu più di 3 GB di spaziu dispunibule.

Mentre Dropbox funziona cum'è serviziu di archiviazione, si concentra nantu à a sincronizazione è u spartimentu di i file. Inoltre, hà un supportu per a storia di revisioni, cusì i fugliali eliminati da u cartulare spartutu ponu esse recuperati da qualsiasi di i dispositivi accoppiati. Salvate finu à l'ultime 4 versioni di ogni fugliale, dunque ùn permette micca solu di ricuperà i fugliali eliminati, ma ancu e versioni precedenti di un fugliale chì avemu mudificatu.

Ci hè ancu a funziunalità di cunnosce a storia di un schedariu chì travagliate, permettendu à una persona di mudificà è di caricà i fugliali senza periculu di perde versioni precedenti. A storia di i fugliali hè limitata à un periodu di 30 ghjorniAncu se in a versione pagata offre una storia "illimitata".

Installa Dropbox gratuitamente in Ubuntu

In questu articulu vedemu alcuni modi per installate Dropbox nantu à Ubuntu 16.04 LTS o Ubuntu 17.10. U primu metudu utilizza l'interfaccia grafica è l'altri dui seranu aduprendu a linea di cummanda.

Stallazione grafica

Se ùn ne avete ancu unu contu in stu serviziu, fà cliccate quì per registrà. Dopu andate à a pagina di scaricamentu per a versione Dropbox per Gnu / Linux. Ghjuntu quì, scaricate u pacchettu deb.

scaricà dropbox

Una volta chì u scaricamentu hè cumpletu, apre u gestore di file è andate in u cartulare Downloads, o in u percorsu induve avete salvatu u pacchettu scaricatu. Dopu cliccate cù u cliccate drittu nantu à u pacchettu Dropbox Deb, selezziunendu "Apertu cù installazione di software".

installazione di u lugiziale dropbox ubuntu

L'opzione di software Ubuntu si aprirà. Tuttu ciò chì avemu da fà hè di cliccà nantu à u buttone Installa per principià a stallazione di Dropbox CLI è estensione Nautilus. Duvete inserisce a vostra password per installà u software. Una volta finitu questu passu, una finestra apparirà. Cliccate Start Start Dropbox.

lanciatore di dropbox

Quandu l'installazione hè compia, pudemu cunnettatevi cù u nostru contu Dropbox è cuminciate à aduprà stu prugramma per fà una copia di salvezza o sincronizà i nostri fugliali.

Installazione aduprendu a linea di cummanda

installate dropbox da u terminal

U demone per stu prugramma funziona bè nantu à 32-bit è 64-bit Gnu / Linux. Per installallu, eseguite u cumandimu seguitu in u vostru terminal (Ctrl + Alt + T), secondu l'architettura di u vostru sistema:

32-bit:

cd ~ && wget -O - "https://www.dropbox.com/download?plat=lnx.x86" | tar xzf - && ~/.dropbox-dist/dropboxd

64-bit:

cd ~ && wget -O - "https://www.dropbox.com/download?plat=lnx.x86_64" | tar xzf - && ~/.dropbox-dist/dropboxd

U prugramma serà lanciatu finu à chì u terminal fermi apertu. In i futuri accessi, puderete lanciate u prugramma eseguendu u demone Dropbox da u cartulare .dropbox-dist novu creatu.

~/.dropbox-dist/dropboxd

Seguitemu i passi in l'installazione è Registremu in u sistema o creemu un account in casu chì ùn avemu micca:

Crea un contu dropbox

Da questu mumentu u nostru repertoriu, chì hè statu creatu in Ubuntu, serà sincronizatu cù u nuvulu. Pudemu ancu vedelu nantu à tutti i dispositivi induve avemu stu sistema di hosting installatu è permessu per accede à stu cartulare cumunu.

Installa Dropbox via APT

Se l'opzione sopra sembra troppu cumplicata, pudemu sempre girà versu APT. Avemu solu da apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive:

sudo apt install nautilus-dropbox

Una volta chì l'installazione hè finita, duveremu ripigliate nautilus. Faremu questu scrivendu in u listessu terminal:

nautilus --quit

Fighjendu un pocu attentamente l'operazione di stu cliente aghju capitu chì in u mo casu micca verificà e firme binarie senza installà python-gpgme. Se a stessa cosa accade à qualcunu, u ponu risolve installendu python-gpgme. Per fà questu, basta à eseguisce u cumandimu seguitu in u terminal:

sudo apt install python-gpgme

proxy dropbox

U cliente Dropbox per Gnu / Linux supporta proxy HTTP, SOCKS4 è SOCKS5. Pudemu cunfigurà u proxy in Preferenze Dropbox> Proxies. Questu hè utile se u vostru paese o zona hà accessu pruibitu à Dropbox.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.