E prime versioni di i sistemi basati in Ubuntu 16.04 sò avà dispunibuli

ubuntu-sapori

Un mumentu fà vi avemu datu una piccula gattiva nutizia chì vene da noi da a prima versione in fase Alfa di Lubuntu 16.04 LTS Xenial Xerus: a prossima versione di Lubuntu ùn serà micca basata nantu à LXQt, ma nantu à LXDE, un ambiente graficu chì pudemu dì chì hè menu mudernu. Ma ciò chì ci interessa di sta nutizia hè chì u prime versioni sistemi operativi basatu annantu à Ubuntu 16.04 LTS, un sistema upirativu induve Canonical, a sucietà chì u sviluppa, hà alte aspettative.

Queste prime versioni sò in u so primu Alfa, Alcune versioni chì ùn seranu micca dispunibili in Ubuntu standard 16.04, ma in parechji di i so sapori. I primi à lancià u primu alfa sò stati Ubuntu Kylin, Lubuntu è Ubuntu MATE, ma hè più chè probabile chì e prime versioni alfa di altri sapori Ubuntu sianu liberati prestu.

Ubuntu 16.04 utilizarà Kernel Linux 4.4

E versioni basate nantu à Ubuntu 16.04 usanu u kernel Linux 4.4 è, essendu una versione LTS (Long Term Support), averanu supportu aghjurnamenti è patch di sicurità durante 5 anni, chì ci purterebbe finu à u 2021. Cumu ùn puderebbe esse altrimente, a versione originale di Ubuntu userà Unity. In u mumentu Unità 8 hè in prova, chì hà tutte e scrutine per esse l'ambiente adupratu in a versione finale chì serà publicata publicamente in aprile 2016.

D'altra parte, pochi cambiamenti sò previsti in l'ambienti grafichi di u restu di i sapori. Precisamente, l'ambiente graficu hè unu di i motivi di l'esistenza di ogni sistema, dunque hè virtualmente impossibile per elli cambià in questu sensu. In u megliu di i casi, una versione aggiornata di l'ambiente graficu adupratu in a versione precedente serà aduprata. Ci era un dubbitu nantu à quale ambiente esattu Lubuntu utilizaria, ma dopu a liberazione di a prima versione Alfa pudemu digià esse sicuru chì utilizarà LXDE basatu in GTK.

Eccu i ligami per scaricà l'imaghjini di i trè sistemi chì avemu discuttu in questu post:


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.