Scole Linux hè aggiornatu à a versione 5.0

scole Linux

Scole Linux, a distribuzione open-source apposta cuncepita per l'ambienti di l'educazione primaria aghjurnamenti à Escuelas Linux 5.0 induve, in cunseguenza di sta migliuranza, sò introdutte nuove funzioni impurtanti chì rivederemu quì sottu.

Scole Linux hè l'unica distribuzione chì offre, in parte di a so installazione un contu d'utilizatore cumpletamente cunfiguratu cusì chì e fasi di adattazione successive ùn sò micca necessarie; vene prontu per un restauru rapidu di u sistema in casu chì l'insegnante ne abbia bisognu è include una mansa di software pronti à aduprà per migliurà l'esperienza di u studiente.

Codename Berserker, a nova distribuzione di Scole Linux 5.0 include novità interessanti interessanti chì cumincianu cù a cambiamentu in u vostru sistema di basa cum'è Bodhi Linux 4.0 (chì a so volta hè basatu annantu à Ubuntu 16.04 LTS) mentre si utilizanu i repositori di a cumpagnia Canonical. Per quelli chì ùn a cunnoscenu micca, stu sistema operativu usa cum'è Scrivania Moksha, chì si basa nantu à una variante di l'Illuminismu, per offre una sperienza chì maximizeghja u putenziale di e scole per mezu di a ambiente cumpletamente preconfiguratu. In questu modu, sia i prufessori sia i studienti ponu fighjà nantu à l'apprendimentu di e materie invece di passà u tempu in l'ambiente induve operanu.

A nova versione include u aghjurnamentu massivu di tutte l'applicazioni chì custituiscenu u so vastu inseme di utilità. Cusì, truvemu u pacchettu LibreOffice 5.2.3, Google Chrome 54.0 è Chromium 53.0, l'ambiente LiveCode 8.1.2 RAD (Rapid Application Development), l'editore video Kdenlive 16.08.2, Gcompris 0.61 è l'editore WYSIWYG HTML / CSS Kompozer 0.8 .

In quantu à l'ambiente, ognunu di l'aspetti chì a cumpunenu hè statu mudernizatu per esse più userale versu novi utilizatori. Per sustene u bislinguisimu chì hè cusì à a moda in e scole, a distribuzione include lingue tramindui spagnolu in castiglianu è inglese.

In quantu à a compatibilità hardware di u sistema, essendu basatu nantu à Bodhi Linux 4.0.0 / Ubuntu 16.04 LTS, ci hè supportu per e carte grafiche AMD Radeon.

Pudete scaricà a distro da e seguenti ligame.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.