Eclissi nantu à Ubuntu. Cume installà un IDE in Ubuntu (II)

Eclissi nantu à Ubuntu. Cume installà un IDE in Ubuntu (II)
Oghje mi piacerebbe parlà cun voi eclissi, unu di l'IDE più cunnisciutu in Rete ma quantunque abbastanza difficiule per i prugrammatori principianti, à u mo umile parè. Eclissi cum'è Netbeans hè in i repositori ufficiali di Ubuntu è hè dinò multi piattaforma cusì pudemu ancu avè installatu in Windows, MacOS  è pudemu ancu purtalla nantu à un usb attraversu un laptop.
Cuntrariu Netbeans, Eclipse ùn hà micca un aghjurnamentu alternativu per Ubuntu, salvu chì avemu usatu alcuni repositori scunnisciuti, chì ùn sò micca cunsigliatu. A versione chì avemu in Ubuntu hè 3.8 è a versione attuale hè 4.3, ma u scaricamentu è l'installazione offerti in Gnu / Linux sò per utilizatori assai avanzati. Dunque, hè altamente raccomandatu di installà cù u Ubuntu Software Center o attraversu u terminal basatu annantu à i seguenti cumandamenti:

sudo apt-get install eclissi

Eclissi nantu à Ubuntu. Cume installà un IDE in Ubuntu (II)

Perchè hè impurtante Eclissi?

E differenze trà Netbeans è Eclipse sò minime è parechji di elli sò basati nantu à l'aspettu o a manipulazione piuttostu chè e prestazioni. Eclissi si cuncentra dinò nantu à u sviluppu Java, tantu chì per difettu incorpora i pacchetti necessarii per sviluppà in Java, u JDK, senza avè da installallu prima in u nostru urdinatore cum'è accadutu cù Netbeans. Ma cum'è listessa Netbeans U sistema hè apertu per pudè prugramà in altre lingue, cum'è C / C ++ o Python. Mi piace Netbeans hè sviluppatu da i plugins. Unu di i più aduprati da noi serà u plugin di lingua, postu chì attraversu stu plugin mettimu Eclipse in spagnolu. Cumu femu questu? L'operazione hè simplice. Prima scarichemu u pacchettu di lingua currispundente da sta pagina, chì hè a pagina ufficiale di Eclissi. Una volta scaricatu andemu à u menu Aiutu -> Installa u Novu Software.
Eclissi nantu à Ubuntu. Cume installà un IDE in Ubuntu (II)
Questa schermu apparirà induve premeremu u buttone Ajouter è dopu u buttone Archive cù quale selezziunaremu u pacchettu di lingua. Una volta prememu «Ok«, Eclissi serà traduttu in spagnolu. Un'altra opzione, forse a più pratica, hè l'installazione attraversu un repositoriu. In questu casu, invece di «Archive»Inserimu l'indirizzu http in a scatula è Eclipse stessu stallerà i pacchetti chì selezziunemu cum'è s'ellu fussi Synaptic.
Ma ciò chì hà catapultatu questu IDE à a fama hè a so simbiosi cù Android. U sviluppu di Android hè unu di i più pupulari è a squadra di Google hà decisu di aduprà Eclipse cum'è l'IDE preferitu, allora l'installazione Android SDK più faciule hè per Eclipse. In u web android Pudete truvà più infurmazione nantu à sta cumpatibilità.

CONCLUSIONES

Se avete lettu u post precedente, vi ghjunghjerete à a dumanda Chì IDE hè u megliu per mè? Ebbè, e mo cunclusioni sò simplici, sì site un principiante di Netbeans, sì site un pocu espertu, eclissi, ma quellu chì sceglite, devenu tutti amparà à gestisce altrimente u risultatu hè u listessu in tramindui: null. Avà ùn mancanu chè e vostre cuntribuzioni,  Chì ne pensate di questi IDE? Cunniscite un altru IDE chì funziona bè per Ubuntu?

Più infurmazione - Netbeans in Ubuntu, Cumu installà un IDE in u nostru Ubuntu (I), Pagina ufficiale di Eclissi,

Immagine - Wikipedia


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   piatra dijo

    a verità hè chì preferiscu l'eclissi ancu per i principianti postu chì i netbeans ùn sò micca assai intuitivi è perchè hè sempre megliu aduprà ciò chì u mercatu di u travagliu richiede di solitu. Pudete scaricallu imballatu nantu à a pagina di eclissi. A mo dumanda era di più in casu ch'elli avessinu alcuna cunvenzione per piazzà i binari di l'eclissi.