Elementary OS Freya hè dispunibule per scaricamentu è divertimentu

Elementariu OS FreyaÙn era micca tantu tempu da l'annunziu di a liberazione di l'ultima beta OS Freya Elementary quandu qualchì ora fà avemu vistu u lanciamentu di Elementary Freya per sorpresa. Questa versione di Elementary chì hà avutu tantu prublemi per esce, hè infine stabile è pronta per andà.

Elementary OS Freya hè basatu annantu à Ubuntu 14.04 LTS, una versione di Ubuntu chì hà supportu finu à u 2019 è u desktop di u Elementary OS stessu, u Pantheon. Di chì avemu digià parlatu pocu fà in Ubunlog è chì dà à u sistema un aspettu simile à quellu di Apple.

Questa nova versione hà numerose correzioni, cumprese un megliu supportu per UEFI, un sistema multitasking miglioratu è assai altri, finu à 1.1000 correzioni. Inoltre, un novu sistema di notificazione hè statu inclusu è trè novi applicazioni installati per difettu: camera, calculatrice è video chì si uniscenu à l'applicazione Photos, chì hè stata completamente riprogettata. Inoltre, l'applicazioni di terze parti sò state incluse per chì l'utente abbia tuttu ciò chì li serve, in questu casu si distingue Geary, Visualizatore di Documentu è Scan Semplice.

Elementary OS Freya hà sempre u desktop Pantheon

Cum'è a pudete vede, l'orientazione è u cuncepimentu di Elementary OS Freya hè chjaru ma ùn la rende peghju, à u cuntrariu. Ci sò parechji chì cercanu di trasfurmà a so distribuzione nantu à un Mac, qualcosa chì hè utile postu chì aiuta à u massimu per avè una produttività più grande senza perde prestazioni o estetica. Elementary OS Freya hà u kernel 3.16, Table 10.3.2. è u servitore gràficu Xserver 1.15.1, cum'è pudete vede l'ultime versioni stabile è invece i requisiti per esse capace di installà Elementary OS Freya sò:

  • Processatore 32-bit o 64-bit 1 GHz
  • 1 GB di memoria (RAM)
  • 15 GB di spaziu discu
  • Accessu à Internet

Hè cusì, micca parechje richieste è sì l'ultime novità in software.

Opinione persunale

Ùn sò ancu statu capace di pruvà sta versione di Elementary OS ma e cose sò prumettenti è se ùn passa nunda di male, nisun errore o qualcosa di simile, Freya puderia posizionassi cum'è una di e più belle è aduprabili distribuzioni di u panorama Gnu / Linux, ideale per parechji principianti chì ùn volenu micca amparà cumandamenti ma aduprà l'urdinatore. Ma a dicu senza pruvà ancu a distro, quandu u testeraghju, indiceraghju e mo impressioni.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   dbillyx dijo

    Aspittaremu un paiu di ghjorni prima di scaricallu è installallu. Sempre in u corsu di sti ghjorni leghjeremu qualsiasi cummentariu nantu à a rete. Ciò chì aghju dubbi hè per via di i 15 gigabyte di spaziu, induve aghju a versione precedente è hè una prova, hè in una partizione di 13 gigabyte, averaghju qualchì prublema?

    1.    ant dijo

      Ùn pensu micca, chì avete un prublema, l'aghju pruvatu in virtualbox cù 8 cuncerti è corre maravigliosamente.

  2.   Tommy fenyx dijo

    Grazie per a vostra diffusione

  3.   leillo1975 dijo

    Da quandu sò diventati farrucos cù a questione di e donazioni, anu persu tuttu u mo rispettu. Inoltre, u prublema di ùn pudè lascià nunda nantu à u desktop pare assai bonu per mantene l'estetica, ma micca per travaglià. In quantu à e caratteristiche tecniche di l'equipaggiamentu da aduprà in quistione, dite chì a versione precedente hà travagliatu assai megliu cù i grafichi di più di 10 anni fà (un FX5500 per esempiu ùn si move micca), dunque metteraghju ancu u graficu "tale" cum'è minimu

  4.   dijo

    Salutu, secondu a cumpatibilità uefi, l'aghju installatu cum'è di solitu, ma principia solu Windows. Aviu avutu da fà un passu specificu quandu partizionamu u discu duru o chì vulete cunsiglià, saluti ùn sò mai statu capace d'installà alcuna versione nantu à u discu duru adupralli solu in modu live

  5.   g3vi3s dijo

    Micca chì sta distribuzione sia stata una di e più leggere, richiede dighjà 1 GB di RAM allora addiu OS elementariu nantu à u mo vechju urdinatore, appruvate un altru liggeru dirittu ^ _ ^

  6.   nacho dijo

    in u mo casu aghju installatu freya x64 in un netbook vaio 11.6 "
    amd e-350 dual core 1.6ghz
    4 gb ram
    ssd 128 gb

    è era assai lentu !!
    stallà quellu di 32 byte. è hè megliu ma ùn vole micca è sò in un statu solidu ... forse hè un processatore vechju è chì hà bisognu di manutenzione.