Elencate a nova versione di u navigatore web minimalista, Min 1.12

Min 1.12

I sviluppatori chì sò incaricati di u prughjettu di u navigatore Web Min, publicatu pocu fà a liberazione di a nova versione di Min 1.12. Min hè un navigatore web chì offre una interfaccia minimalista basatu nantu à a manipulazione di a barra d'indirizzu.

U Navigatore hè stata creata aduprendu a piattaforma Electron, chì vi permette di creà applicazioni separate basate annantu à u mutore Chromium è a piattaforma Node.js. U Navigatore hà un sistema di bloccu di publicità integratu (sicondu l'EasyList) è un codice per seguità i visitori, hè pussibule disattivà u scaricamentu di l'imaghjini è di i script.

À propositu di u Navigatore Min

Min supporta a navigazione attraversu pagine aperte attraversu un sistema di tabulazioni chì furnisce funzioni cum'è l'apertura di una nova scheda accantu à a scheda attuale, ammuccià tabulazioni micca rivendicate (chì l'utilizatore ùn hà micca accessu per un certu tempu), tabulazioni di gruppu, è vede tutte e tabulazioni in una lista.

Ci hè strumenti per creà listi di attività / ligami eccezziunale da leghje in u futuru, è ancu un sistema di marcatori cù supportu di ricerca in testu sanu.

U cuntrollu centrale in Min hè a barra di indirizzu Attraversu u quale pudete mandà richieste à u mutore di ricerca (per difettu DuckDuckGo) è cercà a pagina attuale. Quandu entri in a barra d'indirizzi mentre scrivi, un riassuntu di l'infurmazioni pertinenti à a dumanda attuale hè generatu, cum'è un ligame à un articulu di Wikipedia, una selezzione di segnalibri è di storia di navigazione, è ancu raccomandazioni da u mutore di ricerca DuckDuckGo.

Ogni pagina aperta in u navigatore hè indicizzata è hè dispunibule per a ricerca successiva in a barra d'indirizzi. In a barra di indirizzu, pudete ancu inserisce cumandamenti per operazioni veloci.

L'interfaccia Min hè scritta in JavaScript, CSS è HTML. U codice hè licenziatu sottu Apache 2.0. I build sò creati per Linux, macOS è Windows.

 

Chì ci hè di novu in Min 1.12?

In sta nova versione di u navigatore hè messu in risaltu chì u transizione à un novu furmatu per salvà a storia hè stata cumpletata, in questu a cunversione hè realizata automaticamente à u primu principiu dopu l'aghjurnamentu.

Un'altra novità di Min 1.12 hà aghjustatu capacità per raggruppà i marcatori cù tag. Etichette ponu esse aghjunte sia quandu si crea un novu segnalibru sia quandu l'attaccanu à segnalibri esistenti.

Quandu si visualizanu marcatori, pudete filtrà per tag. In più di l'etichette, e funzioni d'impurtazione è di spurtazione apparsu.

Inoltre, a capacità di installà Min cume u navigatore predefinitu in Windows hè stata furnita è un dialogu hè statu furnitu per stabilisce Min cum'è navigatore predefinitu in Linux.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione di Min 1.12:

  • Cumpilation aghjuntu per Raspbian.
  • Modu di visualizazione di a finestra Min aghjuntu in cima di altre finestre.
  • Supportu allargatu per i siti in modu lettore (vista Reader).
  • Migliurata affidabilità di a recuperazione di a sessione.
  • Traduzzioni aghjurnate per e lingue russo è ucrainu.

Cume installà u navigatore Web Min 1.12 in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà stu navigatore web nantu à i so sistemi, a ponu fà seguitendu l'istruzzioni chì spartimu quì sottu.

A prima cosa chì avemu da fà hè a testa à u vostru situ ufficiale in quale utteneremu l'ultima versione stabile di u navigatore chì hè a versione 1.12.

O ancu, se preferite pudete apre un terminal in u vostru sistema (CTRL + ALT + T) è in questu avemu da scrive u cumandimu seguitu:

wget https://github.com/minbrowser/min/releases/download/v1.12.0/min_1.12.0_amd64.deb -O Min.deb

Una volta scaricatu u pacchettu, u pudemu installà cù u nostru gestore di pacchetti preferitu o da u terminal cù:

sudo dpkg -i Min.deb

È in casu d'avè prublemi cù e dipendenze, li risolvemu cù:

sudo apt -f install

Cumu installà Min Browser nantu à Raspbian nantu à Raspberry Pi?

Infine, in u casu di l'utilizatori Raspbian, ponu uttene u pacchettu per u sistema cù u cumandimu:

wget https://github.com/minbrowser/min/releases/download/v1.12.0/min_1.12.0_armhf.deb -O Min.deb

È installate cù

sudo dpkg -i Min.deb

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Daniel dijo

    Ci vulerà à pruvà per vede cumu funziona. Articulu assai bonu. Saluti.