A Comunità KDE hè rispunsevule per una grande quantità di software di qualità in u mondu Linux. Qualchissia chì hà adupratu e so Applicazioni KDE averà rimarcatu chì sò ricchi di funzioni utili chì ùn si trovanu micca in altri ambienti. Attualmente a cumunità KDE sviluppa una nova biblioteca / lettore musicale è eri ghjittò Elisabetta 0.4.0, una nova versione chì hè dighjà dispunibule nantu à Flathub, ci hè ancu a pussibilità di scaricare su tarball chì pò esse installatu direttamente da Discover.
A novità più impurtante chì vene da a manu di Elisa 0.4.0 hè a vista migliurata quandu si mostranu artisti è dischi, in particulare in u secondu. Nanzu, quandu passava nantu à un discu, l'opzioni coprianu tutta a copertina, chì ùn era micca u megliu modu. Opzioni avà apparenze ancu quandu si sposta sopra un intarsiu, ma in fondu è si sposta à manca. E scelte sò di ghjucà l'album, aghjunghje l'altru, o aprite l'album.
Elisa 0.4.0 include un supportu per e immagini d'arte incrustate
Un altru cambiamentu impurtante hè chì avà Elisa hè capace di visualizà l'imaghjini di l'arti di copertina quand'elli sò inclusi in i so metadati. Se e immagini apparsu in Delfinu, appareranu in Elisa.
Una barra di prugressu hè stata ancu introdotta à l'icona di a barra inferiore. Cumu pudemu vede in Firefox quandu scaricate un fugliale, a barra mostrarà u puntu induve a canzone hè.
Aghju pruvatu Elisa un paiu di volte è devu dì chì aghju avutu impressioni assai bone. Mi piace à vede u grande copre, qualcosa chì mi manca in Cantata, ma pensu chì ferma sempre una longa strada per esse perfetta. Sò cunvintu chì l'anu da aghjunghje in u futuru, ma avà ùn cerca micca e copertine in ligna, ciò chì significa chì parechji apparenu cun una panoramica (in verde in i screenshot). D'altra parte, è in questu assai fiascanu, ùn include micca u mo equalizer tantu aspettatu, dunque quelli di noi chì vogliono persunalizà l'audio duveranu installà software cum'è PulseEffects.
Avete pruvatu Elisa? Chì ne pensi?
Sianu the first to comment