Elisa, u lettore di KDE chì probabilmente cumincierete à aduprà prestu [Opinione]

Elisabetta 19.12

Cum'è un utilizatore di i trè sistemi operativi più populari, aghju utilizatu assai lettori di musica. Quandu u mo sistema principale era Windows, u lettore nativu mi fallia cum'è biblioteca di musica, allora aghju usatu un prugramma chjamatu mediamonkey. Quellu prugramma mi hà fattu capisce chì si pudia ascultà musica in modu assai più culuritu è ​​urdinatu. Dopu aghju cambiatu à Linux, ma l'AmaroK chì aghju utilizatu era assai luntanu da e Cantate chì includenu Kubuntu o u Elisa KDE travaglia avà. Mi piace iTunes, ma hè partutu da una versione recente (iTunes 11 pensu).

Per alcune versioni, u lettore / biblioteca di musica chì include Kubuntu per difettu hè Cantata. Cumu l'aghju spiegatu in questu articulu, Cantata hà assai cose boni, ma l'imaghjina hè sempre troppu simplice. Spergu chì a mo libreria multimediale sia, cumu si pò mette, "faciule da guardà". Vogliu avè tutte l'infurmazioni in vista, cù icone boni, ben organizati ... praticamente tuttu questu mi hè offertu da Elisa. Sembra ancu offre Lollypop, ma a prestazione lascia (o cusì era in u passatu) assai à desiderà in Plasma.

Semplicità è attrattività in a listessa app musicale

Perchè mi piace Elisa? Ciò chì mi serve in un lettore musicale è in una biblioteca hè assai pocu: bonu cuncepimentu, chì e coperture parenu belle, chì hè faciule da aduprà è chì hè pulita. Tuttu què Elisa mi offre. Ùn avete micca una opzione per cunfigurà, fora di sceglie / aghjunghje u cartulare induve avemu a musica. Ordina u cuntenutu per artisti, album, canzoni, generi è ci permette di circà da un tipu di gestore di fugliali. D'altra parte, hà ancu è pò aghjunghje stazioni di radio. Cum'è curiosità, l'icona in u pannellu inferiore mostra una animazione chì ci face vede induve si trova in a riproduzione.

Perchè stò esitendu trà Cantata è Elisa avà? Elisa hè in sviluppu dapoi qualchì tempu, ma pare ch'ella abbia sempre cose da migliurà, cum'è:

  • Equalizer: se mi avete lettu in altri articuli di stu tippu, hè qualcosa chì mi piace d'avè. Puderaghju migliurà l'audio, soprattuttu quandu vogliu ascultà musica cù cuffie. Ma questu ùn hè micca assai seriu, postu chì a maiò parte di i ghjucatori chì mi piaciunu u più li mancanu.
  • Miniature di l'artisti: Avà, in a sezzione artisti, mostra una icona assai brutta di una persona, listessa in tutti l'artisti, cù u nome sottu. Sò cunvintu chì questu serà cambiatu in u futuru, ma avà ùn mostra mancu a cupertina di un artista. Cantata ùn mostra nunda, ma face da a sezzione infurmazione, chì ci porta à Wikipedia.
  • Covers- Questu hè u to taccu d'Achille, almenu se speremu di aduprà una app cù una bona maghjina. Cumu pudete vede in a screenshot chì dirige questu articulu, di tutta a discografia di Arch Enemy mi mostra solu a copertina di trè dischi, è chì malgradu u fattu chì in i cartulari aghju immagini di e copertine. Questu significa chì a basa di dati chì Elisa cerca ùn hè micca assai bona o, se hè, l'app ùn riesce micca à aghjunghje e coperture.

Vista ingrandita

Chì hè (o serà) a "carta" d'Elisa

Cumu l'avemu digià spiegatu, Elisa hè una applicazione di a Comunità KDE chì incalca nantu à a pulizia è a simplicità. Se ciò chì cercate hè una app per riproduce musica, senza distrazioni è cun un bonu cuncepimentu, questu pò esse una bona opzione per voi, finu à chì lucidanu cose cum'è e copertine. Ciò chì spiega megliu ciò chì avete in l'immagine precedente: vedemu a copertina in grande, cù i stessi culori in fondu, è parechje canzone in a lista cù un icona verde chì ùn hè micca sintonizatu. D'altra parte, se cercate una app chì offre più opzioni, cum'è l'infurmazioni di gruppu chì Cantata offre, Elisa ùn hè micca per voi.

Sò cunvintu chì in u futuru risolveranu tutti sti picculi prublemi. Ciò chì ùn sò micca cusì chjaru hè chì offrenu Elisa cum'è u lettore predefinitu in e versioni future di Kubuntu. Vogliu. È tù?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   ejcr dijo

    Clementina?

    1.    pablinux dijo

      Bonghjornu ejcr. L'aghju adupratu dopu AmaroK, ma ùn hè mancu u mo preferitu. Continuu à vedelu un pocu disordinatu per u mo piacè.

      A salutazione.

  2.   Enrique dijo

    Salutu, adupru sayonara è a verità hè chì mi piace assai, pensu chì hà tuttu ciò chì cerchi in più di mustrà u sonu in i bar di tippu di muvimentu cum'è l'anziani apparecchiature.

  3.   veninu dijo

    S'ellu hè simile à Lollypop è Melody serà interessante.