Cumu avè un emulatore di dreamcast in Ubuntu

Sega Dreamcast, fate un emulatore di dreamcast in ubuntu

U mondu di e retro console di ghjochi sta generendu assai interessu è chì cun Internet è i repositori cum'è Github hà fattu e vechje console di ghjocu di più in più interessanti per l'utilizatori anziani. Oghje avemu da parlà u dreamcast, una cunsula di ghjochi chì hè nata 20 anni fà è chì era a speranza di a sucietà SEGA di stà in u mercatu di i video è di i video game. Sfurtunatamente, ùn hà micca avutu u successu chì sperava, ma micca per questa ragione i so ghjochi video o l'utilizatori chì ci anu fidatu meritanu di esse persi. Micca assai menu.

Per questu esiste un prugramma chjamatu emulatore chì ci permette di ghjucà videogiochi da vechje console nant'à u nostru urdinatore. In particulare, parleremu di un emulatore di dreamcast chì pò esse installatu in Ubuntu è chì hè compatibile cù qualsiasi ghjocu video Dreamcast è ancu cù u so software.

Storia di l'emulatore Reicast

Reicast logo ufficiale

L'emulatore dreamcast per eccellenza si chjama Reicast è hè attualmente l'erede di parechji emulatori chì sò nati per permettà à l'utenti di ghjocu Dreamcast di pudè ghjucà da l'urdinatore. A) Iè, U primu di sti emulatori, a basa di tutti, hè chjamatu Icaru, un emulatore chì hè natu per e piattaforme Windows. Più tardi hà evolutu à Chankast è infine à NullDC. Tutti anu un sviluppu dimenticatu è ancu se si ponu truvà, travaglianu solu per e piattaforme Windows. Dopu chì NullDC apparirà Ripetizione, un emulatore di dreamcast chì ùn travagliava micca solu per Windows ma ancu per altre piattaforme cum'è Ubuntu o Android è altri dispositivi cum'è Ouya o OpenPandora.

A cumunità di questu emulatore hè abbastanza chjuca, almenu se a paragunemu cù altri emulatori cum'è mame o DesMuME ma hè vera chì funziona currettamente induve funziona. Stu emulatore hè cumpatibile cù tutti i ghjochi video chì esistenu per u Dreamcast è hè in u so funziunamentu chì si trova u so successu. L'operazione di reicast è i so predecessori sò basati annantu à l'usu di una BIOS di console originale, chì face ogni ghjocu video ricunnosce l'emulatore cum'è s'ellu fussi a cunsola di ghjocu originale.

Chì ci vole per fà travaglià l'emulatore dreamcast?

Ma, prima di installà è configurà l'emulatore, bisogna prima sapè chì avemu bisognu per fà stu emulatore funziona currettamente.
A prima cosa chì averemu bisognu hè una cunsula originale è ghjochi video originali. Hè necessariu, ancu se duvemu ricunnosce chì in Internet prufondu o scuru, ci sò i fugliali chì ponu aiutà à risolve questi dispositivi.

U nostru urdinatore averà bisognu un lettore CD-Rom, impurtante per ghjucà à i ghjochi video Dreamcast nant'à u nostru urdinatore, dunque questu emulatore di dreamcast ùn funzionerà micca nantu à e tablet o ultrabook.

À propositu di u hardware di u nostru Ubuntu è di l'urdinatore, almenu ci vole à avè 1 Gb di memoria ram o più, un processatore 64-bit cù almenu dui nuclei, una carta video GeForce 4 o ATI Radeon 8500 (equivalente o superiore) è abbastanza almacenamentu fisicu per magazzinà ghjochi è certi cuntenuti di videogiochi (sò stati i primi à offre contenuti in più nantu à Internet)

Cume installà Reicast in Ubuntu

Se rispettemu tuttu ciò sopra, qualcosa cù u quale ùn averemu micca un prublema se avemu un urdinatore recente, pudemu installà a reicast in u nostru Ubuntu. Per questu avemu da aduprà un repositoriu di terzu per installà. In questu repositoriu ùn avemu micca solu un emulatore per Dreamcast ma ancu ancu per GameBoy, per SuperNintendo è ancu per Nintendo 64, u rivale tecnologicu di u Sega Dreamcast. Cusì apremu u terminal è scrivemu i seguenti:

sudo add-apt-repository ppa:random-stuff/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install reicast

Questu inizierà l'installazione di Reicast in Ubuntu. Se usemu versioni muderne di Ubuntu, pudemu aduprà un script creatu da sviluppatore Bmaupin, un script chì automatizza tuttu u prugettu di stallazione.

Cumu installà l'emulatore dreamcast

Avemu digià Reicast installatu ma duvemu cunfigurallu in modu chì ricunnosca è faci travaglià i ghjochi video currettamente. Cusì in a Casa di u nostru Ubuntu duvemu creà un cartulare chjamatu "dc", in questu cartulare duvemu depositate una copia di i file dc_boot.bin è dc_flash.bin da a nostra console di dreamcast.

Na vota ca si veni fattu, u tirminali pò curriri successu. Avà duvemu fà dui passi in più per chì l'emulatore ùn ci dessi micca prublemi. Unu di sti passi hè in relazione cù u tempu di l'emulatore. Cusì chì a ricunniscite bè, duvemu lancià u prugramma è cunfigurà u BIOSGhjunti quì, selezziunemu di cambià u tempu è inserimu l'ora menu 5 minuti. Salvemu, chjudemu l'emulatore è lanciamu di novu l'emulatore, avà ùn ci deve esse prublemi cù u tempu.

U prucessu di ghjocu di salvezza ancu duvete cunfigurallu per pudè salvà u ghjocu è ùn avè micca prublemi (Hè assai fastidiosu di ripete i ghjochi). Cusì apremu l'emulatore è selezziunate induve salvà i ghjochi. Quandu si registra nantu à una carta sd, ci dumanderà di formattà u spaziu, altrimenti prememu micca è u prugramma salverà i ghjochi in quellu spaziu.

Cumu ghjocu à i ghjochi video Dreamcast?

Per pudè corre è gode di i ghjochi Dreamcast nantu à Ubuntu duvemu cunnette un gamepad cumpatibile cù Ubuntu. Una volta chì avemu questu, eseguemu a reicast è una finestra apparirà cù un menu superiore cù quattru entrate: File, VMU, Opzioni è Aiutu. Sia in VMU sia in Opzioni truveremu vari parametri per configurà e prestazioni di u ghjocu video, cume i fps o attivà / disattivà l'effetti sonori.

È infine, In File truveremu l'opzioni per salvà u ghjocu è u ghjocu apertu. Dopu avè eseguitu "Apertu ghjocu" una finestra di l'esploratore di fugliale apparirà cun quale duvemu specificà induve sò i fugliali di ghjocu, o piuttostu, roms di videogiochi. Pudemu ancu indicà u repertoriu induve a retransmissione truverà i fugliali BIOS di u dreamcast originale, i fugliali necessarii per u funziunamentu di i roms è di l'emulatore.

Ci sò altre alternative per avè un emulatore di dreamcast?

Pò esse chì infine Reicast ùn finisca micca di cunvince vi da a so esigenza di u Bios o da presentà qualchì altru prublema. In questu casu ci sò duie alternative à Reicast ancu se cunsigliemu solu una di elle. U Alternative à l'emulatore di reicast sò RetroArch è Redream.

Ma personalmente cunsigliu RetroArch prima di Redream perchè questa opzione cuntene una versione ottimizzata di redream è reicast, vale à dì, cù una sola opzione avemu tutti l'emulatori per Dreamcast è uni pochi d'altri per altre console di ghjocu retro. Postu chì ùn duvemu micca dimenticà què RetroArch hè una serie di emulatori chì cuntenenu supportu per varie console di ghjocu è qualchì volta include parechje opzioni per a stessa console di ghjocu. Mentre Redream hè un emulatore chì hà e stesse origini cum'è Reicast è hè cumpatibile solu cù i ghjochi Sega Dreamcast.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ryo Suzuki dijo

    Bonghjornu.

    Grazie per u tutoriale.

    Ùn possu micca fà funzionà perchè ùn pò truvà u bios.

    Aghju pruvatu in casa cum'è dite in u tutoriale è nunda.

    In opzioni emu mi dice di mette lu in questu percorsu:

    /home/ryo/snap/reicast/392/.config/reicast

    Dice di mette u bios in u sottodirectory di dati, a facciu è nunda.

    Un saluto di grazie.