A sicurezza è a privacy sò impurtanti. Hè per quessa chì parechji navigatori includenu software per chì i siti web ùn seguitanu micca a nostra attività. Se vulemu andà un passu più luntanu duvemu aduprà una VPN, ma questi servizii sò generalmente pagati o difficiuli di cunfigurà. Cumu possu navigà in Internet in un modu super faciule è totalmente gratuitu? Ebbè, cù qualcosa di assai sèmplice: un addon per u nostru navigatore preferitu, in questu casu Firefox.
Mi pare impurtante di spiegà chì hè megliu aduprà una VPN pagata chì gestisce tuttu u sistema. In Linux avemu opzioni gratuiti, cum'è lanterna, chì ùn m'hà micca offertu boni risultati, o alzata-vpn, chì hà travagliatu megliu per mè, ma u fattu chì aghju avutu à ripartì per ricuperà a mo cunnessione internet ùn m'hà micca fattu assai divertente. Questu postu hè destinatu à tutti quelli chì anu solu bisognu maschere u vostru navigatore web in u modu più simplice è più liberu.
Naviga in modu sicuru cù un addon VPN per Firefox
Aghju pruvatu vari addons, ma quellu chì hà più attiratu a mo attenzione per via di a so simplicità hè Tocca VPN. Hè un serviziu chì hè ancu pagatu, ma in e so opzioni per u sistema generale, per i dispositivi mobili o per esse capace di sceglie servitori migliori. U so addon hè illimitatu è completamente gratuitu, o hè ciò chì prumettenu è ciò chì aghju verificatu da parechji ghjorni. U so usu hè assai sèmplice:
- Simu intruti in a vostra pagina di download è l'installemu in Firefox.
- Quandu vulemu pruteggervi o sfuglià un bloccu, cliccemu annantu à ellu, sceglite u servitore se vulemu, è cliccate nantu à cunnette
- Sfoglia incognito.
In u magazinu addon ci sò più chì servenu u listessu scopu, cume VPN Brousec, Proxy VPN Hoxx o VPN illimitata - Bonghjornu, ma adupru Touch VPN perchè hè quellu chì mi hà datu e migliori sensazioni. In tutti i casi l'operazione hè simile: hè installata, attivata è navigata. Quasi tutti anu una versione Premium chì offre una vitezza è una sicurità più grande, ma ùn hè micca necessariu d'abbunassi si ciò chì vulemu hè di fà un usu "nurmale" di u serviziu. In u mo casu, pudè entre in certi siti web bluccati da Firefox.
Sapete dighjà cumu entre in un situ web bluccatu cù una VPN per Firefox senza cumplicassi troppu?
Un cummentariu, lasciate u vostru
Spartutu !!