L'Epifania 3.36 arriva cun supportu per a lettura di PDF è ancu di più

epifania-screenshot

Prima di a liberazione di a nova versione di Gnome 3.36 chì divintò cunnisciutu qualchì settimana fà, hè stata liberata a nova versione di u navigatore web Epifania 3.36 (antica canusciuta cum'è Web GNOME), sta nova versione di u navigatore web di l'ambiente desktop Gnome vene cù a nova filiale stabile WebKitGTK 2.28.0 (un portu di u mutore di navigatore WebKit per a piattaforma GTK).

Per quelli chì ùn cunnoscenu micca l'Epifania, bisogna sapè hè attualmente cunnisciutu cum'è Gnome Web è questu hè un navigatore web gratuitu chì utilizza u mutore di resa WebKit per l'ambiente di desktop Gnome cume riutilizza i parametri è i quadri di Gnome.

WebKitGTK hè carattarizatu da permette l'usu di tutte e caratteristiche di WebKit via una interfaccia di prugrammazione orientata à Gnome basatu nantu à GObject è pò esse adupratu per integrà strumenti di trasfurmazione web in ogni applicazione, da l'usu in analizzatori specializzati HTML / CSS, finu à a creazione di navigatori web cumpletamente funzionali. Di i prughjetti cunnisciuti chì utilizanu WebKitGTK, si pò nutà Midori è u navigatore standard Gnome "Epifania".

Principali nutizie di Epifania 3.36

Sta nova versione di u navigatore Web Epifania 3.36 si distingue per l'arrivu basatu nantu à WebKitGTK 2.28.0 cù chì una varietà di novità sò aghjuntu à u navigatore.

Hè ancu messu in evidenza chì a capacità di scaricà è vede documenti PDF hè implementata direttamente da a finestra di u navigatore, senza avè da basassi nantu à un'applicazione supplementaria per questu compitu.

Un altru cambiamentu impurtante chì hè presentatu in sta nova versione hè quellu l'interfaccia hè stata riprogettata aduprendu metudi di cuncepimentu adattativu per assicurà un funziunamentu cunfortu indipendentemente da a risoluzione di u schermu è DPI.

dinù un modu di cuncepimentu scuru hè attivatu, chì hè attivatu quandu l'utilizatore seleziona temi scuri di u desktop. Questa azzione hè realizata automaticamente quandu u cambiamentu hè rilevatu, dunque l'utente deve intervene per chì l'azione si faci.

Un altru cambiamentu maiò da sta versione di u navigatore hè chì l'API Pointer Lock hè stata aghjunta, chì permette à i creatori di ghjochi di ottene un cuntrollu più cumpletu nantu à u topu, in particulare, piattà u cursore standard di u topu è furnisce u so propiu processu per spustà u topu.

Aghjuntu supportu per l'attributu SameSite Set-Cookie, chì pò esse adupratu per limità l'inviu di cookies per richieste secundarie cross-site, cume dumandà una maghjina o scaricà cuntenutu per mezu di un iframe da un altru situ.

Di l'altri cambiamenti I punti culminanti di sta nova versione, chì sò stati ricevuti da WebKitGTK 2.28.0 sò:

  • L'API ProcessSwapOnNavigation hè stata aghjunta per cuntrullà u lanciamentu di novi prucessi di cuntrolli durante a navigazione trà diversi siti.
  • Aggiunti missaghji d'utilizatori API per urganizà l'interazzione cù i plugins;
  • Supportu di u travagliu di u serviziu attivatu per difettu.
  • Hè aghjunta a capacità di travaglià in u sandbox furnitu quandu si distribuisce prugrammi in pacchetti flatpak.
  • Per e forme di resa, solu un tema di cuncepimentu liggeru hè furnitu.
  • Aggiunta a pagina di serviziu "about: gpu" cun infurmazioni nantu à a pila grafica.

Cume installà Epifania in Ubuntu è derivati?

Per quelli interessati à installà sta nova versione di Epifania pPudete fà abilitendu u repositoriu di l'universu o cumpilendu u codice surghjente di u navigatore in u vostru sistema.

Per attivà u repositoriu prima, apre u centru di u software, dopu avete da cliccà nantu à "edità" è dopu nantu à "fonti di software". Una volta aperta, selezziunate a casella chì dice "universu" chjude è aghjurnate.

Dopu solu aprite un terminal è in questu solu devenu scrive u cumandimu seguitu:

sudo apt install epiphany

Un altru mètudu di stallazione hè da compilà u codice surghjente navigatore. Per fà questu, devenu uttene u codice fonte di Epifania 3.36 da u ligame chì seguita.

O da un terminal ponu scaricallu cù:

wget https://ftp.gnome.org/pub/gnome/sources/epiphany/3.36/epiphany-3.36.0.tar.xz

Fattu dDevenu scumpressà u pacchettu appena ottenutu, accede à u cartulare resultante è eseguite a compilazione eseguendu i seguenti cumandamenti:

mkdir build && cd build

meson ..

ninja

sudo ninja install

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.