Heroes of Might and Magic II 0.9.15 hè digià statu liberatu è queste sò e so nutizie

U Heroes of Might and Magic II 0.9.15 hè stata liberata una nova versione, chì vene cun una seria di cambiamenti abbastanza interessanti, di quale i migliuramentu di l'AI spicca, è ancu i migliori è correzioni di bug in generale.

Per quelli chì ùn sanu micca Eroi di Might and Magic II, anu da sapè ciò chì hè un ghjocu di strategia tattica à turnu sviluppatu in u 1996. A storia di u tittulu cuntinueghja cù a fine canonica di u so predecessore, culminendu cù a vittoria di Lord Morglin Ironfist.

U ghjocu presenta duie campagne, una gestita da l'uppusizione (chì hè canonica) è l'altra da a reale. U modu in cui l'avventura progredisce rimane uguale. U ghjucatore deve custruisce un regnu, aghjurnallu continuamente, uttene risorse, furmà suldati, è esse preparatu per fermà un attaccu nemicu. In listessu modu, l'ultimu scopu resta di truvà u castellu di l'avversariu è cunquistallu.

I sviluppatori sottolineanu chì à a squadra mancanu i cuncettori chì u prugettu avete bisognu di risolve i difetti in l'animazione di i grafichi originali.

Dunque hè ancu incuraghjita a participazione à i piani di brainstorming per u sviluppu di l'espansione, à chì i sviluppatori si sposteranu dopu avè ricriatu cù successu u ghjocu originale.

Principali novità di Eroi di Might and Magic II 0.9.15

In questa nova eversione aghjuntu un supportu di cursore monocromu, è ancu una finestra cù a lista di "tasti caldi" dispunibule è chì a finestra di paràmetri di u menu principale hè stata allargata cù a capacità di persunalizà u sonu, u modu di testu speciale è u culore di u cursore da u menù principale di u ghjocu.

Un altru di i cambiamenti chì spicca in questa nova versione hè a Upgrade AI chì usa l'incantesimu "Vede tuttu". per avè principiatu nantu à a mappa di l'avventura.

E ancu parlendu di e migliure per l'AI, si distingue ancu unu chì salva mana quandu usanu incantesimi di muvimentu nantu à a mappa di l'avventura, è ancu di migliurà l'IA in u calculu di rotte ottimali nantu à a mappa di l'avventura in lochi stretti per chì i vostri propri eroi ùn interferiscenu micca l'un l'altru.

In più di questu, hè ancu evidenziatu chì l'implementazione di "chjavi caldi" hè stata completamente riprogettata è allargata.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione:

  • Aghjunghje supportu per a lingua ucraina, è ancu l'implementazione di traduzzione di basa.
  • Traduzioni migliorate in russo, norvegese, francese è polacco.
  • Pop-ups durante u briefing di pre-campagna sò stati aghjurnati cù illustrazioni dettagliate è descrizioni di bonus è premii.
  • Risolti alcuni bonus di campagna sbagliati
  • Aggiunti hotkeys per selezziunà i bonus
  • A ripresa di a finestra di l'UI di a campagna fissa era assai lenta in risposta à u cambiamentu di bonus
  • Fixed u valore di redditu di u regnu mancante per i scenarii cù risorse bonus supplementari

Infine, sè site interessatu à sapè ne di più nantu à a liberazione di sta nova versione. Pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà Eroi di Might è Magic II in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati per pudè installà stu ghjocu in u vostru sistemadeve avè almenu una versione demo di u ghjocu Eroi di Might and Magic II per pudè ghjucà.

Per fà questu, basta aduprà unu di i script scaricabili offerti per uttene a versione demo di u ghjocu originale.

Cusì per Linux hè necessaria una installazione esplicita di SDL è per questu, solu script / Linux secondu u pacchettu di u vostru sistema operativu è eseguite u fugliale.

install_sdl_1.sh

O

install_sdl_2.sh

Dopu u script deve esse eseguitu truvatu in / script

demo_linux.sh

Per pudè scaricà a demo di u ghjocu chì hè necessariu per un sviluppu minimu.

Una volta fattu questu, basta à eseguisce fà in u cartulare radice di u prugettu. Per a compilazione SDL 2, u cumandimu deve esse lanciatu prima di compilà u prugettu.

export WITH_SDL2="ON"

U codice di u prugettu hè scrittu in C ++ è hè distribuitu sottu a licenza GPLv2. Se vulete sapè di più nantu à u prugettu o cunsultà u so còdice surghjente, u pudete fà da u ligame sottu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.