EteSync un'applicazione per sincronizà i calendari è i cuntatti crittografati da end-to-end

Trè anni è mezu sò passati da u lanciu di EteSync è u prugettu dighjà hà evolutu assai, postu chì in a nova versione presentata di EteSync implementa numerose integrazioni sistemi è applicazioni, in più di aghjunghje cambiamenti abbastanza interessanti.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù EteSync, duvete sapè chì hè un calendariu criptatu end-to-end è fornitore di contatti per i sistemi operativi Android è desktop.

Hè una applicazione chì copia di salvezza è sincronizazione di i vostri cuntatti è calendarii in tutti i dispositivi è in u nuvulu in modu sicuru, mantenendu una storia cumpleta di cambiamenti.

Cusì, pudemu paragunà l'usu di stu prutucolu cù CalDAV è CardDAV, ma cù l'impussibilità di u servitore remotu sapendu ciò chì hè guardatu. Inoltre, stu protocolu hè registratu, vale à dì, ogni azzione effettuata (creazione, mudificazione è cancellazione) hè registrata. Questu permette, per esempiu, di vultà facilmente.

Sò passati trè anni è mezu da quandu EteSync hè statu lanciatu per a prima volta. Hè principiatu cum'è una semplice soluzione di sincronizazione crittografata end-to-end per Android. Da tandu, avemu aghjuntu un supportu per sparta dati cù altri utilizatori, è avà avemu clienti per u desktop (ponte DAV), u web è iOS, supportu integratu in vdirsyncer è Tasks.org, è i plugins sò stati custruiti per GNOME, KDE è Thunderbird.

Avete avè a teniri cuntentu chì u protocolu in a so versione attuale permette digià usi interessanti cum'è sparte calendari trà sfarenti utilizatori.

Sta nova versione 2 aduprà a libreria libsodium è serà verificata cù Verifpal è ancu chì l'applicazione hè offerta in modu servitore (per quelli chì preferenu esse responsabili di gestisce e so informazioni) ci hè ancu a versione web ufficiale pò ospità in sè cù un servitore web simplice ancu Hè necessariu piglià in contu chì questa opzione hè di pagamentu di $ 2 o $ 4 à u mese secondu u tippu di serviziu da selezziunà è chì a prima iscrizzione vi offre 2 settimane di prova è dopu decidite se pagà o ospite u serviziu da solu.

Tuttavia, deve esse nutatu chì l'urganizazione ufficiale permette un accessu perfettu à u so propiu servitore inserendu u so URL in i parametri avanzati.

In u casu di Android, deve esse citatu chì ci hè un cliente chì vi permette di impurtà facilmente contatti da una esportazione vCard o direttamente da un contu digià configuratu nantu à u dispositivu. L'applicazione hè dispunibule nantu à F - Droid è in Google Play Store.

In lu casu di Linux, un back-end EteSync per Akonadi hè statu realizatu (Latu KDE), è ancu a creazione di un EteSync backend per Evolution Data Server (Latu GNOME).

In casu di Thunderbird, un prugettu hè in opera sviluppu per aghjunghje supportu per l'integrazione di u protocolu EteSync TbSync. Questu hè ancu cumpatibile cù NLnet. Ma à u mumentu in mancanza di stu sustegnu, hè attualmente necessariu aduprà u ponte DAV / EteSync per operà contatti è calendari da Thunderbird.

Postu chì l'usu deve esse fattu di un servitore Radicale mudificatu chì parla da una parte u protocolu EteSync à u servitore è da l'altra u protocolu CalDAV / CardDAV per chì l'altri clienti chì ùn anu ancu u supportu EteSync si possinu cunnesse.

In u casu di Tasks.org hè pussibule dapoi a versione 8.0 di l'applicazione di sincronizà i compiti attraversu u protocolu EteSync è da tandu ci sò stati assai miglioramenti.

Cumu installà EteSync?

U modu più faciule per cumincià à aduprà etesync hè uttene unu di i binari prebuilt Quessi binari sò autocuntenuti è ponu funzionà cume sò, ancu se ùn partenu micca automaticamente à u boot.

Cù quale l'utilizatore hè quellu chì deve principià manualmente o cunfigurà l'iniziu automaticu.

Per uttene u binariu per Linux, devenu andà à u ligame chì seguita è puderanu scaricà u pacchettu.

In casu di l'ultima versione publicata (à u mumentu di a scrittura di l'articulu), pudemu ottene scrivendu u cumandimu seguente in un terminal:

wget https://github.com/etesync/etesync-dav/releases/download/v0.20.3/linux-etesync-dav

È per eseguisce, scrivite solu:

./linux-etesync-dav

Infine se vulete sapè ne di più pudete verificà a pagina dopu. 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.