Staking on Evmos: tutoriale passu per passu

Cumu stake evmos passu à passu

Evmos staking ci permette participà in a cumunità è aiutanu à piglià decisioni nantu à u futuru di a reta. U putenziale di sta blockchain hè enormu, soprattuttu per via di e so caratteristiche di cumunicazione trà parechje catene. Se vulete participà à sta catena, site in u locu ghjustu.

Evmos hè un blockchain high-performance, altamente scalabile cumpatibile cù Ethereu. Sta catena hè statu custruitu cù Cosmos SDK è usa u protocolu di prova di stake. U blockchain permette di eseguisce Vanilla Ethereum cum'è una catena di app Cosmos. Sta catena hè ancu cumpatibile cù l'ecosistema Cosmos, facendu una reta cun grande putenziale in u mercatu.

Cumu funziona u staking Evmos?

Staking Evmos hè u megliu modu per participà à u mecanismu di verificazione utilizatu da a prova di u protocolu di cunsensu di stake. Un metudu chì ci permette di ottene ricumpensa, aiuta à mantene a reta decentralizata è validà e transazzione. Ùn avemu bisognu di diventà validatori per participà à stu protokollu, cum'è averia bisognu di una grande quantità di soldi per risponde à i requisiti.

U megliu modu per participà hè attraversu un staking pool gestitu da un validatore. In questu modu, pudemu delegate i nostri tokens, i tokens sò guardati in a nostra billetera, ancu s'elli fermanu chjusi, mentre avemu staking. I validatori sò rispunsevuli di validà e transazzione in i blocchi è sò squadre altamente tecniche chì monitoranu è migliurà u software Evmos.. Queste squadre sò incentivate à stà in linea guadagnendu una cumissioni per a nostra participazione.

cumu funziona evmos staking

L'utilizatori disposti à stake i so tokens EVMOS guadagnanu interessu ogni ghjornu è mantenenu a rete sicura. I tokens staked ùn ponu esse trasferiti o utilizati in una altra applicazione decentralizata. A piattaforma ci permette di sceglie i validatori à quale avemu da delegate i nostri tokens. Hè impurtante di selezziunà un validatore chì hà una bona reputazione è evite perdite per via di penalità.

I validatori chì sò offline per un longu periodu di tempu o agiscenu maliziosamente ponu riceve penalità, causannu pèrdite in u nostru ghjocu. Queste ricumpensa ùn sò micca ottenute in autumàticu, duvemu riclamà manualmente è aghjunghje à u ghjocu se vulemu. Se vulemu annullà u staking, duvemu aspittà per u periodu di scollegamentu di 21 ghjorni in quale ùn uttene micca ricumpensa.

L'ecosistema Evmos ci permette di stake ogni quantità di EVMOS, perchè ùn hè micca necessariu di pussede grandi quantità.

Cumu cunfigurà un contu di portafogli per staking?

Per stake Evmos hè cunsigliatu di utilizà Metamask o Keplr wallet. Questi 2 wallets sò largamente usati in u mercatu di criptu di munita è in u web 3. Metamask hè unu di i portafogli più populari in l'ecosistema cù parechje funziunalità è sustene una decina di blockchains. A causa di a cumpatibilità di sta reta cù Ethereu, sta billetera pò esse a decisione ghjusta per entra in questu ecosistema.

A creazione di un contu in Metamask pò esse cumplicata per l'utilizatori principianti, cusì in questu articulu Avemu prisentatu i passi per ottene. Keplr, invece, hè una billetera senza custodia chì permette à l'utilizatori di interagisce cù l'applicazioni in u blockchain.. Questa billetera hè più ghjovana di Metamask è per quessa hà un numeru più chjucu di utilizatori

Tuttavia, a billetera hà funziunalità interessanti è pò esse un competitore chjaru à a grande popularità di Metamask. U cliente Evmos supporta Cosmos gRPC (usatu da Keplr) è Ethereum JSON-RPC (usatu da Metamask), rende i dui portafogli cumpatibili. Keplr presenta un grande svantaghju cù Metamask, postu chì Questa billetera ùn gestisce micca l'assi NFT. Tuttavia, u modu più faciule per stake Evmos hè attraversu u portafoglio Keplr.

Videmu cumu pudemu stabilisce un contu Keplr:

Accedi à u situ ufficiale di Keplr

Da u U situ web di Keplr pudemu scaricà l'app Android o l'estensione di u navigatore. L'estensione hè dispunibule per Google Chrome, Firefox è Microsoft Edge.

Crea una nova billetera

À a fine di a stallazione, procedemu à fà cliccate nantu à l'estensione e prememu "Crea una nova billetera", questu hè l'opzione per creà un novu contu. In a pagina dopu, duvemu selezziunà trà 3 opzioni: Crea una nova frasa di semente, Importà a frasa di ricuperazione è accede cù un contu Google. L'opzione più cunsigliata seria di creà una nova frasa di semente, cusì pressu "Crea una nova frase di ricuperazione".

frasa di seme

Avemu da vede avà una frasa di ricuperazione chì duvemu copià in un agenda o un notebook è mantene in un locu sicuru. Ùn hè micca cunsigliatu per salvà e frasi di sementi in digitale per prutegge da u pirate. Sta frasa ci permetterà di ricuperà a nostra billetera ogni volta chì avemu bisognu.

Ultimi passi

Nant'à a pagina dopu avemu da verificà a frasa di sumente inserendu diverse pusizioni di e parolle 12 in questu. Allora pudemu assignà u nome à a billetera è una password chì cuntene maiuscule, minuscule, numeri è caratteri speciali. Avà simu pronti à aduprà sta billetera in staking Evmos.

Cumu pudemu facilmente stake Evmos?

semplice evmos staking

Dopu avè installatu a billetera è cunfiguratu u contu, avemu bisognu trasfiriri fondi da un scambiu o un altru wallet. Videmu in passi simplici cumu pudemu stake Evmos:

Keplr Dashboard

Accedemu à u Keplr Dashboard è avemu culligatu u nostru portafogli appena creatu per accede à tutte e funziunalità. In u menù superiore selezziunate "Staking" è selezziunate in a barra laterale "Chain". Quì avemu da vede una varietà di catene à stake, avemu sceltu evmos.

Sceglite u validatore

Pressendu Evmos, pudemu selezziunate u validatore induve andemu à delegate i nostri tokens. Cerchemu u validatore DragonStake è pressu sopra. Dopu à cliccà nantu à questu, apparirà una finestra induve duvemu appughjà "Delegatu". Insememu a quantità per delegate è pressu "Delegate" di novu. Appruvemu a transazzione in a billetera è pudemu vede a nostra participazione nantu à u dashboard.

Gestisce staking

Una volta delegate i nostri tokens, i premii cumincianu à esse generati è accumule automaticamente. Sempre chì a nostra billetera hè cunnessa à u dashboard Keplr, pudemu gestisce facilmente i premii.

À propositu di DragonStake

sculacciare e staccare i draghi

DragonStake hè un validatore presente da u 2017 in i principali rete di u mercatu di criptu. A cumpagnia s'impegna à a guvernanza di e rete chì sustene, participendu attivamente à u votu è incuraghjendu i so clienti à participà. A squadra si concentra nantu à staking senza custodia in Cosmos, Polkadot, frà altri, cusì i so utilizatori mantenenu u cuntrollu di i so bè.

È questu hè tuttu per oghje, fatemi sapè in i cumenti a vostra opinione nantu à a blockchain Evmos.


Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.