Exton OS hà dighjà a so versione basata annantu à Ubuntu 16.04

Exton OS

Cum'è cù e versioni precedenti, a squadra di sviluppu di Exton OS hà digià purtatu a so distribuzione à Ubuntu 16.04In altre parolle, a nova versione di Exton OS publicata sta settimana hè basata annantu à Ubuntu 16.04. Sta versione hà purtatu assai travagliu per u so capimachja, chì, una volta publicatu a versione, hà da ricustruisce un'altra versione in pochi ghjorni per suddisfà e richieste di l'utilizatori.

Avà a nova versione di Exton OS hà da predefinitu MATE 1.14 cum'è desktop, l'ultima versione stabile di u pupulare desktop chì ci porta Gnome 2 à l'ultime versioni di e distribuzioni più pupulari. A grande dumanda chì l'utenti anu fattu à a squadra di sviluppu di Exton OS era l'incorporazione di l'ultima versione di MATE, chì ùn era micca in a basa Ubuntu. Ubuntu 16.04 hà a versione 1.12 di MATE, una versione antica dapoi MATE 1.14 hè surtita un mese fà.

Arné Exton, capimachja di u prugettu, hà ancu inclusu a versione di u kernel 4.5-3, chì suppone hà una migliuranza in u supportu di u driver Nvidia. Una altra novità hè l'utilità «cupià in RAM»Chì permette d'utilizà a distribuzione da a memoria ram cù a cunsiguente velocità di u sistema.

Exton OS hà in i so repositori a versione 1.14 di MATE

Exton OS presenta alcune differenze in quantu à Ubuntu MATE, u sapore ufficiale chì sta distribuzione ci puderebbe fà ricurdà. Trà e differenze più nutevuli ci hè Wicd cum'è gestore di rete, una forchetta di u Debian Live Installer cum'è installatore di distribuzione è LightDM cum'è gestore di login, trà altre differenze ... Exton OS pò esse ottenutu o scaricà da u so situ ufficiale. Quì pudete uttene l'imagine di installazione è e varie novità è cambiamenti principali di sta nova versione di Exton OS.

Per i prossimi ghjorni videremu una piena di distribuzioni chì sò aggiornate è piglianu Ubuntu 16.04 cum'è basa per a so nova versione, ma ci seranu veramente pochi chì includenu nutizie interessanti cum'è l'inclusione di MATE 1.14 à e distribuzioni basate annantu à Ubuntu 16.04. Avanzendu u sviluppu ufficiali per Ubuntu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.