Feren OS 2019.04 arriva cù temi novi, Calamari è ancu di più

elementu-opera_orig

 

Fern OS hè una distribuzione Linux basata annantu à l'edizioni maiò di Linux Mint (attualmente à 18.3). Questu hà l'ambiente di desktop Cinnamon è include u stratu di compatibilità WINE per eseguisce applicazioni Windows.

A distribuzione ancu hà u software di produtività WPS, chì hè principalmente cumpatibile cù Microsoft Office è u navigatore web Vivaldi. Una nova istantanea di sta distribuzione Linux hè stata rilasciata di recente, rinnuvendu parechji di i pacchetti di u sistema à a so versione più currente.

Unu di i punti impurtanti Ciò chì face sta distribuzione attraente hè quellu hè unu di i pochi chì mantene sempre u supportu per l'architettura 32-bit.

Principale nutizie

Cù a nova versione di Feren OS 2019.04 introduce novi sfondi, novi temi è un novu installatore per a compilazione 64-bit, ancu cù l'aghjurnamentu di u Kernel Linux à a versione 4.18.

Un novu installatore hè statu integratu in u sistema, chì hè Calamares è avà furniscenu una sperienza di installazione assai più rapida da u principiu à a fine.

Plus Feren OS 64-Bit cù Cinnamon cù Calamares aghjunghjenu una sperienza di installazione OEM.

In i miglioramenti di i temi in sta nova versione, certi parametri visibili in "Feren OS Light Theme" sò messi in risaltu, includendu in u repositariu di u tema di u sistema un novu tema GTK2 chì hè statu riprogettatu è basatu annantu à l'ultimu tema Arc GTK2 chì si combina oghje cù u tema generale Feren OS una volta di più.

Feren-oobe, un magu di installazione

Un altru cambiamentu significativu per l'integrazione di 'First Login OOBE', o feren-oobe, in Cinnamon Desktop. In quale sta novità hè in fondu un magu di cunfigurazione chì serà lanciatu à u primu login di u sistema.

Feren-oobe pFornerà un modu faciule per configurà i seguenti prima chì l'utente entri in Feren OS:

  • Codecs
  • Design
  • Modu Chjaru / Scuru + Accentu Culore
  • Toggle animazioni

Stu prugramma apparerà ancu in a Sessione In Diretta per furnisce un accessu rapidu è faciule à u Modu Accentu Chjaru / Scuru + Accentu Culore pagina prima di permette di cuntinuà à aduprà a Sessione In Diretta.

Calamares

Feren OS passa à GitLab

I repositorii di Feren OS sò stati trasferiti in un novu chì hè ospitu in un repository GitLab.

Inoltre, i repositori anu avà una struttura propria, chì significa chì i pacchetti ponu esse megliu suddivisi in "cumpunenti" di u repositoriu per attivà o disattivà certe parti di i repositori.

Repositoriu KDE Neon User Edition

Infine un altru puntu culminante di sta nova versione di Feren OS hè chì a distribuzione hà prufittatu di riceve l'ultimi è i migliori pacchetti KDE (da Neon User Edition).

Ancu s'ellu ci hè ancu un cambiamentu supplementu postu chì alcuni pacchetti sò stati eliminati per risolve alcuni prublemi di dipendenza o prublemi chì ponu compromettere l'esperienza di u sistema.

Dentro di l'altre novità chì spiccanu in sta versione truvemu i seguenti:

  • Un tema GTK3 scuritu, rende u tema chjaru più neutru.
  • U back end cambia à i temi di cannella per rende li più cunsistenti è cambia u tema un pocu per adattassi megliu cù u novu tema di luce scura.
  • Metacity / Window Borders hè aghjurnatu per chì e barre di titulu sianu cuncordanti cù u novu tema.
  • I cunfini di a finestra WinStyle è macStyle (temi Metacity) sò stati mudificati per supportà a culurazione dipendente da l'accentu per i temi GTK3 supportati.

Scaricate Feren OS 2019.04

Per quelli chì sò interessati à pudè ottene sta nova maghjina di sistema è installà sta distribuzione Linux nantu à u vostru urdinatore o vulete testà la sottu à una macchina virtuale.

Tuttu ciò chì duvete fà hè andà in situ ufficiali di a distribuzione è in a so sezzione di scaricamentu pudete ottene l'immagine di u sistema.

U ligame hè questu.

Pudete fà usu di Etcher per salvà l'immagine in un USB.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.