Firefox 105 arriva cù migliurà a gestione di memoria per Linux

Logo di u navigatore web Firefox

Firefox hè un navigatore web open source sviluppatu per diverse piattaforme, hè coordinatu da Mozilla è a Fundazione Mozilla

U lanciamentu di a nova versione di u popular navigatore web "firefox 105", cù quale hè stata generata ancu una aghjurnazione di filiale à longu andà di a versione 102.3.0, in più di quale u ramu Firefox 106 hè statu spustatu à a fase di prova beta.

In più di l'innuvazioni è di e bug fixe, Firefox 105 corregge 13 vulnerabilità, di quali 9 sò marcati cum'è periculosi (7 sò riassunti in CVE-2022-40962) è sò causati da prublemi di memoria cum'è buffer overflows è accessu à e zone di memoria digià liberate. Questi prublemi ponu potenzialmente purtà à l'esekzione di codice maliziusu quandu sò aperte pagine apposta.

Principali nutizie in Firefox 105

In questa nova versione presentata da Firefox 105 in Linux hà ridutta a pussibilità chì Firefox hè esce da tutta a memoria dispunibule mentre esegue Firefox è hà miglioratu u rendiment quandu esce da memoria libera.

Un altru cambiamentu chì sò chì si distingue hè questue Supportu per a specificazione di u Livellu di Timing di l'Usuariu 3 hè furnitu, chì definisce una interfaccia di prugrammazione per i sviluppatori per misurà u rendiment di e so applicazioni web. In a nova versione, i metudi performance.mark è performance.measure anu argumenti supplementari per stabilisce u so propiu tempu di iniziu / fine, durata è annessi.

In a versione Android, l'interfaccia hè stata cambiata per utilizà a font furnuta da Android per difettu, più e tabulazioni di apertura implementate furnite da Firefox in altri dispositi sò ancu furnite.

In quantu à i cambiamenti à Windows, hè mintuatu chì pudete avà aduprà un gestu di swipe cù dui dita manca o diritta per navigà in a storia di navigazione, in più di quale a stabilità di u travagliu in cundizioni di memoria insufficiente in u sistema hè stata significativamente mejorata.

In quantu à u cambiamenti cunnessi per i sviluppatori, sò mintuvati i seguenti:

  • I metudi array.includes è array.indexOf sò stati ottimizzati cù e dichjarazioni SIMD, chì permettenu un rendimentu di ricerca doppia in listessi grandi.
  • Aggiuntu l'API OffscreenCanvas, chì permette di disegnà elementi di tela à un buffer nantu à un filu separatu, indipendentemente da u DOM. OffscreenCanvas implementa u travagliu in i cuntesti Windows è Web Worker, è furnisce ancu supportu di fonti.
  • Aghjunghjite l'API TextEncoderStream è TextDecoderStream per fà più faciule cunvertisce flussi cù dati binari in testu è viceversa.
  • Per i scripts di prucessu di cuntenutu definiti in plugins, u paràmetru RegisteredContentScript.persistAcrossSessions hè implementatu, chì permette di creà script persistenti (persistenti) chì salvanu u statu trà e sessioni.
  • Aggiunta una opzione à u dialogu di vista previa di stampa per stampà solu a pagina attuale.
  • Supportu implementatu per i travagliadori di serviziu partizionati nantu à iframe caricati da siti di terzu (un Service Worker pò esse registratu nantu à un iframe di terzu partitu è ​​serà isolatu relative à u duminiu da quale questu iframe hè caricatu).

Da parte di elluà Firefox 106 beta, si distingue chì U visualizatore PDF integratu hà a capacità di disegnà etichette grafiche (disegni a manu libera) è aghjunghje cumenti di testu attivati ​​per difettu

Un altru cambiamentu chì hè integratu in questa beta, hè u Supportu WebRTC significativamente migliuratu (Biblioteca libwebrtc aghjurnata da a versione 86 à a 103), cumprese un rendimentu RTP mejoratu è megliu mezi per furnisce l'accessu à u screnu in ambienti basati in Wayland.

Infine sì site interessatu à sapè ne di più di sta nova versione di u navigatore, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà o aghjurnà a nova versione di Firefox in Ubuntu è derivati?

Cume sempre, per quelli chì usanu dighjà Firefox, ponu accede solu à u menù per aghjurnà à l'ultima versione, vale à dì, l'utilizatori di Firefox chì ùn anu micca disattivatu l'aghjurnamenti automatichi riceveranu l'aghjurnamentu automaticamente.

Mentre per quelli chì ùn volenu micca aspettà chì accada ponu selezziunà Menu> Aiutu> À propositu di Firefox dopu u lanciu ufficiale per inizià un aghjurnamentu manuale di u navigatore web.

U screnu chì apre mostra a versione attualmente installata di u navigatore web è esegue un cuntrollu per l'aggiornamenti, puru chì a funzionalità sia abilitata.

Altra opzione per aghjurnà, hè sì sì un utilizatore di Ubuntu, Linux Mint o qualchì altru derivativu di Ubuntu, pudete installà o aghjurnà à sta nova versione cù l'aiutu di u PPA di u navigatore.

Questu pò esse aghjuntu à u sistema aprendu un terminal è eseguendu u cumandimu seguente in questu:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-security/ppa -y 
sudo apt-get update
sudo apt install firefox

L'ultimu metudu di stallazione chì hè statu aghjuntu «Flatpak». Per fà questu, devenu avè un supportu per stu tipu di pacchettu.

L'installazione hè fatta scrivendu:

flatpak install flathub org.mozilla.firefox

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.