Firefox 66 hè ghjuntu solu 4 ghjorni fà è un aghjurnamentu hè avà dispunibule. Firefox 66.0.1 ghjunghje per risolve dui bug truvati in Pwn2Own, un tipu di cuncorsu induve i participanti anu da truvà vulnerabilità è sfruttalli. A cosa bona di queste attività hè chì, prima, i participanti ponu dimostrà e so abilità, chì ponu apre parechje porte per elli è, secondu, chì e cumpagnie scoprenu bug chì ùn avianu micca pigliatu in contu o chì ùn sapianu chì esistianu in u so software.
I dui difetti truvati sò stati classificati cum'è "seri" da Mozilla stessa è ricumanda chì tutti l'utenti aghjurninu u più prestu pussibule. In i repositorii APT, v66 hè dighjà dispunibile ma, tenendu contu di quantu ci hè vulsutu à ghjunghje, pudemu pensà chì seremu in gradu di scaricà a nova v66.0.1 qualchì volta u prossimu luni. Cum'è curiosità, u pacchettu snap di navigatore u più aggiornatu A versione di Mozilla hè Firefox 65.0.2-1, chì pare chì significheghja chì i sviluppatori ùn anu micca pressa per carica un pacchettu snap aghjurnatu perchè ponu esse aghjurnati via push da l'internu di l'applicazione stessa.
Firefox 66.0.1 risolve dui bug serii, secondu Mozilla
Fixazione di Firefox 66.0.1 E cascate CVE-2019-9810 è CVE-2019-9813 truvati da Richard Zhu, Amat Cama, è Niklas Baumstark attraversu l'iniziativa Zero Day di Trend Micro. U CVE-2019-9810 hè un prublemu di soprascrivite buffer è un fiascu di verificazione di u limitu assente in Firefox 66 per via di l'infurmazioni sbagliate d'alias in u compilatore IonMonkey JIT per u metudu Array.prototype.slice. D'altra parte, u CVE-2019-9813 descrive un prublema di cunfusione di scrittura chì hè ancu presente in IonMonkey JIT, più specificamente in u so codice. Sta vulnerabilità hà permessu à un attaccatore di scrive à a manu una memoria arbitraria per via di una manipulazione sbagliata di__proto_mutazioni.
L'utilizatori di Windows è macOS ponu aghjurnà direttamente da Firefox, da Help o da l'avvirtimentu chì duverebbe apparisce nantu à u schermu appena l'aprinu. L'utilizatori di Linux ponu fà listessa sè avemu a versione snap di Firefox installata. S'ellu ùn hè micca u casu, è ùn la facciu micca perchè notu Firefox sfarenti, pudemu scaricà i binari è cupià li in u cartulare Firefox per aduprà l'ultima versione. Per contu meiu ùn la raccomanderei micca, allora u megliu hè d'aspittà, forse 48 ore, finu à chì Firefox 66.0.1 sia dispunibule in i repositori ufficiali.
Site inchietu di sti dui bug chì Firefox 66.0.1 risolve?
Sianu the first to comment