Firefox 69.0.3 arriva per curregge un bug in Windows 10 è un altru in Yahoo! mail

Firefox 69.0.3

Mozilla hà publicatu un novu aghjurnamentu di u so navigatore web eri per sorpresa. Hè circa Firefox 69.0.3 è hè ghjuntu cù poche nutizie, ancu menu una versione più vechja chì intria trè. A versione publicata u 3 d'ottobre hè ghjunta cù una soluzione à un prublema chì impedisce di cambià a velocità di i video di YouTube in Linux è dui bug cù u software Microsoft, unu in Windows 10 è unu in Office 365. A versione publicata stu ghjovi ripara ancu un altru bug di Windows .

Si dice chì Mozilla hà apprufittatu di sta versione per migliurà qualcosa ligatu à Rende Web, ma chì ùn apparisce micca in u lista di novi di Firefox 69.0.3. S'ellu hè veru, hè prubabile chì sia statu attivatu in più dispositivi per difettu, allora ùn hè micca male di verificallu dopu l'aghjurnamentu cumu avemu spiegatu in questu articulu. Quì sottu avete a breve lista di novità chì ghjunghjenu in questu aghjurnamentu.

Novità in Firefox 69.0.3

  • Errori di download riparati per l'utenti di Windows 10 cù i controlli parenti attivati.
  • Arregulatu un prublemu chì facia chì l'utenti di mail Yahoo venissinu invitati à scaricà i fugliali clicchendu nantu à e mail.

È basta. A nova versione avà dispunibule per Windows è macOS da u vostru situ ufficiali. L'utilizatori di Linux ponu ancu scaricà i so binari avà, ma a maiò parte di noi vulerà forse aspettà chì a nova versione sia aghjuntu à i repositori ufficiali, qualcosa chì accadrà in pochi ghjorni. Un'altra opzione hè di installà u pacchettu snap, avà chì pare chì e novi versioni sianu digià in carica u listessu ghjornu chì i binari sò caricati.

S'ellu ùn accade nunda, a prossima versione da liberà serà dighjà Firefox 70, un aghjurnamentu maiò chì, frà altre cose, introdurrà u icona nova mandatu parechji mesi fà. U ghjornu da marcà nantu à u calendariu per sta liberazione hè u 22 d'ottobre.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Javier dijo

    Ebbè, pensu chì duverebbe migliurà assai di più, soprattuttu per a velocità, è soprattuttu chì ùn ci vole tantu à affaccassi in l'aggiornamenti, dapoi xubuntu 18.04.