Firefox 70 arriva cù un supportu miglioratu per u modu scuru, trà altre novità

Firefox 70

Avà IÈ hè ufficiale. Cum'è pianificatu, Mozilla hà publicatu oghje Firefox 70. Questu hè l'ultimu aghjurnamentu maiò di u vostru navigatore è vene cun alcune novità visive cum'è u novu icona chì pudete vede in cima di stu articulu. D'altra parte, include ancu un supportu miglioratu per u modu scuru chì noteremu immediatamente perchè hè attivatu per difettu è perchè hè più scuru di ciò chì era dispunibule in Firefox 69.

In quantu à e funzioni, questu ùn hè micca una liberazione assai impurtante. Eccu qualcosa chì simu dighjà abituati è una tendenza chì continuerà per via di un cambiamentu in a filusufia di l'aggiornamenti chì li farà lancià una versione più grande per mese.

Firefox 70 lancia una nova icona

In ghjugnu, Mozilla hà annunziatu chì Firefox hè diventatu una marca è quellu ghjornu stessu hà svelatu l'icona futura Firefox (Navigatore). L'icona hè apparsu in a versione Nightly di Firefox 70, hè stata cunfirmata in a beta, è hè avà dispunibule in a versione stabile. D'altra parte, a nova versione include ancu queste nuove funzionalità (aghjurneremu a lista se aghjunghjenu qualcosa da menziunà):

  • U modu scuru hè attivatu per difettu. Pudemu turnà à u tema chjaru da «circa: config»È disattivà l'opzione«browser.in-content.dark-mode".
  • L'icona di l'infurmazioni (i) diventa un scudu da u quale serà più faciule per noi di realizà certe procedure.
  • U certificatu EV hè statu cacciatu da u menù a discesa. U pudemu vede torna entrendu «circa: config«, Da l'opzione«security.identityblock.show_extended_validation".
  • Novu schermu di benvenuta.
  • Tutte e pagine Firefox sò scure se usemu un tema scuru, trà i quali ci sò e preferenze. I menu sò ancu più neri chè in e versioni precedenti.
  • A barra di contu Firefox hè stata aghjurnata per rende più faciule per noi l'accessu à certi servizii Firefox.
  • Capacità di andà direttamente à un buttone nantu à a barra di strumenti scrivendu a prima o a prima lettera di un altru buttone quandu avemu focu annantu à un buttone in a barra di strumenti.
  • Interprete baseline abilitatu per l'esecuzione di codice byt JavaScript per migliurà e prestazioni generali di u navigatore.
  • U cunsumu energeticu miglioratu in macOS.
  • WebRender attivatu per difettu in Windows per dispositivi à bassa risoluzione cù carte Intel.

Firefox 70 avà dispunibule da scaricà pagina web per Windows, macOS è Linux. Cum'è sempre, l'utenti di Linux anu diverse opzioni, trà e quali sò i binarii, a versione di i repositori ufficiali è i so Snap pack. Se decidite stà nantu à a versione APT, a nova versione apparirà cum'è un aghjurnamentu in e prossime ore / ghjorni.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.