Cù a puntualità chì a caratterizeghja, postu chì era prevista per oghje à meziornu, Mozilla vene di lancià Firefox 75. Hè l'ultima versione maiò di u navigatore è hè ghjunta pochi ghjorni dopu a v74.0.1, un aghjurnamentu minore ch'elli anu liberatu per risolve dui difetti di securità chì eranu dighjà sfruttati. A nova versione include funzioni nove, ma e liste di nutizie sò più brevi postu chì a sucietà famosa per u navigatore volpe hà publicatu una nova versione ogni quattru settimane.
Cumu avemu lettu in u lista di novi, Firefox 75 localmente cache tutti i certificati Web PKI Certificate Authority cunnisciuti da Mozilla, chì migliuranu a cumpatibilità HTTPS cù servitori web mal configurati. Inoltre, è questu hè più impurtante, include u barra d'adresse migliurata chì mostrerà ligami versi i siti chì visitemu u più, frà altre cose. Quì sottu avete u listinu cumpletu di e novità ghjunte cù sta versione.
Novità in Firefox 75
- Parechji miglioramenti sò stati aghjustati chì vi aiuteranu à circà più veloce, tuttu in a barra d'indirizzi:
- Esperienza di ricerca più pulita, più focalizzata, ottimizzata per schermi di computer più chjucu.
- I siti i più visitati apparsenu avà quandu selezziunemu a barra.
- A leghjibilità migliurata di i suggerimenti di ricerca cuncentrati annantu à novi termini di ricerca.
- I suggerimenti includenu soluzioni à i prublemi cumuni di Firefox.
- In Linux, u cumpurtamentu di cliccà nantu à a barra d'indirizzu è a barra di ricerca currisponde avà à a selezzione primaria: un doppiu clic selezziunate una parolla è un triplice clic selezziunate l'intera selezzione primaria.
- Firefox guarderà lucalmente tutte l'autorità di certificazione Web PKI chì Mozilla cunnosce. Questa migliurà a cumpatibilità HTTPS cù servitori web mal configurati è migliurà a sicurità.
- Una versione Flatpak hè avà dispunibule. Link à Flathub quì. Tutoriale nantu à cume aghjunghje supportu in Ubuntu, quì.
- E Cumpusizioni Dirette sò state integrate per l'utenti di Windows per aiutà à migliurà e prestazioni è attivà u prossimu travagliu per consegnà WebRender in computer Windows 10 è schede grafiche Intel.
Firefox 75 avà dispunibule per tutti i sistemi supportati da u situ web ufficiale, da quale pudete accede sta lea. Ciò chì l'utenti di Linux ponu scaricà da u ligame precedente hè a versione binaria di u navigatore, ma ghjunghje prestu à i repositori ufficiali di a maiò parte di e distribuzioni Linux. A prossima versione serà dighjà un Firefox 76 chì sbarcerà u 5 di maghju.
2 cumenti, lasciate i toi
"Suggerimenti"? PQC! Suggerimenti, omu, suggerimenti
Meneiro! Per più nutizie di stu tippu!