Firefox 88.0.1 arriva cù una riparazione di vulnerabilità critica

Logo di Firefox

Ricentimenti una versione currettiva di Firefox 88.0.1 hè stata liberata chì hè dighjà dispunibule è hè suggeritu à tutti l'utilizatori di u navigatore d'aghjurnà u so navigatore u più prestu pussibule, vistu chìU mutivu principale di a liberazione hè u focu annantu à a sicurità è i bug fixe.

U mutivu di questu hè chì cù questa versione currettiva di Firefox 88.0.1 duie vulnerabilità sò state eliminate, una di e quali hè cunsiderata critica (CVE-2021-29953) mentre l'altra vulnerabilità chì hè stata rilevata (CVE-2021-29952) puderia esse sfruttata per pudè eseguisce u codice da l'attaccu.

In quantu à a vulnerabilità a più seria (CVE-2021-29953) hè citatu chì u numeru specificatu permette à u codice JavaScript di esecutà èn u cuntestu di un duminiu sfarente, vale à dì, permette à l'attaccante di mette in opera una spezia di metudu di scrittura universale cross-site.

Per una banda, una nota à a descrizzione di u prublema indica chì a vulnerabilità si manifesta solu in Firefox per Android, ma, da l'altra parte, u Firefox normale appare ancu in a lista di i prudutti affettati in più di "Firefox per Android" .

A seconda vulnerabilità (CVE-2021-29952) hè causatu da una cundizione di corsa in cumpunenti Web Render è puderia esse sfruttatu potenzialmente per eseguisce un codice attaccante.

Di l'altri cambiamenti chì sò integrati in sta nova versione currettiva senza leia cù e vulnerabilità:

  • Problemi fissi quandu si utilizava u plugin Widevine per ghjucà cuntenutu prutettu pagatu (DRM) in relazione à u cuntenutu Amazon Video in visualizazione video di qualità SD è chì hè ancu presente in a versione Widevine inclusa in Chrome.
  • Arregistitu un prublema chì causava a riproduzione video currotta da Twitter o quandu invucava WebRTC nantu à i sistemi Intel cù GPU Gen6.
  • Arregulatu un bug chì facia chì l'elementi di menu in a sezzione di i paràmetri ùn si pudessinu micca leghje quandu u modu di cuntrastu altu era attivatu.

Finalmente sè site interessatu à sapè ne di più, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà o aghjurnà a nova versione di Firefox in Ubuntu è derivati?

Cume sempre, per quelli chì usanu dighjà Firefox, ponu accede solu à u menù per aghjurnà à l'ultima versione, vale à dì, l'utilizatori di Firefox chì ùn anu micca disattivatu l'aghjurnamenti automatichi riceveranu l'aghjurnamentu automaticamente.

Mentre per quelli chì ùn volenu micca aspettà chì accada ponu selezziunà Menu> Aiutu> À propositu di Firefox dopu u lanciu ufficiale per inizià un aghjurnamentu manuale di u navigatore web.

U screnu chì apre mostra a versione attualmente installata di u navigatore web è esegue un cuntrollu per l'aggiornamenti, puru chì a funzionalità sia abilitata.

Altra opzione per aghjurnà, hè sì sì un utilizatore di Ubuntu, Linux Mint o qualchì altru derivativu di Ubuntu, pudete installà o aghjurnà à sta nova versione cù l'aiutu di u PPA di u navigatore.

Questu pò esse aghjuntu à u sistema aprendu un terminal è eseguendu u cumandimu seguente in questu:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-security/ppa -y 
sudo apt-get update
sudo apt install firefox

Finalmente per quelli chì preferenu aduprà pacchetti Snap, seranu capaci di installà a nova versione appena hè stata liberata in i repositori Snap.

Ma ponu uttene u pacchettu direttamente da u FTP di Mozilla. Cù l'aiutu di un terminal scrivendu u cumandimu seguitu:

wget https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/88.0.1/snap/firefox-88.0.1.snap

È per installà u pacchettu scrivemu solu:

sudo snap install firefox-88.0.1.snap

O di l'altra banda, ponu eseguisce u cumandamentu d'aghjurnamentu Snap, cù quale non solu u navigatore aghjurnerà ma tutte l'applicazioni chì anu installatu cù Snap. Per fà questu, anu solu da apre un terminal è eseguisce u cumandimu seguitu in questu:
 

sudo snap update

O ancu cù u cumandimu:

sudo snap refresh Firefox

Infine, pudete uttene u navigatore cù l'ultimu metudu di installazione chì hè statu aghjuntu "Flatpak". Per fà questu, devenu avè un supportu per stu tipu di pacchettu.

L'installazione hè fatta scrivendu:

flatpak install flathub org.mozilla.firefox

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.