Firefox 90 vene cun soluzioni di cumpatibilità di plugin di terzu, SmartBlock V2 è ancu di più

Logo di Firefox

U lanciu di a nova versione di Firefox 90 hè statu annunziatu è in sta nova versione di u navigatore sò presentate una seria di migliuramenti, cambiamenti è sopratuttu nuvità, e più impurtanti chì sò dirette versu a versione di u navigatore per Windows, in più di quella ancu in Firefox 90 u sustegnu di u FTP protocolu in u navigatore.

Di e novità chì spiccanu in sta nova versione di Firefox 90 hè quella una nova pagina di terzu hè intrudutta chì hà u scopu di aiutà l'utilizatori à identificà i prublemi di cumpatibilità causati da moduli è applicazioni di terze parti (in circa: terzu). In più di questu ancu per a versione Windows di u navigatore, una nova opzione per installà aghjurnamenti in u fondu hè inclusa.

Un altru di i cambiamenti chì si distingue in sta nova versione hè u inclusione di SmartBlock V2 chì hè un mecanismu di bloccu di traccia chì hè statu introduttu dapoi Firefox 87 è hè statu avà aggiornatu per aghjunghje u capacità di bluccà script di Facebook di terze parti in modu di navigazione privata.

Inoltre, avà in sta nova versione di Firefox 90 l'azzione di apertura d'imagine in una nova tabulazione hè stata mudificata È hè chì avà quandu vulemu apre una maghjina ùn seremu più permessi di fà la in un'altra scheda di navigatore, ma avà ci furzanu à fà la in una finestra in fondu. Cusì, sta mudificazione ùn hà micca avutu cumenti pusitivi è uni pochi d'ore dopu u lanciu di u navigatore, parechji utilizatori anu cuminciatu à lagnassi per quessa, per esempiu pudemu vede questu nantu à Reddit à u ligame sottu. 

Ancu in sta nova versione di u navigatore u còdice ligatu à FTP hè cumpletamente eliminatu, cù quale da quì in avanti quandu si prova à apre e ligami cù l'identificatore di u protocolu "ftp: //", u navigatore chjamerà una applicazione esterna di listessa manera chì i cuntrolli "irc: //" è "tg: //». Duvemu ramintà chì dapoi u lanciu di Firefox 88 chì hè statu liberatu pocu fà (u 19 d'aprile) hè statu mintuvatu chì u supportu FTP era disattivatu per difettu (cumpresu l'impostazione di u browserSettings.ftpProtocolEnabled in sola lettura).

U mutivu di a fine di u supportu FTP hè a mancanza di prutezzione di stu protocolu contra a mudificazione è l'intercepzione di u trafficu di transitu durante l'attacchi MITM. Sicondu i sviluppatori di Firefox, oghje ùn ci hè nisuna ragione per aduprà FTP sopra HTTPS per scaricà risorse. Inoltre, u codice di supportu FTP in Firefox hè assai vechju, crea prublemi di mantenimentu, è hà una storia di identificazione di un gran numeru di vulnerabilità in u passatu.

Infine sì site interessatu à sapè ne di più di sta nova versione di u navigatore, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Cume installà o aghjurnà a nova versione di Firefox in Ubuntu è derivati?

Cume sempre, per quelli chì usanu dighjà Firefox, ponu accede solu à u menù per aghjurnà à l'ultima versione, vale à dì, l'utilizatori di Firefox chì ùn anu micca disattivatu l'aghjurnamenti automatichi riceveranu l'aghjurnamentu automaticamente.

Mentre per quelli chì ùn volenu micca aspettà chì accada ponu selezziunà Menu> Aiutu> À propositu di Firefox dopu u lanciu ufficiale per inizià un aghjurnamentu manuale di u navigatore web.

U screnu chì apre mostra a versione attualmente installata di u navigatore web è esegue un cuntrollu per l'aggiornamenti, puru chì a funzionalità sia abilitata.

Altra opzione per aghjurnà, hè sì sì un utilizatore di Ubuntu, Linux Mint o qualchì altru derivativu di Ubuntu, pudete installà o aghjurnà à sta nova versione cù l'aiutu di u PPA di u navigatore.

Questu pò esse aghjuntu à u sistema aprendu un terminal è eseguendu u cumandimu seguente in questu:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-security/ppa -y 
sudo apt-get update
sudo apt install firefox

Avà per quelli chì preferenu aduprà pacchetti Snap, seranu capaci di installà a nova versione appena hè stata liberata in i repositori Snap.

Ma ponu uttene u pacchettu direttamente da u FTP di Mozilla. Cù l'aiutu di un terminal scrivendu u cumandimu seguitu:

wget https://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/90.0/snap/firefox-90.0.snap

È per installà u pacchettu scrivemu solu:

sudo snap install firefox-90.0.snap

O di l'altra banda, ponu eseguisce u cumandamentu d'aghjurnamentu Snap, cù quale non solu u navigatore aghjurnerà ma tutte l'applicazioni chì anu installatu cù Snap. Per fà questu, anu solu da apre un terminal è eseguisce u cumandimu seguitu in questu:

sudo snap update

O ancu cù u cumandimu:

sudo snap refresh Firefox

L'ultimu metudu di stallazione chì hè statu aghjuntu «Flatpak». Per fà questu, devenu avè un supportu per stu tipu di pacchettu.

L'installazione hè fatta scrivendu:

flatpak install flathub org.mozilla.firefox

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.