Firefox 93 attiva infine u supportu per u furmatu AVIF è migliora dinò u visualizatore PDF

Firefox 93È "a racolta hè infine quì" aghju pensatu quandu aghju vistu u lista di novi de Firefox 93. È hè chì Mozilla avia attivatu u supportu per u formatu di stampa AVIF in a versione beta di u so navigatore per parechje versioni, ma l'anu disattivatu prima di u lanciamentu di a stalla perchè un prublema era sempre apparsu. A volte perchè pensavanu chì ùn era micca cumpletamente implementatu, altre volte per via di una regressione ... ma hè digià quì.

AVIF, o AV1 Image Format, hè un furmatu per almacenà l'imaghjini o sequenze d'imaghjini cumpressi cù AV1 per u formatu HEIF. Frà i so vantaghji avemu una compressione senza perdita di qualità. In più di u supportu AVIF, Firefox 93 vene cun altru novu, ma nimu cusì impurtante cum'è questa funzione perchè l'aviamu aspittata dapoi un bellu pezzu.

Novità in Firefox 93

  • Supportu per u novu furmatu di stampa AVIF, chì si basa nantu à u mudernu codec video AV1, senza diritti. Offre un significativu risparmiu di larghezza di banda per i siti paragunatu à i formati di l'immagine esistenti. Supporta ancu a trasparenza è altre caratteristiche avanzate.
  • U visualizatore PDF sustene avà u riempimentu di più moduli (moduli basati in XFA, aduprati da vari guverni è banche).
  • Quandu a memoria di u sistema dispunibule hè criticamente bassa, Firefox in Windows scaricà automaticamente tabulazioni basati annantu à u so ultimu tempu d'accessu, l'usu di memoria, è altri attributi. Questu duverebbe aiutà à riduce i crash di Firefox per via di memoria. Passà à una tabulazione scaricata u ricarica automaticamente.
  • Per evità a perdita di sessione per l'utilizatori di macOS chì eseguenu Firefox da un fugliale .dmg muntatu, avà seranu invitati à finisce l'installazione. Questu avvisu di permissione apparisce solu a prima volta chì sti utilizatori eseguiscenu Firefox nant'à u so urdinatore.
  • I download chì dipendenu da e cunnessioni micca sicure sò avà bluccati, pruteghjendu da scaricamenti potenzialmente maliziosi o micca sicuri.
  • Migliurata cumpatibilità web per a prutezzione di a privacy cù SmartBlock 3.0.
  • Intruduce una nova prutezzione di tracciamentu di mittenti in Prutezzione Stretta di Tracciamentu è Navigazione Privata
  • U lettore di schermu VoiceOver riporta avà currettamente elementi marcabili in cuntrolli di l'arburu accessibili cum'è marcati o micca marcati.
  • U lettore di schermu Orca funziona avà currettamente cù Firefox, è ùn richiede più à l'utilizatori di cambià à un'altra applicazione dopu avè lanciatu u navigatore.

Avà dispunibule da u vostru situ web

Firefox 93 avà dispunibule da u so situ web per tutti i sistemi supportati. Da quì, l'utenti di Linux ponu scaricà i binari, è prestu i novi pacchetti appareranu cum'è un aghjurnamentu in e diverse distribuzioni Linux.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.