Firefox hà un sistema nativu per installà webapps simili à Chrome. Spiegemu cumu attivà è aduprà

App Firefox

Ancu se per mè ci hè sempre spaziu per migliurà, ci hè una caratteristica Chrome / Chromium chì mi piace assai: creà è installà applicazioni web nantu à u sistema operativu. Ciò chì ùn mi piace micca hè chì, per esempiu, l'icona di a finestra sia sempre l'icona di u navigatore, ma ci permettenu di stallà siti web cum'è YouTube o Twitter cum'è s'ella fussi una applicazione di scrivania. Cum'è un utilizatore di Firefox, hè qualcosa chì aghju sempre mancatu, ma Mozilla offre una opzione chì pare assai simile in u so brumann.

PWA (Progressive Web Apps) sò un tipu di SSB, chì hè l'acronimu per Navigatore specificu di u situ. Vale à dì: sò finestre di navigatore chì ùn includenu micca funzioni native, al di là di sempre mostrendu a stessa pagina o situ web in una finestra separata. Eccu ciò chì pudemu aduprà cù Firefox, ma a funzione hè una di quelle chì sò piatte in a pagina "about: config" è chì duvemu attivà prima di pudè fà qualcosa. Quì spiegamu i passi da seguità stallà applicazioni web cù Firefox.

Cume installà PWA in Firefox

  1. A prima cosa chì duvemu fà hè andà à a barra URL è scrive circa: config.
  2. S'ellu hè a prima volta chì entremu, ci prevene chì hè una zona periculosa. Quì ti pudemu dì chì ùn vulemu micca chì ci avvisi di novu o simpricimenti accettà l'avisu.
  3. Una volta dentru, circhemu "ssb" per truvà u paràmetru "navigatore.ssb.attivatu '.
  4. Facemu doppiu cliccà nantu à a linea per cambià da «False» à «True».

Attivate l'opzione se Navigatore specificu di u situ

  1. Restartemu Firefox.
  2. Avà, per creà una app duvemu andà à a pagina web da a quale vulemu creà a nostra «app desktop», trà virgulette. Cum'è una raccomandazione persunale, vale a pena di fà questu prima di entrà in u serviziu perchè cusì a finestra metterà u vostru nome. Per esempiu, se ci cunnettemu in Twitter è dopu creemu l'app, ciò chì apparerà in a barra superiore di a finestra serà qualcosa cum'è "Twitter / Notificazioni", quandu hè megliu se solu "Twitter" apparisca.
  3. Dentru u web, andemu à i trè punti à a diritta di a barra URL.

Installa l'app in Firefox

  1. Avemu sceltu l'opzione chì à u mumentu di a scrittura hè in inglese è dice "Utilizà stu situ in Modu App". E questu seria tuttu.

Una volta chì l'app hè stata creata, a pagina si aprirà in una finestra di navigatore speciale è separata, senza l'opzioni di navigazione cum'è spiegatu sopra. In Windows duverebbe creà una scurciatoia, ma personalmente hè qualcosa chì ùn hè micca accadutu in i mo testi. Ciò chì face hè chì u logu di serviziu apparisca in a barra inferiore. In quantu à Linux, nisuna icona ùn hè creata è duveremu gestione l'applicazioni installate da u novu menù Appare nantu à l'hamburger cù u nome "Siti in Modu App".

Accede à i siti di app mobile

Un'altra cosa chì travaglia megliu in Windows hè chì, postu chì l'icona di a barra hè u favicon di u web, separa i Windows di Firefox. In alcune distribuzioni Linux, appare cum'è una finestra di Firefox, chì significa chì si sovrappone à a stessa icona cum'è se fosse una nova finestra.

Uninstalling the apps

Uninstall the apps Hè cusì simplice o più cà in Chrome / Chromium: duvemu solu andà à a sezione "Siti in Modu App" è cliccà nantu à a "x" chì appare accantu à l'app web. Se i cancellemu tutti, l'opzione sparirà, ma continueremu à pudè installà tutte l'applicazioni chì vulemu à menu chì ùn femu u inversu di i passi 1 à 5 di u tutoriale precedente.

Uninstalla l'applicazioni mobili

Sta funzione hè dispunibule dapoi Firefox 73, vale à dì da ferraghju, è da tandu hè in fase sperimentale. Ùn pensu micca chì sia necessariu spiegà ciò chì significa l'etichetta "sperimentale", ma avveremu chì pudemu incontrà bug chì riducanu l'esperienza di l'utente. Per esempiu, in Firefox 77 aghju cacciatu tutte l'applicazioni è l'opzione "Siti in Modu App" ùn hè micca sparita, ciò chì face capisce chì a funzione deve esse migliurata. Questu hè qualcosa chì ùn accade micca in Firefox 79 Nightly.

Senza dubbitu, quandu Mozilla migliora a funzione è l'attiva ufficialmente, hè qualcosa chì parechji di noi aduprà. In Linux, à u minimu anu da uttene à noi di creà una scurciatoia per apre l'applicazioni da u launcher d'applicazione. Serà una caratteristica per Firefox 80?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Utilizatore 12 dijo

    Sta funzione hè veramente una necessità per tutti quelli chì a cunnoscenu, per esempiu aghju una app web per avè Office Online in u menù è hè una maraviglia ... Ma per via di a limitazione chì hè spiegata in l'articulu ùn sò micca stata capace di creà aduprendu Firefox ma piuttostu l'aghju avutu à creà cù Chromium (hè a sola cosa ch'e adupru (Google) Chromium per accede à i servizii Microsoft da Linux ... Tuttu hè per a cuerenza) ñ.

    1.    Pablinux dijo

      Salute User12. Pensu chì sia una questione di tempu prima ch'elli li currispondenu à l'opzione Chrome / Chromium. I PWA sò diventati più diffusi è Firefox hà dighjà cuminciatu à offre sta funzione. Ùn vedu micca perchè ùn pudianu micca fà listessa.

      A salutazione.