Firefox Preview 3.0 vene cun una prutezzione di privacy aumentata, eliminazione automatica di a storia è ancu di più

Preview di Firefox

Mozilla hà publicatu a terza versione di u navigatore sperimentale Firefox Preview, chì era cunnisciutu prima cù u so nome di codice Fenix. Preview di Firefox aduprà u mutore GeckoView, custruitu nantu à a basa di e tecnulugia Quantum Firefox è un inseme di bibliuteche di cumpunenti Android Mozilla, chì sò dighjà aduprati per custruisce i navigatori Firefox Focus è Firefox Lite.

GeckoView hè una variante di u mutore Gecko, cuncepitu cum'è una biblioteca separata chì pò esse aggiornata indipendentemente, è Android Components include biblioteche cù cumpunenti tipichi chì furniscenu schede, input cumpletatu automaticamente, suggerimenti di ricerca, è altre caratteristiche di u navigatore.

Di e caratteristiche principali prisentatu in Firefox Preview:

  • High performance
  • Prutezzione predefinita contr'à u seguimentu di u muvimentu è e varie attività spurie.
  • Un menu universale attraversu u quale pudete accede à l'impostazioni, biblioteca, pagine preferite, storia, scaricamenti, schede chjuse da pocu, selezziunà u modu di visualizazione di u situ, cercà u testu in a pagina, cambià in modu privatu, apre una nova scheda è navigà trà e pagine.
  • Una barra d'indirizzu multifunzionale chì hà un buttone universale per operazioni rapide, cum'è l'invio di un ligame à un altru dispositivu è l'aggiunta di un situ à a lista di pagine preferite.
  • Invece di aduprà tabulature, u cuncettu di cullezzione permette di salvà, raggruppà è sparte i vostri siti preferiti. Dopu avè chjusu u navigatore, e restante schede aperte sò raggruppate automaticamente in una raccolta, chì pò dopu esse viste è restaurate.
  • Ci hè a funzione di invià una tabulazione o una cullizzioni à un altru dispositivu.

Principali novità di Firefox Preview 3.0

In a nova versione aghjuntu mezi avanzati di prutezzione contr'à u seguimentu di u muvimentu, chì, per analogia cù a versione desktop di Firefox, blocca l'annunzii cù u codice per u seguimentu di u muvimentu, i contatori di analisi web, i widget di e social media, i metudi d'identificazione d'utenti nascosti è u codice per a minera di criptovaluta.

firefox-preview-3.0

Default, u modu strettu hè attivu, cù quale, secondu i sviluppatori, l'inclusione di u serratura porta à un'accelerazione di a carica di a pagina da una media di 20%. In u navigatore quandu l'icona cù l'immagine di u scudu hè toccu, si apre una finestra cù informazioni nantu à l'articuli bluccati cù a capacità di vede in dettaglio a lista di blocchi per u situ attuale.

In oltre, per difettu l'opzione hè attivata per apre ligami esterni (dopu un ligame d'applicazione di terzu) in modu privatu.

Un'altra novità chì si distingue in sta nova versione hè quellaè aghjunghjenu una opzione per sguassà automaticamente a storia pagine aperte quandu surtite da u navigatore.

Hè aghjunta ancu a capacità di selezziunà i tippi di informazioni da sincronizà trà dispositivi. Da l'infurmazioni per a sincronizazione, finu à avà solu segnalibri è storia di pagina di apertura sò offerti.

D'altra parte, si distingue chì aghju implementatu un'interfaccia per vede è gestisce i download. U statu di scaricamentu hè visualizatu attraversu u widget in l'area di notificazione, attraversu u quale pudete ancu passà, cuntinuà o annullà u scaricamentu. Dopu chì u scaricamentu hè cumpletu, una finestra di dialogu appare per mezu di quale pudete apre u fugliale scaricatu.

Di l'altri cambiamenti:

  • Invece di u pannellu Azzione Rapida, una nova implementazione di u menu di u navigatore hè pruposta.
  • Hè aghjunta a capacità di aghjunghje novi motori per accede à i motori di ricerca.
  • Una opzione hè furnita per spustà a barra di navigazione in u fondu o in cima di u schermu.
  • Hè aghjuntu un paràmetru per stabilisce u livellu di zoom glubale applicabile à tutti i siti.
  • Impostazioni aghjunte per u cumportamentu video è sonu di l'auto è di ghjocu in fondu.

In un futuru vicinu, a liberazione serà publicata in u catalogu Google Play (Android 5 o più recente hè necessariu per l'operazione) u codice hè dispunibule nantu à GitHub.

A prima versione stabile hè prevista per a prima metà di u 2020. Dopu avè stabilizatu u prugettu è messu in opera tutte e funziunalità previste, u navigatore rimpiazzerà a versione Android di Firefox, a liberazione di a quale hè stata sospesa da Firefox 69.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.