Ghjovi scorsu u 14 di marzu spartimu cù tutti voi una guida in a quale avemu spiegatu ciò chì era è cumu installà stu gestore di pacchetti in Ubuntu. Oghje ci vole à parlà Flatpack 1.3, l'ultima versione chì hà trà e so novità più eccezionali u supportu per i sistemi cù più dispositivi Nvidia. Ma, cume ci si pò aspettà, sò state aghjunte ancu più novità chì detalemu quì sottu. Pare impurtante di mintuvà chì st'ultima versione hè dispunibile dapoi a mità di a settimana scorsa.
Flatpak 1.3 aghjusta un supportu iniziale per dconf software sandbox, introduce duie nuove opzioni di cumandamentu per creà / aggiornà i repositori è migliora u supportu per repositori assai grandi rigenerendu a marca appstream più veloce. D'altra parte, u supportu per a distribuzione Linux Gentoo, frà altri. Per l'utilizatori di Kubuntu, sta aghjurnamentu hè in più di una migliurazione di u supportu Flatpak chì hè stata inclusa in Plasma 5.15.3, dispunibile dapoi a settimana scorsa.
Flatpak 1.3 migliora u supportu per alcune distribuzioni Linux
Gentoo hè un sistema upirativu induve / var / run es ligame simbulicu è l'upgrade hè per tutti i sistemi operativi chì spartenu sta cundizione. Flatpak 1.3 ancu impedisce chì a dimensione di e immagini SVG sia limitata da u validatore di icone è i cuntrolli annantu à u risultatu d'aghjurnamentu sò di novu verdi. Esse supposta v.1.3 Flatpak hè instabile, o cusì era a settimana scorsa. L'aghju installatu è ùn aghju avutu alcun prublema.
El u mese prossimu a versione stabile serà liberata, v1.4. Se ùn vulete micca risicallu, hè megliu attaccà cù a versione chì hè dispunibule in i pacchetti predefiniti, per i quali duvete ancu evità di aghjunghje i repositori Flatpak postu chì cuntenenu l'ultima versione. Avete aghjurnatu à Flatpak 1.3 è avete sperimentatu un bug interessante o un miglioramentu?
Sianu the first to comment