U sviluppatore Flatpak Alexander Larsson hà lanciatu di recente Flatpak 0.9.10, l'ultima versione di stu famosu quadru per sandboxing o distribuzione di pacchetti d'applicazione.
Benchì Flatpak 0.9.10 raprisenta un aghjurnamentu simplice chì risolve un picculu prublema cù u proxy D-Bus, a versione chì si basa, Flatpak 0.9.9, hè ghjunta u passatu scorsu cù più miglioramenti, cumprese a divisione di u cumandamentu flatpak-builder in un strumentu separatu chì i sviluppatori di applicazioni ponu aduprà per creà pacchetti simili à Flatpak da e so applicazioni.
Dunque, Flatpak-builder hè oghji un strumentu indipendente open source chì puderà esse scaricatu da a so propria pagina Github, è hè cuncipitu cum'è una utilità focalizata nantu à u cumandimu flatpak per creà Flatpaks da i fugliali surghjenti.
Hè una decisione assai interessante da parte di a squadra Flatpak perchè guiderà l'adopzione di stu furmatu in più distribuzioni GNU / Linux.
Cume installà Flatpak-builder in Ubuntu o qualsiasi altra distribuzione Linux
Hè assai faciule di creà un pacchettu Flatpak da un schedariu surghjente. Stu metudu riferisce basicamente à l'inclusione di una app Linux in un pacchettu speciale chì serà dispunibile solu cum'è un schedariu Tarball in u formatu Flatpak. Tuttu ciò chì duvete fà per scaricà è installà Flatpak-builder in Ubunt o a vostra distribuzione Linux preferita hè di inserisce i seguenti cumandamenti, aduprendu u mecanismu tradiziunale in stile autoconf.
./configure [args] make sudo make install
Innota chì Flatpak-builder hè basatu nantu à Flatpak, allora duvete assicurassi di installallu prima di installà Flatpak-builder aduprendu i cumandamenti sopra. Una volta installatu Flatpak-builder, pudete aduprà cù a linea di cummanda per 'pacchettà' e vostre applicazioni in u formatu Flatpak. U struzzioni dettagliate sò quì, induve truverete ancu tutte l'infurmazioni necessarie per cumincià cù a creazione di Flatpaks da l'applicazioni Linux per distribuisce facilmente in più sistemi operativi.
Sianu the first to comment