Fluxbox nantu à Ubuntu

Fluxbox nantu à Ubuntu

Uni pochi ghjorni fà parlava di a differenza trà Scrivani è amministratori di finestra. Vi dicu chì un desktop include quasi tutte l'applicazioni chì avemu bisognu per l'operazione ogni ghjornu mentre un gestore di finestra si occupa solu di l'interfaccia di finestra. Riassumemu un pocu ingombranti. Ma tuttu hà una suluzione, avemu da stallà un gestore di finestra chì, in più di permette ci di amparà di più nantu à i gestiunarii di finestre, ci pò permette di allene ancu di più u nostru sistema.

El capu di finestra chì avemu da stallà si chjama Fluxbox, un gestore di finestra basatu annantu à un altru, chjamatu scatula nera. U scopu di a so esistenza hè esse liggeru è altamente persunalizabile, cù solu supportu minimu per icone, grafiche, è solu capacità basiche di stile di l'interfaccia.

Accurtatoghji Tastiera, tabulazione è menu simplici sò aduprati cum'è interfacce, chì ponu esse mudificate è guasi tutalmente cunfigurabili cù fugliali di testu chjaru. Alcuni utilizatori preferiscenu Fluxbox sopra l'altri gestori di finestra per via di a so rapidità è simplicità.

Per installallu, faremu l'installazione per mezu di un terminal. U mutivu di sta installazione hè chì Fluxbox Hè un gestore di finestra assai vechju è stabile chì si trova in i repositorii di Ubuntu da a versione 6 o 7 ma i metudi di installazione in Ubuntu Anu cambiatu considerablemente eccettu per u terminal. Cusì aduprendu stu metudu di installazione pudete installà Fluxbox in guasi ogni versione di Ubuntu.

Cusì scrivemu

sudo apt-get install fluxbox

Ci hà da dumandà sè vulemu installà i pacchetti è appughjà "S" per installallu. Una volta installata, basta à chjude a sessione è in a schermata di login sceglite l'opzione Fluxbox induve apparisce unitati o un altru nome cum'è Lubuntu, Lxde o Xubuntu.

Fluxbox nantu à Ubuntu

D'ora in avanti averemu u listessu sistema ma cù un'interfaccia diversa, cum'è quella di sta maghjina. Dopu ci seria l'opzione di creà i fugliali di testu per a cunfigurazione ma questu hè un tema per un altru ghjornu, ancu se in più informazioni lasciu un ligame per e configurazioni più cumuni è necessarie Fluxbox.

Se à a fine stu gestore di finestra vi cunvince, vi dicu chì uni pochi d'anni fà hè esciutu un prugettu induve aghju fattu una versione di Ubuntu cù Fluxbox cum'è gestore di finestra predefinitu flusbuntu si chjamava sta distribuzione, uriginale nò?

Spergu chì vi piaci sta pratica, dumane pruvemu à installà un gestore di fugliale alternativu. Saluti.

Più infurmazione - Desktops vs Window Managers in Ubuntu, Cumu installà è cunfigurà Fluxbox in Ubuntu,

Surghjente - Wikipedia

Immagine - Wikipedia 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Supportu Tecnicu MaySo IT dijo

    Bonghjornu! Averete u repositoriu, aghju bisognu di installallu nantu à un Zorin 10. Vi ringraziu, ti auguru, ghjornu eccellente.

  2.   oscar reyes guerrero dijo

    Sembra arcaicu, ma funziona per recuperà i vechji PC