G4Music: Un lettore di musica elegante è efficiente per Linux
Una di e zone o spazii induve GNU / Linux di solitu offre una larga gamma di pussibulità per Apps hè di solitu u mediateca. Tramindui, per a creazione è a manipulazione, è ancu a ripruduzzione simplice di l'imaghjini, ritratti, video, musica è soni. Dunque, dopu à parechji Lettori di musica indirizzatu, oghje annunziemu, per a prima volta in Ubuntu, unu di più chjamatu "G4 Music".
È per quelli chì ùn anu mai scontru sta app, vale a pena nutà brevemente chì si distingue per esse a lettore di musica veloce, fluidu è ligeru scrittu in GTK4. In più, hà un interfaccia d'utilizatore bella è adattabile. è si concentra nantu à u altu rendiment, favurendu cusì quelli persone abituati à gestisce un gran numaru di canzoni.
Hè nutate chì, "G4 Music" hè ghjustu cum'è l'altri Lettori di musica prima cummentatu. Dunque, ricumandemu di esplorà alcuni dopu avè finitu stu post:
Index
G4Music: Un lettore di musica scrittu in Vala
Cosa hè G4Music?
Sicondu u vostru situ ufficiali, "G4 Music" es:
"Un lettore di musica bella, veloce, liscia è ligera scrittu in GTK4".
Chì face, à l'ochji di parechji, un lettore di musica elegante è efficiente.
Caratteristiche
Frà caratteristiche generale è nutizie attuali I seguenti 10 più impurtanti ponu esse evidenziati:
- Hè dispunibule in u versione stabile 1.6.
- Si pò esse stallati principarmenti via u furmatu di stallazione via Flatpack (FlatHub).
- Offre supportu per a maiò parte di i tipi di schedarii di musica populari.
- Offre supportu per a riproduzione di schedari via cunnessione remota (protokollu samba è altri).
- Carica veloce, è hè capaci di eseguisce una analisi di millaie di fugliali di musica rapidamente.
- Havi un tamantu (pesu) assai chjuca, per quessa hè solu bisognu di menu di 400KB per a so stallazione.
- Supporta l'arte di l'album integrata o l'imaghjini esterni cum'è copertina di l'album. Intantu, hè capace di esporà quelli incrustati.
- Hà un pocu cunsumu di memoria per playlists assai grandi, cumpletu cù copertine di l'album, senza cache di miniatura per almacenà.
- Hè capace di sorte i fugliali di musica gestiti per album / artista / titulu o aleatoriu. Inoltre, per sustene e ricerche di testu sanu.
- Include una coperta cù sfocatura gaussiana cum'è u fondu di a finestra. È ferma in sincronia, cù u modu di luce / scuru di GNOME 42.
Stallazione è Screenshots
Per a installazione di G4Music, useremu u gestore di pacchetti Flatpak in a reskin creatu cù MX-21 (Debian-11) chjamatu Miraculi, in a so versione stabile attuale 3.0.
È per questu, eseguimu i seguenti ordine di cumanda, per poi eseguisce via u menù principale, esplorallu è pruvà, cum'è mostra in l'imaghjini seguenti:
flatpak install flathub com.github.neithern.g4music
Nota: Si assume, chì flatpak hè digià stallatu per difettu.
Installazione via terminal
Lanciari via u menu principale
Vista iniziale di G4Music
Vista cumpleta di G4Music
Menu di preferenze
Tastatura rapida
Versione è crediti
Resumen
In breve, questu "G4 Music" hè una lettore di musica cool chì si distingue per avè un bella interfaccia è offre a usu simplice, senza pretensioni maiò, è tuttu attraversu a bassa cunsumazione di risorse. La eleganza è simplicità hè u so scopu principale di realizà, a gestione successu di grandi volumi di musica.
Se ti piace u cuntenutu, lasciate u vostru cumentu è sparte cù l'altri. È ricurdate, visita u principiu di u nostru «situ web», in più di u canali ufficiali di n'ambasciata per più nutizie, tutoriali è aghjurnamenti Linux.
Sianu the first to comment