Cattivu? nutizie: Ubuntu 21.04 rimarrà cù GNOME 3.38 è GTK 3

Ubuntu 21.04 cù GNOME 3.38

Alcuni utenti anu sempre aduprà l'ultime novità. Per questa ragione, ci sò alcuni in a cumunità Linux chì optanu per una distribuzione cù un mudellu di sviluppu Rolling Release, ma questu pò esse periculosu perchè cambiamenti cusì precoci ponu causà prublemi. U sistema operativu di Canonical libera una nova versione ogni sei mesi, chì hè più sicura, è più di ciò chì serà in questu sensu. Ubuntu 21.04 Ippopotamo di Hirsute, postu chì anu da mette u frenu un pocu.

Trà e novità chì devenu ghjunghje cù Ubuntu 21.04 n'avemu sempre mintuvatu dui: Linux 5.11 è GNOME 40. Ancu se nimu da Canonical l'avia cunfirmata, era qualcosa chì era previstu, postu chì u kernel ghjunghjerà in a so versione stabile di ferraghju è GNOME 40 U ferà in marzu, cù tempu abbastanza per includelu in Hirsute Hippo. Ma, cum'è avemu lettu in stu filu da u foru ufficiale, Ubuntu 21.04 fermerà nantu à GNOME 3.38 è GTK3.

Avemu da aspittà Ubuntu 21.10 per fà u saltu

U prublema chì hà motivatu sta decisione hè in i cambiamenti chì GNOME Shell hà fattu in GNOME 40 è chì a stabilità ùn hè micca cum'è prevista quandu hè aduprata cun GTK 4.0. Allora s'ellu ùn pare micca bè è ùn si sente micca bè, Canonical hà decisu chì ùn hè micca u mumentu di fà u saltu.

Questu hè probabilmente una brocca d'acqua per alcuni di voi chì speravanu di pudè gode di tutte e novità di a prossima versione di GNOME è di a recente GTK 4.0, ma aspittà ùn hè micca sempre una brutta nutizia. Personalmente, aghju 0 prublemi in Kubuntu è Manjaro ARM in e so edizioni KDE, ma l'utenti di neon di KDE ùn puderanu micca dì listessa cosa cù a liberazione di Plasma 5.20. Faraghju u saltu d'aprile chì vene è ùn sperimenteraghju alcunu di questi fiaschi, è qualcosa di simile hè ciò chì Canonical hà decisu.

Ubuntu 21.10 deve saltà direttamente à a versione successiva, chì serà GNOME 41.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)