Alcuni utenti anu sempre aduprà l'ultime novità. Per questa ragione, ci sò alcuni in a cumunità Linux chì optanu per una distribuzione cù un mudellu di sviluppu Rolling Release, ma questu pò esse periculosu perchè cambiamenti cusì precoci ponu causà prublemi. U sistema operativu di Canonical libera una nova versione ogni sei mesi, chì hè più sicura, è più di ciò chì serà in questu sensu. Ubuntu 21.04 Ippopotamo di Hirsute, postu chì anu da mette u frenu un pocu.
Trà e novità chì devenu ghjunghje cù Ubuntu 21.04 n'avemu sempre mintuvatu dui: Linux 5.11 è GNOME 40. Ancu se nimu da Canonical l'avia cunfirmata, era qualcosa chì era previstu, postu chì u kernel ghjunghjerà in a so versione stabile di ferraghju è GNOME 40 U ferà in marzu, cù tempu abbastanza per includelu in Hirsute Hippo. Ma, cum'è avemu lettu in stu filu da u foru ufficiale, Ubuntu 21.04 fermerà nantu à GNOME 3.38 è GTK3.
Avemu da aspittà Ubuntu 21.10 per fà u saltu
U prublema chì hà motivatu sta decisione hè in i cambiamenti chì GNOME Shell hà fattu in GNOME 40 è chì a stabilità ùn hè micca cum'è prevista quandu hè aduprata cun GTK 4.0. Allora s'ellu ùn pare micca bè è ùn si sente micca bè, Canonical hà decisu chì ùn hè micca u mumentu di fà u saltu.
Questu hè probabilmente una brocca d'acqua per alcuni di voi chì speravanu di pudè gode di tutte e novità di a prossima versione di GNOME è di a recente GTK 4.0, ma aspittà ùn hè micca sempre una brutta nutizia. Personalmente, aghju 0 prublemi in Kubuntu è Manjaro ARM in e so edizioni KDE, ma l'utenti di neon di KDE ùn puderanu micca dì listessa cosa cù a liberazione di Plasma 5.20. Faraghju u saltu d'aprile chì vene è ùn sperimenteraghju alcunu di questi fiaschi, è qualcosa di simile hè ciò chì Canonical hà decisu.
Ubuntu 21.10 deve saltà direttamente à a versione successiva, chì serà GNOME 41.
Sianu the first to comment