Gigolo, un prugramma per cunfigurà sistemi di fugliale lucali è remoti

gigolu ubuntu

Sviluppatori di Ambienti Desktop maiò I sviluppatori Linux anu travagliatu duru durante anni per fà i so gestori di fugliali, cum'è Nautilus, Dolphin, Thunar, ecc. sò più cumpleti è funziunali.

A maiò parte di i gestori di fugliali prisenti in Linux furniscenu ancu un sustegnu eccellente per accede à i fugliali è i cartulari, cume i servitori via i servizii di archiviazione in nuvola via u protocolu FTP / SFTP grazia à WebDAV, ecc.

Gigolo hè un'interfaccia per gestisce facilmente e cunnessioni à sistemi di file locali è remoti cù GIO / GVfs, questu vi permette di cunnesse rapidamente è / o montà un sistema di file à distanza è gestisce i vostri segnalibri.

GVfs hè un sistema di schedariu virtuale di spaziu di utilizatori è u succissore di GnomeVfs, ma ùn dipende micca da Gnome stessu. Richiede solu una versione recente di GLib è un sistema DBus currettamente cunfiguratu.

Offre accessu à risorse luntane cume cunnessioni FTP o SFTP (SSH), SMB (Windows Sharing) o risorse speciali, cum'è Trash (trash: //), Burn (burn: //) o ancu accessu à a vostra fotocamera digitale. (gphoto2: //).

Gigolo stessu furnisce una interfaccia per gestisce e cunnessione à quelle risorse, per creà segnalibri è cunnette automaticamente à i segnalibri.

Face parte di u prugettu Xfce Goodies è u repositoriu di sovversione hè ospitu nantu à i servitori Xfce, ancu s'ellu ùn hà micca dipendenza da Xfce, pò esse adupratu in altri ambienti di scrivania.

L'idea di u prugettu Gigolo hè di simplificà a cunnessione à i fugliali è i repertorii remoti attraversu una interfaccia grafica simplice è intuitiva, una volta cunfigurati, pudemu accede rapidamente senza avè da rifà novi cunfigurazioni o altri.

Cume installà Gigolo in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta applicazione nantu à i so sistemi, pPuderete fà la abbastanza semplice da Gigolo hè dispunibule da i repositori ufficiali di l'ultime versioni Ubuntu è pò esse installatu cù u Centru Software Ubuntu.

Ancu se pudemu ancu fà questu prucessu da u terminal, per questu avemu da apre unu in u nostru sistema cù Ctrl + Alt + T è in questu avemu da eseguisce u cumandimu seguitu:

sudo apt-get install gigolo

À propositu di Gigolo

Opzioni di Gigolo

Una volta chì l'installazione hè fatta in u nostru sistema, procedemu à apre l'applicazione da u nostru menu di applicazione.
In cima truvemu i buttoni per l'azzioni, Mentre a zona inferiore mostrerà tutte e cunnessioni in u locu è e cunnessioni standard di Linux definite in u fugliale fstab.

In ogni mumentu, ponu cliccà nantu à a scatula à manca di un discu muntatu per smuntallu o muntallu s'ellu ùn hè micca.

Cunfidendu gvfs, Gigolo pò monitorà i sistemi di file muntati Hal, cusì cunnessioni USB, telefoni cellulari, è tuttu ciò chì hè cablatu di serie in Ubuntu.

Clicchendu nantu à l'icona Modificà i Marcatori, serà pussibule definisce sistemi di fugliale lucali o remoti addiziunali per cunnette à dumanda.

Quì pudete aghjunghje, rimuovere è edità i marcatori chì rappresenteranu e cunnessioni addiziunali chì ponu esse iniziate à dumanda in Gigolo.

Per esempiu, per installà una cunnessione FTP à qualchì situ, basta inserisce un nome per u segnalibru, sceglite u serviziu FTP, inserite l'indirizzu di u servitore è qualsiasi nome d'utilizatore (anonimu per e cunnessioni FTP anonime).

Una volta chì a cunnessione hè cumpleta, Seranu truvati in l'amministrazione di i segnalibri è in a finestra principale in u menu accantu à u buttone Connect.

Solu selezziunate u segnalibru desideratu per cunnette u sistema di fugliale. Se una password hè necessaria, serà dumandata à u mumentu di a cunnessione.

Frà l'opzioni dispunibuli, ci hè a pussibilità di lancià nascosta in a barra di notificazioni, in modu da pudè riconnettà e unità quandu ne avete bisognu.

Cume disinstallà Gigolo in Ubuntu è derivati?

Per eliminà sta applicazione da u nostru sistema, andemu solu à apre un terminal è in questu eseguemu u cumandimu seguente:

sudo apt-get remove gigolo --auto-remove

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.