Ricertamenti, Michael Catanzaro di u Prughjettu GNOME hà annunziatu chì u prossimu ambiente desktop GNOME 3.26 hè entratu ufficialmente in a fase beta di u so sviluppu.
Inizialmente pianificatu per ghjunghje u 9 d'Agostu, dopu un cortu ritardu avemu finalmente a versione GNOME 3.26 Beta (versione esatta di GNOME 3.25.90) à a nostra disposizione.
A fase Beta di GNOME 3.26 hè un passu impurtante in a liberazione maiò di unu di l'ambienti desktop più famosi in l'ecosistema GNU / Linux, è dunque furnirà una quantità significativa di novità per parechje di e Apps y cumpunenti cumpatibili. Pudete cliccà nantu à ognunu di i ligami per cunnosce i cambiamenti più impurtanti.
"Simu stati in e tappe Feature Freeze, UI Freeze, è API Freeze per a settimana passata, cusì i sviluppatori devenu fighjà nantu à e correzioni di bug è migliuramenti di stabilità durante u prossimu mese mentre ci avvicinemu di a versione GNOME 3.26." Dichjaratu Michael Catanzaro .
A versione finale di GNOME 3.26 ghjunghjerà u 13 di settembre di u 2017
Trà alcune di e più grandi novità in GNOME 3.26 pudemu signalà chì u gestore di file Nautilus averà supportu per a ricerca di testi è di file Flatpak, in listessu tempu chì l'app GNOME Calendar permetterà l'inclusione è a mudificazione di e ricurrenze in u calendariu.
D 'altra banda, U navigatore Web Epiphany di GNOME permetterà per difettu sincronia di firefox, una funzione eccellente per sincronizà e sessioni di navigazione trà più dispositivi.
Ancu s'ellu A versione finale di GNOME 3.26 arriva u 13 di settembre prossimuFinu à quì ci seranu altre versioni, cumprese una seconda Beta (3.25.91) prevista per ghjunghje u 23 d'Agostu.
Ci serà ancu un versione RC (Release Candidate) per GNOME 3.26, chì hè prevista per ghjunghje u 6 di settembre, ma a squadra di sviluppu GNOME concentrerà solu i so sforzi nantu à a riparazione di bug critichi per queste versioni restanti.
Dopu a versione GNOME 3.26 à a mità di settembre, ci vularanu parechje settimane o ancu un mese per tutti i pacchetti per ghjunghje à i repositorii stabile di a maiò parte di e distribuzioni Linux.
2 cumenti, lasciate i toi
Carlos David Porras-Gomez
Ubuntu 17.10 serà aghjurnatu cù sta versione di GNOME