Gnome 40 hè digià statu liberatu è queste sò e so nutizie

Dopu à sei mesi di sviluppu A presentazione di a nova versione di Gnome 40 hè presentata chè paragunatu à a versione precedente, più di 24 mila cambiamenti sò stati fatti, 822 sviluppatori anu participatu à l'implementazione.

Duvemu ramintà chì u prugettu hè cambiatu in un novu schema di numerazione versioni, perchè invece di esse versione 3.40, hè stata liberata a versione 40.0, chì hà permessu di sbarrazzassi di a prima cifra "3", chì hà persu a so rilevanza durante u prucessu di sviluppu attuale.

Principali novità di Gnome 40

L'urganizazione di u travagliu in l'interfaccia hè stata ridisignata significativamente, perchè l'orientazione verticale hè statu rimpiazzatu da orizzontale- I desktop desktop virtuali in modalità panoramica (Panoramica di l'attività) sò avà disposti in orizzontale è visualizati cum'è una catena di scorrimentu continuu da manca à destra.

Ogni scrittore visualizatu in modu di vista generale presenta chiaramente e finestre dispunibili, chì sò ancu dotate di un icona di applicazione è di un titulu chì appare quandu si passa sopra. A navigazione mudificata in u modu di vista generale è in l'interfaccia di selezzione di l'applicazione (griglia d'applicazione), hà furnitu una transizione perfetta trà a lista di prugrammi è l'urdinatori virtuale.

Organizazione migliorata di u travagliu in presenza di più monitor, Quandu si configura a visualizazione di u desktop in tutti i schermi, l'interruttore desktop hè ora visualizatu ancu in tutti i schermi, è micca solu u principale.

U stile generale hè statu perfezziunatu, Siccomu i bordi taglienti sò stati arrotondati, i bordi chiari sò stati ammorbiditi, u stilu di a barra laterale hè statu unificatu, è e zone di scorrimentu attive sò state aumentate in larghezza.

A cuncezzione di parechji prugrammi, cumpresi File, Web, Dischi, Caratteri, Calendario, Foto è Monitor di Sistema, hè statu riprogettatu cù un novu stile di liste è di switch, è ancu anguli arrotondati di Windows. GNOME Shell include rendering GPU per shaders, stilu di avatar aggiornatu, è supportu addizionale per gesti di schermu tri-toccu.

L'applicazione per visualizà a previsione meteo hè stata completamente riprogettata. U novu cuncepimentu sustene l'adattazione di l'interfaccia à u cambiamentu di dimensione di a finestra è include duie viste d'infurmazioni: una previsione oraria per i prossimi dui ghjorni è una previsione generale per 10 ghjorni.

A sezzione di cunfigurazione di tastiera in u cunfiguratore hè stata migliurata: Avà i paràmetri di a fonte d'ingressu sò stati spustati da a sezione "Lingua è regione" in una sezione separata "Tastiera", chì cuntene tutte e impostazioni relative à a tastiera, u prucessu di scelta rapida hè statu aggiornatu è aghjuntu nuove opzioni per configurà a chjave Compose è entrà in alternativa caratteri.

In Application Installation Manager, l'aspettu di i banners hè statu migliuratu è a so rotazione ciclica automatica hè stata furnita, più i dialoghi di note di liberazione per ogni applicazione furniscenu informazioni nantu à i cambiamenti recenti.

A logica per travaglià cù l'aghjurnamenti hè stata cambiata per riduce a frequenza di visualizazione di ricordi è aghjuntu infurmazione nantu à a fonte d'installazione (Flatpak o pacchetti di distribuzione). L'urganizazione di a presentazione di l'infurmazioni nantu à i novi pacchetti hè stata riprogettata.

Di l'altri cambiamenti chì spiccanu:

  • A cumpatibilità di XWayland in u gestore di cumpusizioni Mutter hè stata migliurata.
  • U navigatore Epifania offre un novu schema di tabulazione è a capacità di scorrerà rapidamente per e schede.
  • Novi blocchi pop-up sò stati aghjuntu à u software GNOME Maps per visualizà un riassuntu di l'infurmazioni di situazione di Wikipedia
  • Interfaccia migliurata per aduprà a chjave Compose: e sequenze s'affissanu avà mentre scrivite.
  • In u visor di documentu, in vista parallella di duie pagine à a volta, a barra laterale mostra doppie miniature.
  • Migratu in a filiale GTK 4.

Infine, hè impurtante menziunà chì e versioni currettive intermedie saranu inviate cum'è 40.1, 40.2, 40.3, e versioni principali continueranu à furmassi ogni 6 mesi. I numari dispari ùn sò più associati à e prove, chì sò chjamate alfa, beta è rc.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.