Se ùn avete micca pruvatu ancu GNOME Boxes, pruvà. Per mè, ciò chì in spagnolu hè cunnisciutu cum'è GNOME Boxes serà u megliu prugramma per gestisce macchine virtuali di quelle chì seranu in Linux. Perchè parlu in l'avvene? Perchè attualmente ùn funziona micca bè cumu si deve. Almenu in Kubuntu, si blocca quandu si prova à apre alcune immagini ISO. Oghje anu publicatu una nova versione è stu prublema hè sempre presente, insistu, almenu u Kubuntu.
A nova versione hè GNOME Boxes 3.32.1 è hè avà dispunibule in Flathub. Trà e novità chì include include un icona di app nova, chì hè basicamente uguale à u precedente ma un pocu più esteticu. Innò, ùn anu micca marcatu un "Uffiziu Postale", ma solu un pocu (chì ùn capisce micca a riferenza, cliccate quì). Anu aghjuntu ancu un supportu per sparte cartulare per l'utilizatori chì stallanu a versione Flatpak.
Index
GNOME Boxes 3.32.1 include miglioramenti per Flatpak
U restu di e nutizie sò i seguenti:
- Hè cambiatu u tippu di macchina predefinitu in "q35", chì migliora u supportu per PCI-E, quandu si utilizza u chipset ICH9.
- Eliminatu l'AppMenu cum'è parte di l'iniziativa di GNOME per spustà queste opzioni à a finestra di l'applicazione.
- E nuove interfacce di rete ponu avà esse create in macchine clonate.
- Ora pudete populà a lista di scaricamenti raccomandati da un schedariu staticu. Questu permette à i distributori Box di curà a so propria lista.
- Diversi miglioramenti di ricerca nantu à a pagina "Scaricate un SO".
- Ora pudete traccià è reagisce per "disconnettà" eventi da macchine VNC è RDP remote.
- Supportu per SSH.
- Accelerazione 3D abilitata cù a resa Virgl per i sistemi operativi cunnisciuti per sustene lu.
- E tablette USB ponu esse attaccate solu per i sistemi operativi cunnisciuti per supportallu.
- Tutti i dispositivi di input utilizanu u bus di input PS2 per difettu.
- Avà a sò aduprà "host-passphrough" cum'è modalità CPU predefinita, per a prestazione massima di virtualizazione.
- Avà propaga a fonte d'ingressu predefinita di u sistema à e macchine virtuali di nova creazione, cusì l'installazioni rapide ponu avè un layout di tastiera coerente cù u so host.
- Capacità di fà installazioni rapide senza password solu per i sistemi operativi cunnisciuti per supportallu,
- Supportu per installazioni espresse per Ubuntu.
- Scaricamentu di Red Hat Enterprise Linux 8.0 dispunibule.
Bisogna migliurà in ambienti chì ùn sò micca GNOME
Se ùn avete micca pruvatu, insistiu, pruvate. Avà, per fà e mo prove in Ubuntu, aghju una macchina virtuale in Virtualbox, un prugramma chì esiste da parechji anni è hè più affidabile. U male (assai male) hè chì se ciò chì vulemu hè di pruvà un sistema operativu in una Sessione in Direttu, a finestra pare assai chjuca. Per vede una macchina virtuale in pienu schermu duvemu installà u Aggiunte di l'ospiti. Questu ùn hè micca necessariu in GNOME Boxes: se ciò chì vulemu hè di fà un usu nurmale micca esaustivu di un sistema operativu, praticamente tuttu funziona da u principiu, pussibilità di ridimensionà a finestra inclusa.
Ma benintesa, anu da tene à lucidà u lugiziale. Per esempiu, si blocca quandu provu à apre un ISO ISO, ma micca se provu à apre u restu di i gusti di u sistema operativu Canonical. Benintesa, in generale, e migliori e più cumplette opzioni sò quelle pagate, cume VMware Workstation. GNOME Boxes, cum'è virtualbox, hè un prugramma apposta cuncepitu per testà i sistemi operativi, Basatu in Linux in casu di Boxes. Pensu chì in u futuru lasceraghju Virtualbox da parte è cambieraghju à e scatule GNOME, ma quellu avvene ùn hè ancu ghjuntu se u mo sistema operativu principale hè Kubuntu.
L'aghju pruvatu in Ubuntu è ùn dà micca i listessi prublemi, ma Ubuntu usa GNOME cum'è ambiente graficu, mentre Kubuntu utilizza un Plasma chì usa a so propria integrazione è chì pò presentà prublemi quandu esegue applicazioni basate nantu à GNOME o altri ambienti grafichi. Almenu questu hè u modu in u mo casu. Chì pensate di e scatule GNOME?
Sianu the first to comment