GNOME cuntinueghja à migliurà l'Epifania, trà e nutizie sta settimana

GNOME continua à migliurà l'Epifania

À principiu di lugliu, quandu publicemu In a notizia di GNOME di quella settimana, avemu intesu chì GNOME Web, cunnisciutu ancu Epiphany, susteneva l'estensioni. Hè un passu assai impurtante in avanti, ma u prugettu ùn pare micca vulè stà quì. GNOME si prepara più megliurenze per u vostru navigatore, cum'è u fattu chì prestu serà più amichevule per piglià screenshots : pudemu catturà ciò chì vedemu da u menù contextuale (cliccate right) o pressendu. Shift + Ctrl + S, da «screenshot».

D 'altra banda, u desktop hà da cuntinuà à migliurà a so fluidità. Hè unu di i punti chì pare chì attrae a più attenzione da a squadra GNOME, postu chì qualcosa simili hè citatu cù ogni nova versione di u desktop, in particulare in l'aghjurnamenti maiò. Quì sottu avete tutte e nutizie chì anu avanzatu sta settimana in GNOME.

Sta settimana in GNOME

  • A prestazione di u layout GNOME Shell hè stata ottimizzata. Stu codice move ogni quadru durante a visualizazione di l'animazione, per quessa hè impurtante chì hè veloce.
  • Photos ora usa u portale di carta da parati per stabilisce una maghjina cum'è u vostru wallpaper o wallpaper di u screnu di serratura.
  • Solanum hà avà a capacità di compie e sessioni di resettore senza riavvia l'app.
  • NewsFlash hà recentemente guadagnatu supportu per Nextcloud News. Supporta solu l'API v1.3 chì serà dispunibule in a so prossima versione 18.1.1. E pagine di login è reset anu ricivutu un libadwaita makeover è sò avà più amichevuli mobile. È di sicuru ci hè u novu libadwaita dialogu "circa" à mintuvà.
  • Amberol 0.9.0 hè fora, avà cù fuzzy matching quandu si cerca in a playlist, una mansa di correzioni di bug in codice, stile è dipendenze chì trattanu di carica di metadati, è aghjurnamenti di traduzzione. A nova versione hè dispunibule nantu à Flathub, è ancu in a maiò parte di i centri di software chì sò dispunibili in Linux, vale à dì in i repositori ufficiali.
  • Loupe hà avà a capacità di vede e proprietà di u schedariu. NOTA: Quessi sò basati nantu à l'infurmazioni basi di u schedariu è micca i dati exif attuali. Pruprietà basati nantu à e dati exif venenu dopu.
  • Liberazione di Lobjur, un cliente GTK4 per aragosta.rs. Hà:
    • Possibilità di navigà e storie più populari è recenti.
    • Cumenti vista di ogni storia.
    • Possibilità di navigà per etichette, duminiu o utilizatore.
    • Vista di qualchi infurmazione nantu à l'utilizatore chì hà cummentatu sottu a storia.
    • ligame à Flathub.
  • A prima versione (è u primu patch minore) di Ear Tag hè avà dispunibule. Ear Tag hè un editore di tag musicali chjucu è simplice destinatu à esse usatu per edità i schedarii individuali, piuttostu cà cullezzione intera di musica cum'è parechji altri prugrammi di tagging. Hè dispunibule nantu à FlatHub, è u codice pò esse truvatu nantu à a pagina di lanciamentu.
  • Unu di i studienti GSoC hà fattu grandi passi in u sviluppu di supportu per u protocolu Chromecast (Cast v2) in i schermi di a rete di GNOME.
  • Dui novi tutoriali sò avà dispunibili nantu à u situ web di Documentazione per i Sviluppatori di GNOME: Cumu Implementà Drag and Drop cù GTK è Cumu è Quandu Utilizà i Template di Widget Composite. U codice di prughjettu cumpletu per u tutoriale di principià hè avà dispunibule nantu à GitLab.
  • ReadingStrip hè una estensione per Gnome-Shell. Funziona cum'è una guida di lettura per l'urdinatore è questu hè veramente utile per e persone affettate da dislexia. Funziona bè per aiutà i zitelli à fucalizza nantu à a lettura cum'è marca a frase chì leghjenu è oculta quella prima è quella dopu. Hè digià usatu in i prughjetti educativi in ​​i scoli, mette l'attenzione nantu à u screnu, ma hè ancu assai utile per i programatori è i diseggiani grafichi chì volenu riviseghjà u so travagliu.
  • GNOME Nightly hà avà l'infrastruttura necessaria per custruisce è implementà e vostre applicazioni di notte destinate à aarch64.

È hè stata per sta settimana in GNOME.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.