GNOME hà purtatu parechje app à GTK4 è libadwaita l'ultima settimana

Analizatore di Usu di Dischi GNOME

Continuendu cù l'articuli nantu à ciò chì hè novu in u mondu GNOME, sta settimana Anu publicatu una nota in a quale una grande parte di i summenzionati anu qualcosa in cumunu: applicazioni chì sò state purtate (purtate) à GTK4 è libadwaita. In fattu, tuttu ciò chì ùn hè micca appiicazioni di terzu include "gkt4" in un modu o in l'altru, è solu una di elle ùn include micca libadwaita ancu. In più di a versione desktop, GNOME hà ancu a so versione mobile, è sta settimana sò tornati à presentà novità à stu riguardu.

l appiicazioni chì sò state purtate à GTK4 è libadwaita sò l'analizatore di l'usu di u discu, GNOME Tour, u Software Center, è Commit. Inoltre, gtk-rs hà aghjuntu un capitulu nantu à l'azzioni à u so libru gtk4-rs. In più di questu, sta settimana anu parlatu di cambiamenti in Phosh è applicazioni di terze parti, vale à dì, ùn facenu micca parte di GNOME ufficialmente, ma sò cuncipiti cù u famosu desktop adupratu, frà altri, Ubuntu.

Novità in Software di Terzu per GNOME

  • Una app demo di portali hè stata liberata in Flathub.
  • U canali CI di Phosh gitlab.gnome.org piglia avà automaticamente screenshot in diverse lingue (attualmente arabu, giapponese è alimanu). Hè previstu di fà più faciule per i sviluppatori, i cuncettori è i traduttori à verificà i cambiamenti di cuncepimentu.
  • GNOME To Do utilizeghja avà un novu schema di culori API furnitu da libadwaita per gestisce i modi scuri è chiari. U selettore di stile hà ancu ricevutu miglioramenti visivi.

È hè statu tuttu per oghje. Ancu se anu parlatu ancu di applicazioni di terze parti, a nutizia di sta settimana hè quella anu focalizatu annantu à migliurà a consistenza di u scrittore, qualcosa chì si prevede di migliurà assai quandu GNOME 42 hè liberatu di marzu 2022. Da a settimana prossima finu à allora, l'utenti di Ubuntu duverà accontentassi di GNOME 40.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.