GNOME migliurà l'interfaccia di u so strumentu di cattura è ci hà parlatu d'altre novità

Strumentu di Cattura GNOME

Postu chì seguitu l'articuli nantu à Sta settimana in GNOME, Ùn mi ricordu micca chì u prugettu hà parlatu di qualcosa chì stanu travagliendu, ma oghje iè anu. Anu avanzatu chì stanu travagliendu à migliurà l'interfaccia d'utilizatore di u so strumentu di screenshot, è trà i cambiamenti ci sò modifiche à l'icone. D 'altra banda, è ancu in relazione cù questu strumentu, anu intenzione di cambià e scorciatoie di tastiera.

E, da l'aspettu di questu, GNOME si concentra nantu à migliurà u cuncepimentu di u so desktop. U a settimana passata ci anu dighjà dettu tintendu in libadwaita, è sette ghjorni dopu l'anu fattu torna per dì chì ci hè un stile novu per i sliders, frà altre cose; sò oramai tondi è ùn sò più incrustati in u bordu di e finestre.

Sta settimana in GNOME

  • libadwaita include un novu stile per scroll bar è radii di punta aumentati in tuttu u fogliu di stile. E barre di scorrimentu sò avà arrotondate è ùn sò più incollate à u bordu di a finestra, permettendu una visione megliu è una transizione di statu più fluida. Inoltre, a demo hè nantu à Flatpak.
  • A basa di dati Tracker SPARQL fornisce avà messaggi d'errore assai più utili per i sviluppatori di applicazioni chì scrivenu e so propie ontulugie.
  • A versione di sviluppu di Sysprof hè megliu à truvà file di debug-info per l'applicazioni Flatpak.
  • L'editore di testu hà avà un selezziunatore di schema di culori.
  • U strumentu di screenshot GNOME Shell hà ricevutu miglioramenti. U pannellu mostra avà belle icone nove per selezziunà e zone, schermi è finestre. Quandu si apre l'interfaccia d'utilizatore, una zona iniziale preselezionata hè presentata chì pò avà esse trascinata è ridimensionata in tutte e 8 direzzioni, mentre u pannellu si svanisce. Pudete ancu disegnà una nova zona tenendu premuta a chjave Ctrl o cù u buttone drittu di u mouse. Catturà u schermu ùn congela più u schermu per un mumentu, cume a compressione PNG accade avà in un filu separatu. I novi screenshots appariscenu sottu Articuli Recenti in u gestore di file. Inoltre, i screenshot di i menu popup di GNOME Shell ponu avà esse presi senza crash l'interfaccia utente. D'altra parte, elimineranu e scorciatoie di tastiera in modo chì GNOME Shell gestisce direttamente.
  • GWeather supporta avà l'applicazioni GTK4.
  • Webfont Kit Generator hè statu purtatu à GTK4 è libadwaita cù miglioramenti minori di cuncepimentu.
  • Solanum hà avà paràmetri per cunfigurà e sfarente durate di u contu à u rughjone è quantu giri sò lasciati prima di una longa parentesi.
  • L'ispettore di metadati Share Preview hè statu spustatu in un dialogu separatu, è avà permette ancu di ispezionà l'imaghjini in u corpu di u vostru documentu.
  • Pika Backup hè statu ancu purtatu in GTK4 è libadwaita.
  • Relm4 offre avà messaghji d'errore, hà migliuratu macros è hà ancu miglioratu l'integrazione cù libadwaita.
  • U cuntrastu hè statu purtatu à GTK4 è libadwaita.

Bella, nò? Questu hè statu di gran lunga u settimana in a quale anu parlatu di più nutizie, è ùn sò micca se hè qualcosa di casuale o chì a cosa hè animata. Ancu s'ellu hè l'ultimu, GNOME ùn perderà mai a so essenza, è continuerà à esse simplice è ben cuncepitu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.