GNOME parla di miglioramenti in libadwaita, Circle Apps è Phosh

Sta settimana in GNOMEGNOME publicatu entrata eri sera numeru 12 di e nutizie chì sò state in u vostru mondu in l'ultimi sette ghjorni. Ùn sò micca tanti cum'è quelli chì KDE ci dice, ma sò diverse filosofie. Mentre KDE ci parla di assai da vene, GNOME ne parla menu, ma ciò chì hè dighjà accadutu. Per esempiu, sette ghjorni fà anu parlatu da l'arrivu di GNOME 41, un ambiente graficu chì l'utenti Ubuntu 21.10 ùn puderanu micca gode ufficialmente.

Frà i più interessanti di i seguenti lista di novi avemu qualcosa chì vene à i dispositivi mobili. Phosh hè una interfaccia basata in GNOME, è l'ultime versioni mostranu l'icona di l'applicazione quandu hè aperta. I paragoni sò orribili, ma hè qualcosa chì aghju vistu in Plasma Mobile per almenu un annu. Ùn importa micca d'induve vene l'idea, pare bè è u bonu deve esse adupratu.

Sta settimana in GNOME

  • libadwaita furnisce avà una estensione di pagina GtkInspector per pruvà schemi di culori di u sistema è u modu di cuntrastu elevatu. Questu pò esse utile per pruvà schemi di culore senza una sessione jhbuild GNOME 42 o una VM GNOME OS. Libadwaita
  • Pezzi di Testu hè intrutu in u Cerculu GNOME. Pezzi di testu permette di applicà vari "strumenti" predefiniti è persunalizati à u testu. Esempii di strumenti inclusi sò, cunversione JSON in YAML, sorte, ricerca è rimpiazzamentu, o decodificazione Base64, frà altri.

Pezzi di Testu

  • A Manta 0.5.0 hè dispunibule annantu à Flathub. Vene cun assai miglioramenti cum'è a capacità di creà preselezzioni, cambià i soni più facilmente, una opzione di modu scuru, è 13 nuove traduzioni.
  • Phosh furnisce avà risposte immedanee quandu lancia una applicazione visualizendu un schernu di splash.

Schernu di benvenuta in l'applicazioni Phosh

  • Fly-Pie, l'estensione di menu di marcatura per GNOME Shell, hè stata aghjurnata per supportà GNOME Shell 40+. Pò esse adupratu per lancià applicazioni, simulare tasti di scelta rapida, URL aperti, è assai di più disegnendu gesti. A nova versione include ancu un editore di menu WYSIWYG assai più intuitivu.
  • L'applicazioni di analisi di u clima, di u caratteru è di l'usu di u discu supportanu avà a nova preferenza di stile scuru à u largu di u sistema.

Appenze GNOME cù modu scuru

E questu hè stata per oghje. Per quelli chì pensanu chì ùn hè micca abbastanza, deve esse ricordatu chì sti articuli settimanali di GNOME parlanu di cose chì sò dighjà accadute, è chì i dettagli cum'è e nutizie di l'ambiente graficu ùn sò micca inclusi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.