GNU Radio 3.9 vene cun miglioramenti, correzioni di bug è ancu di più

Dopu un annu è mezu di sviluppu una nova versione hè stata furmata significativu di a piattaforma di trasfurmazione di u signale digitale gratuitu GNURadio 3.9 è in sta nova versione cambiamenti sò stati fatti in l'organizazione di sviluppu, oltre à supportà miglioramenti è ancu di più.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù a piattaforma, devenu sapè chì questu include un inseme di prugrammi è bibliuteche chì permettenu di creà sistemi di radio arbitrarie, i schemi di modulazione è a forma di signali ricevuti è mandati sò cunfigurati in u software, è i dispositivi hardware semplici sò usati per catturà è generà segnali.

In cumbinazione cù transceivers universali programmabili chì ùn sò micca legati à a banda di frequenza è à u tipu di modulazione di u signale, a piattaforma pò esse aduprata per creà dispositivi cum'è stazioni di basa per e reti GSM, dispositivi per a lettura à distanza di tag RFID (identificazioni è passaggi elettronichi, carte intelligenti), ricevitori GPS, WiFi, ricevitori è trasmettitori di radio FM, decodificatori TV, radari passivi, analizzatori di spettru, ecc.

In più di USRP, u pacchettu pò aduprà altri cumpunenti hardware per l'entrata è a uscita di u segnale, per esempiu, i cunduttori sò dispunibuli per carte sonore, sintonizatori TV, BladeRF, Myriad-RF, HackRF, UmTRX, Softrock, Comedi, Funcube, FMCOMMS, USRP, è dispositivi S -Mini.

Principali novità di GNU Radio 3.9

In questa nova versione di GNU Radio 3.9 cambiamenti maiò sò stati fatti per participà à u sviluppu è hè chì u tempu ùn richiede più a firma di una CLA, invece chì u sviluppatore hà solu bisognu di cunfirmà chì hà u dirittu di trasferisce u codice è ùn cerca micca di apprupriassi u codice d'altru.

U documentu di u Certificatu d'Origine di Sviluppatore (DCO) hè adupratu per formalizà u trasferimentu di codice, chì hè statu adupratu dapoi u 2004 per trasferisce cambiamenti à u kernel Linux. Per seguità l'autore, una linea "Firmatu da: nome di sviluppatore è email" (git commit -s) hè attaccata à ogni cambiamentu. Attaccendu sta firma à a patch, u sviluppatore cunferma a so autore circa u codice trasferitu è accettanu a so distribuzione cum'è parte di u prugettu o cum'è parte di u codice sottu una licenza libera.

Un altru cambiamentu chì si distingue in a nova versione di GNU Radio 3.9 hè u usu discontinuu di u generatore API SWIG cum'è PyBind11 hè adupratu per ligà C / C ++ è codice Python, chì richiede codice addizionale, ma furnisce un risultatu più prevedibile è stabile. Insemi cù u cambiamentu in PyBind, assai travagliu hè statu fattu per mudernizà u codice GUI GRC (GNU Radio Companion).

Hè aghjuntu un novu modulu gr-network per creà blocchi di rete chì supportanu TCP è UDP.
A GU-gr-qtgui hà aghjustatu grafichi per azimut, distanza è autocorrelazione, furnì visualizazione di bussula, hà aghjustatu pannellu verticale.

Aghjuntu supportu per UHD 4.0 (Driver di hardware USRP) è una nova API per creà filtri hè stata pruposta.

U supportu per Python 2 hè statu eliminatu, avà richiede almenu Python 3.6.5 per travaglià. Dependenze aggiornate: numpy 1.13.3, VOLK 2.4.1, CMake 3.10.2, Boost 1.65, Mako 1.0.7, PyBind11 2.4.3. Di i compilatori, GCC 8.3.0, Clang 11.0.0, è MSVC 1910 (Microsoft VS 2017 15.0) sò supportati. A libreria libsndfile hè inclusa in e dipendenze. VOLK (Vector Optimized Library of Kernels) hè passatu da sottumoduli à una dipendenza separata.

Inoltre, i costrutti C ++ 14 sò permessi, ma u codice chì cuntinueghja à aduprà Boost cuntinueghja à utilizà e custruzzioni C ++ 11. In più, i tituli cù informazioni di licenza in furmatu SPDX sò stati aghjuntu à u codice.

Cume installà GNU Radio in Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione, per avà devenu compilà u so còdice surghjente, postu chì ùn hè ancu dispunibile in i repositori Ubuntu.

Prima di fà cusì, duvemu installà e dipendenze necessarie per u so funziunamentu, l'installemu aprendu un terminal in u sistema (pudete fà cù a cumbinazione di tasti Ctrl + Alt + T) è in questu avete da scrive u seguente:

sudo apt install git cmake g++ libboost-all-dev libgmp-dev swig python3-numpy \

python3-mako python3-sphinx python3-lxml doxygen libfftw3-dev libcomedi-dev \

libsdl1.2-dev libgsl-dev libqwt-qt5-dev libqt5opengl5-dev python3-pyqt5 \

liblog4cpp5-dev libzmq3-dev python3-yaml python3-click python3-click-plugins

Dopu ci serà solu da scrive u seguente per scaricà u codice surghjente:

git clone --recursive https://github.com/gnuradio/gnuradio.git

cd gnuradio

mkdir build

cd build

È infine avemu da compilà scrivendu i seguenti cumandamenti unu per unu:

cmake ../

make

make test

sudo make install

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.